Programy graficzne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(9)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(1)
Autor
Anderson Gail D
(1)
Chlipalski Piotr. Autor
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dadan Michał
(1)
Evening Martin
(1)
Fuller Laurie Ulrich (1961- )
(1)
Fuller Robert
(1)
Gawrysiak Piotr
(1)
Gawrysiuk Piotr
(1)
Heller Steven
(1)
Kwiecień Olga
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
Malinowski Jerzy Jarosław
(1)
Matulewski Jacek
(1)
Mańkowski Piotr
(1)
McClelland Deke (1962- )
(1)
Simmons Jason
(1)
Szews Przemysław
(1)
Uchański Aleksy
(1)
Wellins Mike (1965- )
(1)
Więcek Katarzyna
(1)
Wojnach Andrzej
(1)
Wood Brian
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Filmowcy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
fotografowie
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6766)
Literatura polska
(5470)
Kobieta
(4177)
Przyjaźń
(3249)
Rodzina
(3155)
Programy graficzne
(-)
Miłość
(3002)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2478)
Tajemnica
(2273)
Zwierzęta
(2172)
Śledztwo i dochodzenie
(2095)
Zabójstwo
(1676)
Relacje międzyludzkie
(1659)
Magia
(1634)
Dziewczęta
(1402)
Nastolatki
(1302)
Dzieci
(1286)
Podróże
(1282)
II wojna światowa (1939-1945)
(1255)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1198)
Powieść sensacyjna
(1112)
Życie codzienne
(1101)
Uczucia
(1076)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1007)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(893)
Historia
(878)
Żydzi
(855)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Powieść przygodowa
(784)
Ludzie a zwierzęta
(782)
Chłopcy
(778)
Małżeństwo
(769)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(734)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(712)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(696)
Sztuka
(693)
Sekrety rodzinne
(692)
Policjanci
(691)
Literatura
(690)
Osoby zaginione
(675)
Władcy
(649)
Kryminał
(646)
Relacja romantyczna
(640)
Literatura niemiecka
(599)
Wakacje
(598)
Biografia indywidualna
(597)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(591)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(543)
Arystokracja
(531)
Mężczyzna
(530)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(525)
Przestępczość zorganizowana
(517)
Uprowadzenie
(517)
Matki i córki
(503)
Śmierć
(499)
Dojrzewanie
(498)
Wojna
(495)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(482)
Poszukiwania zaginionych
(471)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(461)
Humor
(459)
Pisarze
(458)
Samotność
(456)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(438)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(427)
Religia
(426)
Dziecko
(419)
Zakochanie
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(413)
Zemsta
(411)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(3)
Podręczniki
(2)
Film animowany
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Blender : architektura i projektowanie / Piotr Chlipalski. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 526 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia, naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła, odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów.
Dzięki tej książce poznasz możliwości programu w praktyce i zyskasz solidny fundament, dzięki któremu będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności związane z projektowaniem przy użyciu Blendera. - Instalacja i interfejs środowiska. - Modelowanie obiektów i modyfikatory. - Definiowanie i ustawianie kamer. - Oświetlanie i renderowanie scen. - Stosowanie materiałów i tekstur. - Podstawy animacji. - Opis wtyczek (add-ons) do zastosowań architektonicznych. - Renderowanie za pomocą Blender Internal, Cycles i Freestyle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 793
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby „przesiąść się” ze starego OpenGL na nowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myśleć animacją / Mike Wellins ; tłumaczenie Andrzej Wojnach. - Wydanie 5. - Warszawa : Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2021. - 430 stron : fotografie, rysunki ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: podręcznik dla filmowców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki - najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki. [Helion, 2019].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej