Copywriting
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(3)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Autor
Królewski Jarosław
(1)
Oruba Norbert
(1)
Sala Paweł
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Copywriterzy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6749)
Literatura polska
(5452)
Kobieta
(4194)
Przyjaźń
(3274)
Rodzina
(3164)
Copywriting
(-)
Miłość
(3023)
Literatura angielska
(2970)
Powieść amerykańska
(2800)
Powieść obyczajowa
(2475)
Tajemnica
(2284)
Zwierzęta
(2179)
Śledztwo i dochodzenie
(2108)
Zabójstwo
(1685)
Relacje międzyludzkie
(1670)
Magia
(1639)
Dziewczęta
(1408)
Nastolatki
(1310)
Dzieci
(1292)
Podróże
(1289)
II wojna światowa (1939-1945)
(1258)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1202)
Powieść sensacyjna
(1109)
Życie codzienne
(1105)
Uczucia
(1084)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Pisarze polscy
(1007)
Powieść polska
(1003)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(945)
Uczniowie
(895)
Historia
(879)
Żydzi
(857)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Ludzie a zwierzęta
(784)
Powieść przygodowa
(784)
Chłopcy
(783)
Małżeństwo
(773)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(753)
Psy
(737)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(717)
Sekrety rodzinne
(705)
Boże Narodzenie
(700)
Koty
(700)
Policjanci
(698)
Sztuka
(694)
Literatura
(690)
Osoby zaginione
(678)
Władcy
(649)
Kryminał
(645)
Relacja romantyczna
(643)
Wakacje
(600)
Literatura niemiecka
(599)
Biografia indywidualna
(597)
Prywatni detektywi
(595)
Język polski
(592)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(545)
Arystokracja
(534)
Mężczyzna
(532)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(525)
Nauka
(525)
Przestępczość zorganizowana
(521)
Uprowadzenie
(518)
Matki i córki
(504)
Dojrzewanie
(502)
Śmierć
(500)
Wojna
(497)
Dziennikarze
(484)
Język angielski
(483)
Poszukiwania zaginionych
(474)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(462)
Pisarze
(461)
Humor
(460)
Samotność
(458)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(440)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(428)
Religia
(427)
Zakochanie
(424)
Dziecko
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Zemsta
(414)
Przyroda
(413)
Romans współczesny
(413)
Polacy za granicą
(407)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki - najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki. [Helion, 2019].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej