Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(2)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(11)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(1)
Autor
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maksymiuk Renata
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Stone Merlin
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Woźniczek Jarosław
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Copywriterzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6761)
Literatura polska
(5468)
Kobieta
(4181)
Przyjaźń
(3258)
Rodzina
(3156)
Komunikacja marketingowa
(-)
Miłość
(3007)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2477)
Tajemnica
(2275)
Zwierzęta
(2172)
Śledztwo i dochodzenie
(2095)
Zabójstwo
(1679)
Relacje międzyludzkie
(1663)
Magia
(1635)
Dziewczęta
(1402)
Nastolatki
(1307)
Dzieci
(1287)
Podróże
(1283)
II wojna światowa (1939-1945)
(1257)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1199)
Powieść sensacyjna
(1112)
Życie codzienne
(1101)
Uczucia
(1078)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1007)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(895)
Historia
(878)
Żydzi
(855)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Powieść przygodowa
(784)
Ludzie a zwierzęta
(782)
Chłopcy
(778)
Małżeństwo
(770)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(735)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(713)
Boże Narodzenie
(697)
Koty
(696)
Sekrety rodzinne
(693)
Sztuka
(693)
Policjanci
(691)
Literatura
(690)
Osoby zaginione
(675)
Władcy
(649)
Kryminał
(646)
Relacja romantyczna
(642)
Literatura niemiecka
(599)
Wakacje
(599)
Biografia indywidualna
(597)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(591)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(543)
Arystokracja
(531)
Mężczyzna
(531)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(525)
Przestępczość zorganizowana
(519)
Uprowadzenie
(517)
Matki i córki
(503)
Dojrzewanie
(499)
Śmierć
(499)
Wojna
(496)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(482)
Poszukiwania zaginionych
(471)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(461)
Humor
(459)
Pisarze
(458)
Samotność
(456)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(439)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(428)
Religia
(426)
Zakochanie
(421)
Dziecko
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(413)
Zemsta
(413)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. "Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów". Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes "Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową". George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii "Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa". Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej