Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(248)
Forma i typ
Książki
(239)
Publikacje naukowe
(116)
Publikacje fachowe
(99)
Publikacje dydaktyczne
(49)
Poradniki i przewodniki
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Audiobooki
(6)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(229)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(4)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Czytelnia (Trawiasta)
(223)
Wyp. 26 (Błękitna)
(2)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(2)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(9)
Wyp. 121 (Żegańska)
(9)
Multimedia-Wyp.87 (Trawiasta)
(6)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(10)
Mazurek Grzegorz
(4)
Jóźwiak Bożena
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Harnish Verne
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nieżurawska-Zając Joanna
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Papadakos Trish
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Paziewska Aleksandra
(2)
Pieloch-Babiarz Aleksandra
(2)
Pluszyńska Anna
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sajnóg Artur
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Szczypa Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawstwo)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Babin Leif
(1)
Babones Salvatore J. (1969- )
(1)
Balińska Monika
(1)
Balwierz Piotr
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białek Maja
(1)
Bielawski Paweł (ekonomia)
(1)
Bielecka Anna
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blaisdell Grant
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Blank Steven G
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brill Jonathan
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bujko Mirosław M. (1951- )
(1)
Burchard Brendon
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Buła Piotr
(1)
Castrounis Alex
(1)
Catmull Edwin E. (1945- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiak Iwona
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Covery Stephen M. R
(1)
Cox Michael
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarnecki Jacek
(1)
Czernecka Julita
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(123)
2010 - 2019
(117)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(219)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(248)
Język
polski
(246)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(49)
Menedżerowie
(41)
Przedsiębiorcy
(25)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Studenci
(7)
Pracodawcy
(4)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Doradcy personalni
(3)
Nauczyciele
(3)
Architekci
(2)
Deweloperzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Ekonomiści
(2)
Menedżerowie kultury
(2)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Hotelarze
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kadry
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Menadżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pedagodzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci mody
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Zarządzanie
(62)
Przedsiębiorstwo
(31)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Innowacje
(15)
Marketing
(14)
Media społecznościowe
(12)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorczość
(12)
Sukces
(12)
Organizacja
(11)
Przywództwo
(11)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Internet
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Marketing elektroniczny
(9)
Decyzje
(8)
Public relations
(8)
Badania marketingowe
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Logistyka
(7)
Motywacja pracy
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Start-up
(7)
Inwestycje
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Finanse
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Kadry
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing partnerski
(5)
Rynek pracy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Biznesplan
(4)
Design thinking
(4)
Etyka biznesu
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Nieruchomości
(4)
Organizacje
(4)
Pokolenie Y
(4)
Praca
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Reklama internetowa
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Big data
(3)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarowanie nieruchomościami
(3)
Konsumenci
(3)
Kreatywność
(3)
Marketing mobilny
(3)
Model biznesowy
(3)
Negocjacje
(3)
Postawy
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płaca
(3)
Ratownictwo
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Sprzedaż
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kulturą
(3)
Zarządzanie nieruchomościami
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Administracja publiczna
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Analiza biznesowa
(2)
Analiza danych
(2)
Analiza finansowa
(2)
Apple Inc
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bogactwo
(2)
Budżetowanie
(2)
Coaching
(2)
Content marketing
(2)
Cook, Timothy D. (1960- )
(2)
Temat: czas
2001-
(98)
1901-2000
(13)
1989-2000
(10)
1945-1989
(5)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Niemcy
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Meksyk
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(63)
Poradnik
(57)
Podręcznik
(48)
Monografia
(36)
Praca zbiorowa
(18)
Materiały pomocnicze
(11)
Raport z badań
(9)
Audiobooki
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(5)
Podręczniki
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Biografia
(3)
Antologia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Reportaż
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Esej
(1)
Informatyka i technologie informatyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rozporządzenie
(1)
Synteza
(1)
Ustawa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5837)
Literaturoznawstwo
(1680)
Kultura i sztuka
(1630)
Medycyna i zdrowie
(1628)
Psychologia
(1599)
Zarządzanie i marketing
(248)
Socjologia i społeczeństwo
(1561)
Edukacja i pedagogika
(1464)
Podróże i turystyka
(1022)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(723)
Biologia
(722)
Religia i duchowość
(558)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(492)
Filozofia i etyka
(488)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(465)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(452)
Etnologia i antropologia kulturowa
(426)
Rozwój osobisty
(407)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(346)
Hobby i czas wolny
(345)
Architektura i budownictwo
(333)
Geografia i nauki o Ziemi
(311)
Językoznawstwo
(310)
Kulinaria
(290)
Kultura fizyczna i sport
(280)
Fizyka i astronomia
(242)
Inżynieria i technika
(201)
Informatyka i technologie informacyjne
(195)
Nauka i badania
(185)
Ochrona środowiska
(158)
Media i komunikacja społeczna
(156)
Styl życia, moda i uroda
(155)
Dom i ogród
(107)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(96)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(91)
Matematyka
(84)
Transport i logistyka
(79)
Archeologia
(69)
Praca, kariera, pieniądze
(60)
Chemia
(51)
Rolnictwo i leśnictwo
(51)
Zoologia
(8)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowośćHistoria
(1)
Botanika
(1)
Filozofia
(1)
Kultura fizyczna i Sport
(1)
Varia
(1)
248 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie - stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja. Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla przedmiotu „nauka o organizacji”. Podstawowe zagadnienia z tego obszaru zostały tu zaprezentowane z perspektywy dynamiki rozwoju organizacji oraz towarzyszącego im szeroko pojętego otoczenia.
Lektura publikacji dostarczy wiedzy na temat: - ewolucji sposobów postrzegania organizacji, - typologii organizacji, ich cech i form, - istoty i cech otoczenia organizacji oraz znaczenia relacji z nim, - czynników i faz rozwoju organizacji, - zmian organizacyjnych wspierających elastyczność i innowacyjność, - procesów organizacyjnych – istoty, rodzajów, zarządzania procesowego, - form współpracy organizacyjnej. Omówienie każdego tematu uzupełniono bogatym wykazem literatury, listą zagadnień do dyskusji i przemyśleń oraz zadaniem do zrealizowania. Weryfikację i utrwalenie zdobytej wiedzy ułatwią zamieszczone na końcu książki pytania testowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty.
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu? Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Audiobook-Wyp.87 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Multimedia - Oddział Dziecięcy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przygotowanie się przedsiębiorstwa do funkcjonowania w niepewnym otoczeniu powinno zredukować liczbę podjętych pod presją czasu błędnych decyzji biznesowych w przypadku wystąpienia zagrożeń w postaci sytuacji kryzysowych. W praktyce gospodarczej, a także w szeroko pojętym środowisku naukowym panuje konsensus co do tego, że przedsiębiorstwa powinny nie tylko dążyć do adaptacji, lecz przede wszystkim do kształtowania postawy wyprzedzającej reaktywności. Cechuje się ona permanentnym ukierunkowaniem organizacji na wszystkich jej szczeblach na zmianę, która była oraz jest i wydaje się, że będzie w przyszłości nabierała na dynamice. W kontekście tych rozważań warto stale dbać o dyskurs naukowy i konfrontację teorii i praktyki gospodarczej, aby zachować nie tylko ciągłość wymiany poglądów, ale poprzez efekty synergiczne budować dla obu stron wartość dodaną. Dla praktyki gospodarczej będzie nią poszerzenie horyzontu o nowe spojrzenie, często wykraczające swoim myśleniem poza dotychczasowe ramy sektora, dla nauki zaś - budowanie nowych paradygmatów, a także teorii naukowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Startup, scaleup, screwup : 42 tools to accelerate Lean and Agile business growth, 2019.
Na okładce i grzbiecie: Wiley.
Ta książka zawiera bezcenne rady dla każdego, kto chce wprowadzić na rynek nowy produkt czy usługę. Pokazuje, jak liderzy tworzą wizję innowacyjnego produktu i przedstawiają oczekiwane korzyści dla użytkowników. Opisano tu różne opcje finansowania, zasady budowania zespołu pracowników, a także problemy związane z wprowadzaniem produktu na rynek. Narzędzia i wskazówki, które tu znajdziesz, mają przyspieszać rozwój biznesu działającego w nurcie Lean i Agile. Odnoszą się one do takich tematów jak praca z zespołem rozproszonym, optymalizacja przepływu pracy czy mapy podróży użytkownika. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: Disciplined entrepreneurship: 24 steps to a successful startup.
Rozbudowany poradnik dla przedsiębiorców, zorganizowany wokół 24 szczegółowych, ale zwięźle przedstawionych zasad dążenia do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja, jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje, 24 cm.
W obliczu intensyfikacji problemów miejskich w XXI w. zarządzanie miastem staje się nie lada wyzwaniem. Rządzący szukają rozwiązań, dzięki którym ośrodki miejskie mogłyby stać się bardziej odporne, zrównoważone i inteligentne. W prezentowanej książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Autorka rozprawia się z fenomenem koncepcji inteligentnego miasta, która na tym polu zainteresowała współczesne samorządy na całym świecie. W swojej książce Autorka zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak pod wpływem nowoczesnych koncepcji rządzenia i zarządzania miastem zmieniają się relacje władzy pomiędzy „rządzącymi” a „rządzonymi”. W istocie, w smart city pojawiają się nowi gracze, którzy w znaczący sposób przeobrażają dotychczas nam znaną geometrię stosunków władzy. Autorka stawia więc niezwykle istotne pytanie: kto rządzi w inteligentnych miastach? W efekcie przeprowadzonych badań w inteligentnych miastach USA i Danii w książce zestawiono ze sobą dwa różne modele rządzenia i zarządzania dzisiejszymi inteligentnymi miastami: model technokratyczny, oparty na współpracy z biznesem i na implementacji zaawansowanych technologii informacyjno-komunikacyjnych, ; oraz model partycypacyjny, uwzględniający udział mieszkańców w procesach rządzenia i zarządzania miastem. W książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Czytelnik będzie mógł znaleźć odpowiedź na następujące przykładowe zagadnienia: jak kształtowała się ewolucja miasta do miasta inteligentnego? ; jak wyglądają relacje między technologią a polityką w kontekście smart city? ; na czym polega zarządzanie inteligentnym miastem w oparciu o sześć smart komponentów? ; jak kształtują się relacje władzy w technokratycznych miastach inteligentnych a jak w partycypacyjnych? ; jak zmieniają się role i zadania poszczególnych aktorów polityki miejskiej w inteligentnych miastach? ; jakie wyzwania polityczne, techniczne, ekonomiczne i społeczne rodzi koncepcja smart city? Książkę SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? kierujemy przede wszystkim do: samorządów, władz miast, departamentów zw. z innowacjami, spółek współpracujących z samorządem ; organizacji działających na rzecz polityki miejskiej ; planistów, inżynierów, analityków, biznesu, biur consultingowych ; analityków danych, informatyków, ale również do: ; studentów politologii, zarządzania, architektury, urbanistyki etc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników. Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych. [tekst i okładka: http://www.ksiegarnia.difin.pl/marketing/27/media-spolecznosciowe-na-rynku-miedzynarodowym-perspektywa-indywidualnych-uzytkownikow/malgorzata-bartosik-purgat/2677].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka dla menedżerów : teoria i praktyka / Anna Bielecka. - Wydanie II zmienione. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2020. - 506 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii. Wiedza teoretyczna uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi oraz testami kontrolnymi i zadaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ONEPRESS POWER / "Helion")
Tyt. oryg.: "The startup owner's manual. Vol. 1, The step-by-step guide for building a great company" 2012.
Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu... Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej