Content marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(3)
Wyp. 121 (Żegańska)
(1)
Autor
Królewski Jarosław
(1)
Sala Paweł
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Projektanci grafiki
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6749)
Literatura polska
(5452)
Kobieta
(4194)
Przyjaźń
(3274)
Rodzina
(3164)
Content marketing
(-)
Miłość
(3023)
Literatura angielska
(2970)
Powieść amerykańska
(2800)
Powieść obyczajowa
(2475)
Tajemnica
(2284)
Zwierzęta
(2179)
Śledztwo i dochodzenie
(2108)
Zabójstwo
(1685)
Relacje międzyludzkie
(1670)
Magia
(1639)
Dziewczęta
(1408)
Nastolatki
(1310)
Dzieci
(1292)
Podróże
(1289)
II wojna światowa (1939-1945)
(1258)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1202)
Powieść sensacyjna
(1109)
Życie codzienne
(1105)
Uczucia
(1084)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Pisarze polscy
(1007)
Powieść polska
(1003)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(945)
Uczniowie
(895)
Historia
(879)
Żydzi
(857)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Ludzie a zwierzęta
(784)
Powieść przygodowa
(784)
Chłopcy
(783)
Małżeństwo
(773)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(753)
Psy
(737)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(717)
Sekrety rodzinne
(705)
Boże Narodzenie
(700)
Koty
(700)
Policjanci
(698)
Sztuka
(694)
Literatura
(690)
Osoby zaginione
(678)
Władcy
(649)
Kryminał
(645)
Relacja romantyczna
(643)
Wakacje
(600)
Literatura niemiecka
(599)
Biografia indywidualna
(597)
Prywatni detektywi
(595)
Język polski
(592)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(545)
Arystokracja
(534)
Mężczyzna
(532)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(525)
Nauka
(525)
Przestępczość zorganizowana
(521)
Uprowadzenie
(518)
Matki i córki
(504)
Dojrzewanie
(502)
Śmierć
(500)
Wojna
(497)
Dziennikarze
(484)
Język angielski
(483)
Poszukiwania zaginionych
(474)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(462)
Pisarze
(461)
Humor
(460)
Samotność
(458)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(440)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(428)
Religia
(427)
Zakochanie
(424)
Dziecko
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Zemsta
(414)
Przyroda
(413)
Romans współczesny
(413)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Książka Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści to niezwykle wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia autora, które zdobył w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań. Teraz możesz wykorzystać je do promocji swojego biznesu w sieci. Książka Tomasza Stopki odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.http://www.books4business.pl/content-marketing/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki - najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki. [Helion, 2019].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej