Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(156)
Forma i typ
Książki
(152)
Publikacje naukowe
(62)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(53)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Audiobooki
(4)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(169)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(5)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(3)
Czytelnia (Trawiasta)
(79)
Wyp. 26 (Błękitna)
(13)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(10)
Wyp. 47 (Powojowa)
(12)
Wyp. 59 (Korkowa)
(7)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(8)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(27)
Wyp. 121 (Żegańska)
(28)
Multimedia-Wyp.87 (Trawiasta)
(2)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(1)
Autor
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(5)
Hofman Iwona
(3)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(3)
Bauer Zbigniew
(2)
Chudziński Edward
(2)
Doktorowicz Krystyna (1955- )
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Gucio Kaja
(2)
Hofman Iwona (1960- )
(2)
Jurczyńska Karolina
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Pataj Magdalena
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Taper Agnieszka E
(2)
Wojtacha Anna (1980- )
(2)
Włóczyk Patrycja
(2)
Zapaśnik Honorata
(2)
Zawadzka-Strączek Maria
(2)
Adamczyk-Garbowska Monika (1956- )
(1)
Adamus Anna Maria
(1)
Anderson Gail D
(1)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Arijon Daniel
(1)
Aro Jessikka
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Baranowski Mariusz
(1)
Barlińska Julia (1980- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Binicewicz Aleksandra
(1)
Block Bruce A
(1)
Boghossian Peter (1966- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Boniecka-Stępień Daria
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Bruś Alicja
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Buttny Sebastian (1976- )
(1)
Bösch Frank (1969- )
(1)
Canuel Brigitte (1948- )
(1)
Carlsson Sven (1986- )
(1)
Chmielewska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cohen Nathan (1961- )
(1)
Condry John C
(1)
Cuq Marie-Lise
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Czarnecki Jacek (1963- )
(1)
Czartoryski Bartosz (tłumacz)
(1)
Darras Bernadette
(1)
Drozdowska-Broering Izabela
(1)
Drożdż Michał (1958- )
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dylak Stanisław
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Eicher James (1954- )
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Figat Paweł
(1)
Fisher Max
(1)
Flores Suzana E
(1)
Forbert-Kaniewski Feliks
(1)
Ford Sam (1983- )
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Frier Sarah
(1)
Frączyk Maciej (1984- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Garbula Ewelina
(1)
Garrett Chris (1974- )
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Gibińska Marta
(1)
Gibson Shane
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Giudice Sara (1986- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godlewski Grzegorz (1955- )
(1)
Golus Anna (1984- )
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Green Joshua (1972- )
(1)
Grzanka Jan
(1)
Gugałka Mateusz (podróżnik)
(1)
Górka Andrzej
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Harding Luke (1968- )
(1)
Heller Steven
(1)
Hen Józef (1923- )
(1)
Herzyk Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(84)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(138)
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(155)
Język
polski
(152)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(6)
9-13 lat
(5)
Rodzice
(4)
Młodzież
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Dorośli
(2)
Medioznawcy
(2)
Nauczyciele
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Filmowcy
(1)
Kulturoznawcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(26)
Literatura amerykańska
(8)
Literatura angielska
(3)
Literatura rosyjska
(2)
Temat
Środki masowego przekazu
(41)
Internet
(33)
Media społecznościowe
(22)
Komunikacja społeczna
(16)
Dziennikarze
(15)
Dziennikarstwo
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Facebook
(7)
Propaganda
(7)
Dzieci
(6)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Portal społecznościowy
(6)
Telewizja
(6)
Dezinformacja
(5)
Edukacja medialna
(5)
Film
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Analiza treści i zawartości mediów
(4)
Cyberprzemoc
(4)
Fake news
(4)
Komunikacja wizualna
(4)
Korespondenci wojenni
(4)
Kultura
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
PRL
(4)
Polityka wewnętrzna
(4)
Reklama
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Copywriting
(3)
Drukarstwo
(3)
Etyka dziennikarska
(3)
Gatunki medialne
(3)
Influencerzy
(3)
Internauci
(3)
Kompetencje medialne
(3)
Korupcja
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Młodzież
(3)
Pisarze polscy
(3)
Polacy za granicą
(3)
Polityka
(3)
Portale internetowe
(3)
Programy graficzne
(3)
Smartfon
(3)
Socjotechnika
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Telekomunikacja
(3)
Uzależnienia medialne
(3)
Aktorzy polscy
(2)
Analiza dyskursu
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Aplikacja internetowa
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Big data
(2)
Celebryci
(2)
Content marketing
(2)
Cyberkultura
(2)
Cywilizacja
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Dzieciństwo
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Film animowany
(2)
Fotografia prasowa
(2)
Google LLC
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Infografika
(2)
Informacja
(2)
Informacja wizualna
(2)
Instagram
(2)
Kariera
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Komunizm
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Media publiczne
(2)
Media strumieniowe
(2)
Mizoginia
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Multimedia
(2)
Perswazja
(2)
Polacy
(2)
Politkowska, Anna (1958-2006)
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Postęp techniczny
(2)
Prezenterzy telewizyjni
(2)
Prognozy
(2)
Program telewizyjny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Temat: dzieło
Dziwny jest ten świat
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Przyjaciółka (czasopismo)
(1)
Superniania (program telewizyjny)
(1)
Tiger king (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
2001-
(74)
1901-2000
(50)
1989-2000
(29)
1945-1989
(23)
1801-1900
(6)
1918-1939
(5)
1939-1945
(5)
1301-1400
(2)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1914-1918
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1201-1300
(1)
1901-1914
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Stany Zjednoczone (USA)
(16)
Europa
(4)
Rosja
(4)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(4)
Azja
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Świat
(2)
Ameryka Północna
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Dania
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Francja
(1)
Himalaje (góry)
(1)
Nepal
(1)
Niemcy
(1)
Oklahoma (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Syria
(1)
Sztokholm (Szwecja)
(1)
Szwecja
(1)
Toronto (Kanada)
(1)
Watykan
(1)
Gatunek
Opracowanie
(44)
Praca zbiorowa
(19)
Poradnik
(17)
Monografia
(16)
Pamiętniki i wspomnienia
(13)
Publicystyka
(11)
Reportaż
(11)
Biografia
(9)
Wywiad dziennikarski
(6)
Podręcznik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Antologia
(3)
Autobiografia
(2)
Raport z badań
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Audiobooki
(1)
Bibliografia
(1)
Blog
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dyskusja
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Informatyka i technologie informatyczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Serial filmowy
(1)
Synteza
(1)
Vademecum
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5848)
Literaturoznawstwo
(1681)
Kultura i sztuka
(1643)
Medycyna i zdrowie
(1629)
Psychologia
(1600)
Media i komunikacja społeczna
(156)
Socjologia i społeczeństwo
(1563)
Edukacja i pedagogika
(1469)
Podróże i turystyka
(1022)
Biologia
(723)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(723)
Religia i duchowość
(559)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(493)
Filozofia i etyka
(490)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(465)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(453)
Etnologia i antropologia kulturowa
(427)
Rozwój osobisty
(407)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(346)
Hobby i czas wolny
(345)
Architektura i budownictwo
(335)
Geografia i nauki o Ziemi
(312)
Językoznawstwo
(310)
Kulinaria
(290)
Kultura fizyczna i sport
(280)
Zarządzanie i marketing
(248)
Fizyka i astronomia
(243)
Inżynieria i technika
(201)
Informatyka i technologie informacyjne
(197)
Nauka i badania
(186)
Ochrona środowiska
(160)
Styl życia, moda i uroda
(156)
Dom i ogród
(107)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(96)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(91)
Matematyka
(84)
Transport i logistyka
(79)
Archeologia
(69)
Praca, kariera, pieniądze
(60)
Chemia
(51)
Rolnictwo i leśnictwo
(51)
Zoologia
(8)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowośćHistoria
(1)
Botanika
(1)
Filozofia
(1)
Kultura fizyczna i Sport
(1)
Varia
(1)
156 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trolle Putina / Jessikka Aro ; tłumaczenie Marta Laskowska. - [Wydanie 1]. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2020. - 493, [2] strony ; 22 cm.
Tytuł oryginału: Putinin trollit : tositarinoita Venäjän infosodan rintamilta, 2019.
Na okładce podtytuł: prawdziwe historie z frontów rosyjskiej wojny informacyjnej.
Na książce zapis ISBN bez podziału.
Trzymające w napięciu reporterskie śledztwo o współczesnych metodach prowadzenia wojny informacyjnej. Rosja toczy w internecie wojnę przeciwko cywilom. Każda krytyczna opinia to głos wroga. Nie przebiera się w środkach ani nie zwraca uwagi na granice prawa, gdy wrogów chce się uciszyć. W książce zostały szczegółowo przedstawione inspirowane i aprobowane przez Kreml nagonki, które przeprowadzono ostatnimi laty w Polsce, Finlandii i wielu innych krajach. Punktem głównym są wymierzone w prywatne osoby ponadpaństwowe akcje, niekiedy wyczerpujące definicję przestępstwa. Dokładnie udokumentowane historie pokazują, że Rosja Putina bez najmniejszych skrupułów eliminuje przeciwników przy pomocy internetowego szpiegostwa, trolli w mediach społecznościowych, fake newsów, cyberprzestępczości, gróźb śmierci i przeprowadzonych przez specjalistów od PR-u kampanii nienawiści. Literatura faktu, którą czyta się jak powieść szpiegowską.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 323 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki - logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia zjawisko cyberprzemocy ? nowego, technologicznego oblicza agresji rówieśniczej. Autorki prezentują rezultaty obszernego programu badawczego o charakterze eksperymentalnym, w którym rejestrowano realne zachowania adolescentów: wysyłanie bądź usuwanie kompromitującej rówieśnika wiadomości. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują na znaczenie obecności świadków aktów cyberprzemocy, aktywizacji różnych form empatii: afektywnej i poznawczej, oraz osobistych doświadczeń z cyberprzemocą jako istotnych moderatorów w procesie elektronicznej agresji rówieśniczej online. Znacząca większość aktów tego typu dokonuje się w obecności audytorium, które wzmacnia lub ogranicza wiktymizację ofiary. Specyfika kontaktu zapośredniczonego przez komputer sprawia, że świadkowie łatwiej stają się sojusznikami agresorów niż w warunkach kontaktu bezpośredniego. To uzasadnia poszukiwanie efektywnych oddziaływań prewencyjnych ukierunkowanych na potencjalnych świadków agresji elektronicznej. Efektem programu są praktyczne wnioski dla działań profilaktycznych i interwencyjnych dotyczących agresji elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników. Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych. [tekst i okładka: http://www.ksiegarnia.difin.pl/marketing/27/media-spolecznosciowe-na-rynku-miedzynarodowym-perspektywa-indywidualnych-uzytkownikow/malgorzata-bartosik-purgat/2677].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poddaje refleksji współczesne kłopoty z prywatnością w kontekście funkcjonowania nowych technologii rozwijanych w demokratycznych strukturach liberalnych społeczeństw zachodnich. Autorka posługuje się kategorią asymetrii przejrzystości, ażeby opowiedzieć o relacji jednostki (użytkownika, obywatela, konsumenta) z przedstawicielami rządów państw oraz międzynarodowych korporacji w zglobalizowanym świecie. Przygląda się budowanym przez technologiczne firmy iluzjom i tropi ich przejawy w konkretnych zjawiskach: dezinformacji, moderacji treści czy (mikro)targetowania reklam w serwisach społecznościowych. Kontekst jej badań stanowi filozoficzna refleksja nad postawami nowoczesności i ponowoczesności, ale także namysł nad prywatnością w perspektywie długiego trwania oraz szeroko nakreślona panorama procesów i wydarzeń historycznych (m.in. zimnej wojny, kontrkultury amerykańskiej czy narodzin Internetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dzisiejszym klimacie politycznym, prowadzenie rozsądnych konwersacji z kimś, kto ma całkowicie odmienną opinię wydaje się niemal niemożliwe. Kłótnie w sieci, w szkole, w biurze, w urzędzie - a nawet te przy rodzinnym stole - coraz częściej prowadzą do wzajemnego obrażania i zawstydzania, co niweczy szanse na porozumienie. W efekcie wszyscy mają zszargane nerwy. A nikt nie zostaje przekonany. Boghossian i Linsday w klarowny i praktyczny sposób, przedstawiają skuteczne techniki komunikacji, które można zastosować niezależnie od tego, czy rozmowa dotyczy ocieplenia klimatu, religii, imigrantów, gender, podatków, prawa do posiadania broni, czy też jakiegokolwiek innego tematu. Uczą subtelnej sztuki perswazji. Pokazują, jak radzić sobie z upartym rozmówcą czy radykałem. Podpowiadają, jak argumentować i przekonywać oraz jakich błędów unikać. To książka dla wszystkich, którzy są zwolennikami dialogu, ale nie chcą przegrywać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego. W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Spotify inifrån : så blir man störst i världen, 2019.
Daniel Ek, chłopiec z betonowych przedmieść Sztokholmu, marzył, że będzie potężniejszy niż Bill Gates. Kilkanaście lat później jego start-up zrewolucjonizował światowy przemysł muzyczny. By to osiągnąć, Ek musiał sprostać wielu wyzwaniom: przekonać wytwórnie muzyczne do współpracy i podjąć walkę ze Steve’em Jobsem o wprowadzenie Spotify na rynek amerykański. Z siedemdziesięciu wywiadów, przeprowadzonych przez Svena Carlssona i Jonasa Leijonhufvuda, powstał obraz tego, jak grupa wizjonerów postawiła wszystko na jedną kartę, wierząc w moc idei i tworząc największy szwedzki start-up, który stał się głównym konkurentem Apple’a. Tajemnica Spotify to opowieść o drodze na szczyt. O tym, że głębokie przekonanie o słuszności swoich planów i wola walki, by spełnić wielkie marzenia, mogą z małych graczy uczynić wielkich tego świata. Wkrótce ta fascynująca historia muzycznej rewolucji naszych czasów również na platformie Netflix.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. „ Nowe Supermedium” to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje w erze nowych technologii, oferując użytkownikom nowe ekscytujące doświadczenia. Telewizja nie umiera – przekształca się, a ta książka jest kluczem do nowej narracji. Publikacja porządkuje wiele wymiarów funkcjonowania świata TV: produkcji, reklamy, technologii. Praktyk rynku pozyska dzięki niej akademicką perspektywę, a teoretykom przybliży realia biznesu telewizyjnego. Publikacja jest dziełem pozwalającym spojrzeć na rynek telewizyjny w szerokim zakresie. W książce tej znajdują się artykuły naukowców, wykładowców, ekspertów i praktyków, dzięki czemu tematyka zagadnienia została ujęta bardzo szeroko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej