Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(21)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Multimedia-Wyp.87 (Trawiasta)
(1)
Autor
Kaznowski Dominik
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cybulska Kinga
(1)
D'Amico Vito
(1)
Fox Scott C
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Garrett Chris (1974- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Li Charlene
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Puorto Simone
(1)
Rowse Darren (1972- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Travaglini Armando
(1)
Witkowska Magda
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żołądkowicz Wojciech (1980- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6783)
Literatura polska
(5481)
Kobieta
(4154)
Przyjaźń
(3229)
Rodzina
(3136)
Marketing elektroniczny
(-)
Miłość
(2988)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2484)
Tajemnica
(2260)
Zwierzęta
(2159)
Śledztwo i dochodzenie
(2083)
Zabójstwo
(1663)
Relacje międzyludzkie
(1651)
Magia
(1629)
Dziewczęta
(1388)
Nastolatki
(1293)
Dzieci
(1277)
Podróże
(1273)
II wojna światowa (1939-1945)
(1247)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1188)
Powieść sensacyjna
(1117)
Życie codzienne
(1097)
Uczucia
(1068)
Literatura dziecięca polska
(1046)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1012)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(996)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(968)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(884)
Historia
(877)
Żydzi
(852)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(789)
Powieść przygodowa
(782)
Ludzie a zwierzęta
(776)
Chłopcy
(764)
Małżeństwo
(764)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(730)
Polityka
(715)
Trudne sytuacje życiowe
(706)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(693)
Sztuka
(692)
Literatura
(690)
Sekrety rodzinne
(686)
Policjanci
(682)
Osoby zaginione
(671)
Kryminał
(647)
Władcy
(646)
Relacja romantyczna
(637)
Literatura niemiecka
(600)
Biografia indywidualna
(597)
Wakacje
(596)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(585)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(537)
Arystokracja
(529)
Mężczyzna
(528)
Powieść historyczna
(528)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(523)
Przestępczość zorganizowana
(515)
Uprowadzenie
(514)
Matki i córki
(502)
Śmierć
(497)
Wojna
(492)
Dojrzewanie
(488)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(477)
Poszukiwania zaginionych
(468)
Powieść psychologiczna
(463)
Społeczeństwo
(459)
Pisarze
(457)
Samotność
(455)
Humor
(454)
Stworzenia fantastyczne
(440)
Dziadkowie i wnuki
(433)
Literatura młodzieżowa
(430)
Religia
(425)
Spisek
(425)
Dziecko
(419)
Turystyka
(417)
Zakochanie
(417)
Literatura młodzieżowa angielska
(416)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(411)
Zemsta
(408)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Audiobooki
(1)
Blog
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Internet staje się miejscem mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem - jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego. W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The third wave: an entrepreneur's vision of the future.
U góry okładki: "Fascynująca mapa drogowa dla przysżłości..." - Sheryl Sandberg.
Na okładce: Bestseller "New York Timesa".
Odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania, Steve Case oświadcza, że wkraczamy w nową erę. Nadchodzi trzecia fala internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gałęzie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia przedsiębiorczości. Podczas pierwszej fali AOL i inne firmy zapewniły konsumentom połączenia internetowe. W trakcie drugiej fali takie firmy jak Google czy Facebook wyposażyły internet w nowe możliwości wyszukiwania informacji i budowy sieci kontaktów, a takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram umożliwiły błyskawiczny sukces smartfonowej rewolucji. Zdaniem Case’a teraz wkraczamy w trzecią falę: okres, w którym przedsiębiorcy posłużą się technologią, by dokonać przełomu w najważniejszych gałęziach realnej gospodarki - m.in. w ochronie zdrowia, edukacji, transporcie, energetyce i żywieniu - i aby radykalnie przekształcić nasze życie. "Trzecia fala" to częściowo pamiętnik, częściowo manifest, a częściowo instrukcja na przyszłość, to ważna lektura dla każdego, kto chce przetrwać - i rozwijać się - w tej szybko zmieniającej się epoce cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie »nowej demokracji«? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego - kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość - podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Wirtualny biznes, realne pieniądze Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosnący potencjał internetu? Myślisz o otwarciu własnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany pomysł na biznes albo jeszcze szukasz czegoś idealnego dla Ciebie? Świat sieci stoi przed Tobą otworem! Na początek wystarczy entuzjazm, wytrwałość w dążeniu do celu oraz wiedza, jaką oferuje Ci książka Internetowi bogacze. Ten praktyczny przewodnik będzie stanowił dla Ciebie opokę, inspirację oraz niewyczerpane źródło porad i wskazówek prowadzących Cię niczym GPS po autostradzie sukcesu. Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się, jak przy niewielkim budżecie stworzyć profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową, sklep czy biuletyn, jeżeli szukasz trików marketingowych, które przyciągną masę klientów, a ponadto masz ochotę sprawdzić, jak Twoi poprzednicy osiągali krociowe zyski dzięki internetowi, trafiłeś właśnie na książkę, której szukasz. Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Każdego roku sukcesywnie zwiększa się liczba transakcji dokonywanych za pomocą internetu. Nie daj się pominąć. Znajdź idealne możliwości dla Twojego nowego biznesu, który już wkrótce ma szanse zaistnieć w sieci i poważnie w niej namieszać. źródło: okładka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. źródło opisu: https://www.rebis.com.pl/pl/book-wielka-czworka-uk...(?)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Multimedia-Wyp.87, Audiobook-Wyp.87 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. źródło:http://www.mtbiznes.pl/b2179-marketing-4-0-era-cyfrowa.htm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów. Książka powstała na podstawie rzetelnych danych i bogatych doświadczeń wielu firm. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi, -jak firma Procter & Gamble tworzy subtelny przekaz marketingowy skierowany do członków internetowej społeczności, czterokrotnie bardziej skuteczny niż reklama telewizyjna, w jaki sposób firma Best Buy wykorzystuje portal społecznościowy do pozyskiwania informacji od tysięcy pracowników. źródło: https://dedalus.pl/Marketing-technologii-spolecznych-Charlene-Li-Josh-Bernoff
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Praktyczny podręcznik z zakresu e-marketingu. Zakres tematyczny wraz ze sposobem zaprezentowania poszczególnych zagadnień stanowi świetne wsparcie zarówno dla profesjonalistów e-marketingu, jak i dla osób stawiających pierwsze kroki w cyfrowym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Książka Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści to niezwykle wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia autora, które zdobył w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań. Teraz możesz wykorzystać je do promocji swojego biznesu w sieci. Książka Tomasza Stopki odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.http://www.books4business.pl/content-marketing/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej