Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(8)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(23)
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 59 (Korkowa)
(1)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(4)
Wyp. 121 (Żegańska)
(3)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Castrounis Alex
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Czyż Katarzyna (prawo)
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbrowski Marcin (marketing)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Holiday Ryan
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
Krzemiński Tomasz
(1)
Lany Magdalena
(1)
Marr Bernard
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Oruba Norbert
(1)
Payne Tim
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Pingot Klaudia
(1)
Prelewicz Anna
(1)
Provost Foster
(1)
Provost Foster (1964- )
(1)
Płoski Zdzisław (1951- )
(1)
Robertson Donald (1972- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.)
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.). Sunzi bingfa
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Wojtaszczyk Katarzyna
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zaremba Adam (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Aktorzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dorośli
(1)
Dziennikarze
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Media społecznościowe
(3)
Sukces
(3)
Analiza danych
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Obsługa klienta
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjotechnika
(2)
Sprzedaż
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Argumentacja
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Big data
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Dopamina
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Eksperci
(1)
Emisja głosu
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gawker Media
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Google
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hogan, Hulk (1953- )
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Kultura popularna
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Mindfulness
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Odwaga
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz
(1)
Pisarstwo
(1)
Podaż
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Powieść
(1)
Poznanie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Projektowanie
(1)
Prokrastynacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przekonania
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychopaci
(1)
Psychopatia
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(21)
Opracowanie
(7)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje
(1)
Reportaż
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Rozwój osobisty
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja oparta na kompetencjach / Agnieszka Ciećwierz - Gliwice : Onepress, 2021. - 160 stron : ilustracje; 21 cm.
W poszukiwaniu idealnego kandydata... Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi – kluczowych według autorki – jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie – będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki – wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miej wyje**ne, będzie ci dane : o trudnej sztuce odpuszczania / Katarzyna Czyż. - Wydanie 2. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Autorka przedstawia siedem kroków odpuszczania, które powstały po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie odpuścić i złapać upragniony dystans. Bo gdy masz wyje**ne, to jest Ci dane. Sprawdź sam!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Key Performance Indicators (KPI) : the 75 measures every manager needs to know. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Financial Times Publishing - Pearson.
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: O'reilly.
Tytuł oryginału: AI for people and business : a framework for better human experiences and business success.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty spóźnione już w momencie startu prac. Muszą współpracować z klientami nastawionymi na wieczne "nie" lub takimi, którym sprzedawca obiecał uczynić realnym to, co absolutnie nierealne... Niestety, mądra teoria zarządzania projektami IT nader często ma się nijak do rzeczywistości. Autor książki, wieloletni kierownik projektów, mierzy się w niej właśnie z tą powszechną, choć może mało elegancką praktyką zarządzania projektami. To szczególne kompendium wiedzy, "projektowej czarnej magii", zawiera sprawdzone recepty dla kierowników projektów oraz kierowników organizacji IT, a także rady dotyczące tego, jak działać w krytycznych sytuacjach oraz jak unikać: niedoszacowania projektów w IT, opóźnień w ich realizacji, sporów wewnątrz zespołu projektowego, konfliktów z innymi project managerami, działami wdrożeniowymi, zespołem handlowym, niedomówień w relacjach z klientami, oddawania niedopracowanego produktu, wszelkiego rodzaju zagrożeń - od kar za opóźnienia po zerwanie kontraktu. "Autor podzielił się swoim dużym doświadczeniem w nadzorowaniu strategicznych projektów w międzynarodowych organizacjach. Zaskakuje znakomitą syntezą oceny skomplikowanych sytuacji oraz trafną analizą ich przyczyn, uwarunkowaną złożonością zaangażowanych stron, psychologią głównych aktorów, czasami sprzecznymi celami w organizacjach, a także różnie rozumianymi założeniami i zasadami niby oczywistymi dla wszystkich. Książka zawiera wiele case’ów z bogatej praktyki autora, co utrzymuje duże zainteresowanie w trakcie lektury, daje możliwość utożsamienia się z osobą decyzyjną zarządzającą dużymi projektami, zmienia perspektywę patrzenia i myślenia. Różne sytuacje i warianty rozwoju projektu oraz eskalacji sytuacji pozwalają zastanowić się nad mechanizmami i skutkami podejmowanych decyzji. Poruszane zagadnienia są niezwykle pragmatyczne i wszechstronne, pokazują wszystkie aspekty projektu - od jego genezy do zakończania. Książka nie jest teoretycznym kompendium o metodykach, ale bazuje na psychologii biznesu, emocjach oraz sprzeczności interesów - przez co jest niezwykle wartościowa. Po jej przeczytaniu czytelnik z pewnością zada sobie pytanie: czemu ciągle popełniamy tyle błędów, skoro zachowania i ich skutki są takie oczywiste i przewidywalne?"[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychopaci są wśród nas. Trafiamy na nich w relacjach prywatnych i zawodowych, spotykamy ich na swojej drodze, czasem funkcjonujemy z nimi na co dzień. Często nieświadomie, ponieważ inteligentny psychopata potrafi bardzo dobrze się kamuflować i udawać kogoś, kim nie jest: na przykład przyjaciela lub troskliwego opiekuna. Oczywiście do czasu. W pewnym momencie maski opadają, tamy puszczają i pan P. odsłania przed nami swoją prawdziwą twarz. Zapytany o radę psycholog powie wówczas: "Nie czekaj, uciekaj. Rzuć go i ratuj siebie". Tyle że to nie zawsze jest takie proste. Nie zawsze możliwe. Są sytuacje, w których rozstanie z psychopatą nie jest realną opcją. Bo łączą nas więzi rodzinne, zawodowe albo towarzyskie. Wówczas nie ma innego wyjścia, jak nauczyć się radzić sobie z panem P. Żeby jednak było to możliwe, musimy umieć prawidłowo go rozpoznawać. A co, jeśli pan P. świetnie się kamufluje i potrafi skutecznie mylić tropy podczas testów psychologicznych i kwalifikacji? Na szczęście istnieje jeden niezawodny sposób: możemy go rozpoznać po narzędziach i technikach, które stosuje. Poznanie tych narzędzi, zrozumienie ich mechaniki i konstrukcji daje nam dodatkową broń: możemy stać się sprytniejsi niż pan P., a to najlepsza metoda, by się przed nim chronić. I temu właśnie poświęcona jest ta książka! [https://platon.com.pl/pl/psychopata-w-pracy-w-rodzinie-i-wsrod-znajomych-instrukcja-obslugi/produkt-1026356182]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Wyp. 87 (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szachy w godzinę : podręcznik dla początkujących / Michał Kanarkiewicz. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress : Sensus, copyright 2022. - 135, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Królewska gra na Twoim stole Szachy bardzo często bywały rozrywką królów. Nic dziwnego! To gra dla tych, którzy lubią używać mózgu. Szachy uczą logicznego myślenia, planowania strategii, sposobów na zmylenie przeciwnika. Szlifują cierpliwość i pozwalają się nauczyć pięknie wygrywać i godnie przyjmować porażki. Dlatego szachowe umiejętności przydają się nie tylko podczas rozgrywek. Mistrz szachowy wie, że życie bywa dokładnie takie jak szachy - i kiedy planuje karierę, pracuje nad projektem lub podejmuje ważne decyzje, potrafi myśleć na kilka ruchów do przodu. To daje mu ogromną przewagę i dlatego najczęściej wyprzedza innych. Ten podręcznik będzie dla Ciebie idealnym pierwszym przewodnikiem po świecie szachów, niezależnie od tego, czy zamierzasz zostać prawdziwym graczem, czy graniem chcesz tylko uprzyjemnić sobie i Twoim bliskim długie wieczory. Dowiesz się z niego między innymi, jakie funkcje pełnią na planszy poszczególne figury. Nauczysz się dobrze rozpoczynać grę. Poznasz najważniejsze pojęcia szachowe, takie jak pat, roszada, bicie w przelocie, szach i mat. Przekonasz się, jakie pułapki czekają na początkujących graczy, i opanujesz sprytne sposoby na ich unikanie. Słowem - ćwicząc z tym podręcznikiem, opanujesz podstawy szachów i zdobędziesz bazę potrzebną do dalszej, samodzielnej nauki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewności Termin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity). Koncepcję tę wprowadzono po to, by opisać płynną rzeczywistość świata po zakończeniu zimnej wojny. Mniej więcej na początku XXI wieku VUCA zaczęto przeszczepiać na grunt biznesu, w którym również panuje coraz większa zmienność i niejednoznaczność, rośnie stopień skomplikowania problemów, a dawne pewniki stają się niewiadomymi. Jak odnaleźć się w takim świecie? Odpowiedzią jest praktyczne podejście do koncepcji VUCA, które proponuje autor tego przewodnika. Składa się on z trzech części. Pierwsza, AGILE, stanowi ukierunkowanie pozwalające zrozumieć kontekst działania w środowisku VUCA oraz technologie, metody i narzędzia, które wspierają planowanie i realizację celów w takim środowisku. Druga, DESIGN, zawiera zestaw narzędzi, instrukcji i scenariuszy umożliwiających samodzielne zaprojektowanie kompletnego modelu strategic workflow - strategicznego strumienia pracy. Trzecia, THINKING, przygotowuje do realizacji celów i strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Siła głosu : jak mówić, by ludzie chcieli słuchać / Katarzyna Pietroń. - Wydanie 2 poszerzone. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 235, [1] strona ; 21 cm.
Kogo słychać, tego słuchają. Nie wystarczy mówić trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych narzędzi wspomagających, chwytów i sztuczek, jakie stosują dobrzy mówcy. To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niektórym ludziom zdolność do przyciągania uwagi audytorium przychodzi z łatwością, inni muszą praktykować wiele lat, by się tego nauczyć. Jedni i drudzy nie osiągną sukcesu, jeśli nie będzie ich dobrze słychać. Nawet najbardziej fascynująca opowieść, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, głosem drżącym i niepewnym swojej mocy, mową niewyraźną czy wręcz niezrozumiałą, nie dotrze do odbiorcy! Na szczęście właściwej emisji głosu także można się nauczyć. Dzięki zasadom i ćwiczeniom zawartym w tej książce poprawisz dykcję i modulację głosu. Nauczysz się radzić sobie z tremą i zaprzęgniesz towarzyszące wystąpieniom emocje do pracy na Twoją rzecz. Dowiesz się, jak przygotować się do przemawiania i jak wzbudzić w sobie charyzmę, za którą chętnie podążą Twoi słuchacze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Błękitny umysł : poznaj nieznane, myśl na odwrót, działaj na opak / Klaudia Pingot. - Gliwice : Onepress : Sensus, copyright 2023. - 400 stron : ilustracje, wykres ; 21 cm.
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry nogami. To książka, która zawiera wiele opowieści, anegdot i przykładów. Opiera się na badaniach naukowych, choć jednocześnie przedstawia zagadnienia niewyjaśnione i zagadkowe. Łączy biznes, psychologię, filozofię Wschodu z życiem i naszymi codziennymi wyborami. Historie miliardera Elona Muska, autorki Harry'ego Pottera J.K. Rowling, a także Leonarda da Vinci, Billa Gatesa, Sereny i Venus Williams oraz innych ciekawych osobowości zostały przedstawione tak, by zainspirować Cię do zmian i pobudzić Twoją wyobraźnię. Przykłady zaczerpnięte z życia autorki książki oraz jej klientów obrazują, jak działa siła przekonań i ukierunkowanie koncentracji. Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały "strategiczne", dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncentracji, a także fragmenty skupione raczej na psychologii i filozofii, zachęcające do odpowiedzenia sobie na ważne pytania. Jednak siła tej książki nie tkwi wyłącznie w tych wszystkich technikach, trikach, historiach, życiowych przykładach. Wynika z dojrzenia prawdziwej głębi - zanurzenia się w tym, co jest przyczyną, a nie skutkiem. Esencja błękitnego umysłu: Wiara bez umiejętności to magiczne myślenie. Umiejętności bez wiary to stracony potencjał. Myślenie bez odczuwania to rezygnacja z motywacji. Odczuwanie bez myślenia to rezygnacja z osiągnięcia celu. Możemy tworzyć rzeczywistość na własnych warunkach. Możemy przełamywać schematy, dokonywać niebanalnych zmian i stworzyć sobie inne życie. Trzeba jedynie myśleć na odwrót, działać na opak i poznać nieznane [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Tytuł oryginału: Data science for business, 2013.
Wyciągaj trafne wnioski! Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków! Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych. To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych! Dzięki tej książce: poznasz model predykcyjny dowiesz się, jak dopasować model do danych zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego! Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 291, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej