Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(31)
Publikacje naukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Czytelnia (Trawiasta)
(32)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Autor
Sałbut Bartosz
(4)
Sielicki Leszek
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Barański Robert
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brill Jonathan
(1)
Case John (1944- )
(1)
Castrounis Alex
(1)
Chaczykowska Wioletta
(1)
Czauderna Iwona
(1)
Fawcett Tom
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gibson Shane
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gregor Bogdan (1946- )
(1)
Harnish Verne
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Kotowska Beata
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozub Roman
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Migaszewski Franciszek
(1)
Misztal Anna
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Nowak Mariusz (ekonomia)
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Parker Nils (1978-)
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Provost Foster
(1)
Provost Foster (1964- )
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Płusa Monika
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Raz Guy (1975-)
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Romanowska Ewa
(1)
Ross Sebastian
(1)
Rosłoń Dorota
(1)
Rubak Benedykt Dominik
(1)
Sarna Marcin (prawnik)
(1)
Sitko Jacek
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smith Alan
(1)
Stefaniak Andrzej (prawo)
(1)
Stolarski Kamil (1987- )
(1)
Szczepańska Karolina (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szczęsny Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szpakowski Mirosław K
(1)
Szymański Piotr A
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Uziębło Aldona
(1)
Wojewódka Marcin
(1)
Wróbel Małgorzata (ekonomia)
(1)
Wyrobek Joanna
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Zook Chris (1951- )
(1)
Świerczewska-Opłocka Agnieszka
(1)
Żak Dariusz Grzegorz
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Dzieci
(15949)
6-8 lat
(10427)
Młodzież
(7111)
9-13 lat
(6932)
0-5 lat
(6220)
Przedsiębiorcy
(36)
Dorośli
(4869)
14-17 lat
(3280)
Szkoły wyższe
(499)
Rodzice
(411)
Szkoły średnie
(332)
18+
(297)
Szkoły podstawowe
(271)
Nauczyciele
(121)
Studenci
(119)
Uczniowie szkół średnich
(86)
Lekarze
(83)
Psycholodzy
(75)
Nauczanie początkowe
(73)
Klasa 1.
(69)
Kobieta
(63)
Menedżerowie
(57)
Poziom podstawowy
(53)
Logopedzi
(52)
Psychoterapeuci
(52)
Pedagodzy
(50)
Szkoły ponadgimnazjalne
(47)
Licea
(46)
Klasa 3.
(41)
Klasa 2.
(37)
Mężczyzna
(33)
Animatorzy kultury
(30)
Przedszkola
(29)
Gimnazja
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(26)
Psychiatrzy
(26)
Literaturoznawcy
(24)
Szkoły ponadpodstawowe
(24)
Uczniowie
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Ogrodnicy
(20)
Prawnicy
(20)
Terapeuci zajęciowi
(20)
Terapeuci
(19)
Pracownicy naukowi
(18)
Klasa 4.
(17)
Nauczyciele języka polskiego
(17)
Klasa 7.
(16)
Lekarze specjaliści
(14)
Studia wyższe
(14)
Dziewczęta
(13)
Adwokaci
(12)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
Ekonomiści
(12)
B1 (poziom biegłości językowej)
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(11)
Poziom średniozaawansowany
(11)
Pracownicy socjalni
(11)
Radcy prawni
(11)
5-8 lat
(10)
Architekci
(10)
Chorzy na depresję
(10)
Inżynierowie
(10)
Klasa 5.
(10)
Klasa 6.
(10)
Osoby w wieku starszym
(10)
Technikum
(10)
Urzędnicy
(10)
Chorzy na nowotwory
(9)
Pediatrzy
(9)
Pracodawcy
(9)
14-17
(8)
9-13
(8)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Aplikanci
(8)
Bibliotekarze
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(8)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(8)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(8)
Położne
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Sędziowie
(8)
Alkoholicy
(7)
Chłopcy
(7)
Dietetycy
(7)
Klasa 8.
(7)
Kobieta ciężarna
(7)
Księgowi
(7)
Neurolodzy
(7)
Prokuratorzy
(7)
Psycholodzy kliniczni
(7)
Ratownicy medyczni
(7)
Rehabilitanci
(7)
Socjolodzy
(7)
Specjaliści ds. kadr
(7)
A1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chirurdzy
(6)
Chorzy
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Innowacje
(4)
Biznesplan
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Sukces
(3)
COVID-19
(2)
Decyzje
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Model biznesowy
(2)
Organizacja
(2)
Prawo spółek handlowych
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Płaca
(2)
Rynek pracy
(2)
Spółki komandytowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Aktywność człowieka
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Animacja kultury
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Awans zawodowy
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Big data
(1)
Bilans księgowy
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dress code
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Finansowanie
(1)
Firma
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Główny Instytut Górnictwa
(1)
Infografika
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korespondencja
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Kultura pracy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Muzyka religijna
(1)
Nagrody
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Niepewność
(1)
Nike Poland
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Orzecznictwo cywilne
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Pracownicze plany kapitałowe (PPK)
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Premia
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: Disciplined entrepreneurship: 24 steps to a successful startup.
Rozbudowany poradnik dla przedsiębiorców, zorganizowany wokół 24 szczegółowych, ale zwięźle przedstawionych zasad dążenia do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Na okładce i grzbiecie: Harvard Business Review Press.
Tytuł oryginału: Financial intelligence for entrepreneurs : what you really need to know about the numbers, 2008.
Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości nie każdemu przychodzi łatwo. Tymczasem dane liczbowe dostarczą najcenniejszych informacji temu, kto potrafi się płynnie poruszać wśród szacunków i założeń. Jeśli się tej sztuki nie opanuje, podejmowanie trafnych decyzji może być bardzo trudne. Dzięki tej praktycznej, przystępnie napisanej książce opanujesz umiejętność odczytywania prawdziwego znaczenia danych liczbowych i wykorzystywania zdobytej wiedzy do skuteczniejszego zarządzania firmą. Dowiesz się, jak rozumieć informacje zawarte w dokumentach finansowych. Nauczysz się obliczać najważniejsze wskaźniki i uzyskiwać z nich bezcenne informacje. Szczególnie ważne są narzędzia związane ze zwrotem z inwestycji, pozwalające na poprawną ocenę wpływu inwestycji na wartość firmy. Wyjaśniono tu zasady zarządzania aktywami obrotowymi, a także trzy podstawowe metody szacowania wartości przedsiębiorstwa. Przeczytasz również o wielu sztuczkach, a także o... słynnych skandalach i oszustwach finansowych.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: O'reilly.
Tytuł oryginału: AI for people and business : a framework for better human experiences and business success.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja” to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych. Książka „Technologie cyfrowe w biznesie” odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
System wynagrodzeń to jeden z największych kosztów, który jesteś w stanie przekształcić w strategiczną przewagę przyciągając, zatrzymując i motywując najlepszych pracowników. Sposób, w jaki traktujesz kwestię wynagrodzeń jest jedną z najważniejszych decyzji, jakie podejmie Twoja firma. W tej niezwykle praktycznej książce, autorzy przedstawiają 5 zasad projektowania skutecznych systemów wynagrodzeń, opatrzonych wieloma przykładami małych, średnich i dużych firm z różnych branż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna scena innowacji : wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów / Andrzej H. Jasiński. - [Wydanie I]. - Warszawa : Poltext, copyright 2021. - [4], 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
Prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje techniczne/technologiczne oraz zachowania przedsiębiorców-innowatorów i menedżerów innowacji w firmach. Całościowe, holistyczne spojrzenie na procesy innowacyjne we współczesnej gospodarce ma formę dziesięciu pytań, przy czym każdemu z nich odpowiada jeden rozdział.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska ; [rysunki Piotr Kanarek]. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 386 stron : ilustracje, tabele ; 24 cm.
Od pierwszego wydania "Kultury biznesu" minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych.
Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest źródłem wiedzy dla studentów kierunków: ekonomia, zarządzanie, finanse i rachunkowość oraz słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów. Polecana jako literatura do zajęć na studiach podyplomowych dla osób zatrudnionych w instytucjach finansowych, takich jak: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, w firmach doradczych, czy też zarządzających własnym przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, narzędzia społecznościowe przyszłości, i dużo, dużo więcej! Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest poradnikiem przeznaczonym dla osób zakładających startupy i negocjujących warunki umów z inwestorami. Autor jest przedsiębiorcą, który na własnej skórze przekonał się, jak trudne mogą być negocjacje z inwestorem i jakie pułapki oraz wyzwania czekają ambitnego założyciela startupu w zderzeniu z profesjonalnym inwestorem. Negocjacje są jak gra w szachy, w której trzeba przewidywać nie tylko swoje ruchy, ale przede wszystkim ruchy inwestora, który z reguły ma ogromną przewagę doświadczenia. A ponieważ umowę inwestycyjną negocjuje się tylko raz, warto i trzeba dobrze się przygotować do negocjacji. Książka składa się z trzech części i omawia: przebieg negocjacji, kluczowe elementy umowy z inwestorem oraz wdrażanie umowy inwestycyjnej. Każdy z tych etapów ma krytyczne znaczenie dla sukcesu startupu i każdy z nich stawia przed założycielem startupu inne wyzwania. Wielką zaletą poradnika są przytaczane przez autora praktyczne zasady i przykłady konkretnych rozwiązań oraz zapisów w umowie inwestycyjnej, chroniących interesy założyciela startupu. Jednocześnie autor z naciskiem podkreśla, że negocjacje z inwestorem nie są grą o sumie zerowej: umowa inwestycyjna musi uwzględniać i chronić interesy obu stron. Dobrze wynegocjowana umowa inwestycyjna nie gwarantuje biznesowego sukcesu. Natomiast źle wynegocjowana umowa inwestycyjna gwarantuje problemy w rozwoju startupu i zmniejsza szanse na sukces. Poradnik stanowi praktyczną mapę drogową dla startupów zwiększającą szanse na sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteś przedsiębiorcą, którzy prowadzi lub zamierza prowadzić działalność gospodarczą w formie spółki komandytowej? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Znajdziesz w nim zagadnienia prawne i podatkowe związane z funkcjonowaniem spółki komandytowej a w szczególności: - zakładanie i funkcjonowanie spółki, - przygotowanie umowy spółki z uwzględnieniem potrzeb przedsiębiorcy, - przekształcenie spółki handlowej w spółkę komandytową, - zasady wypłaty z zysku, - korzyści podatkowe, - podejmowanie uchwał związanych z bieżącymi sprawami spółki. Zaletą książki są liczne przykłady oraz wzory uchwał, pism procesowych i formularzy. Z książki skorzystają także kancelarie zajmujące się obsługą prawną takich przedsiębiorców. Autorzy są radcami prawnymi specjalizującymi się w tematyce omawianej w książce. M. Nieradka-Bernaciak oraz J. Rodek-Kietlińska są autorkami książki Przedsiębiorca w Internecie. Kompendium (Poltext 2016), która zdobyła I miejsce w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny” w konkursie ECONOMICUS 2016. http://www.poltext.pl/b2161-spolka-komandytowa-praktyczny-przewodnik-dla-przedsiebiorcy.htm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej