Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(7)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Autor
Galica Mateusz
(1)
Gibson Shane
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Oruba Norbert
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(16142)
6-8 lat
(10573)
Młodzież
(7175)
9-13 lat
(7006)
0-5 lat
(6304)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Dorośli
(4933)
14-17 lat
(3311)
Szkoły wyższe
(505)
Rodzice
(418)
Szkoły średnie
(332)
18+
(306)
Szkoły podstawowe
(272)
Nauczyciele
(121)
Studenci
(119)
Uczniowie szkół średnich
(86)
Lekarze
(84)
Psycholodzy
(76)
Nauczanie początkowe
(73)
Klasa 1.
(70)
Kobieta
(65)
Menedżerowie
(58)
Poziom podstawowy
(53)
Logopedzi
(52)
Psychoterapeuci
(52)
Pedagodzy
(50)
Szkoły ponadgimnazjalne
(47)
Licea
(46)
Klasa 3.
(42)
Klasa 2.
(38)
Przedsiębiorcy
(36)
Mężczyzna
(33)
Animatorzy kultury
(30)
Przedszkola
(29)
Gimnazja
(27)
Psychiatrzy
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(26)
Literaturoznawcy
(24)
Szkoły ponadpodstawowe
(24)
Fizjoterapeuci
(22)
Uczniowie
(21)
Ogrodnicy
(20)
Prawnicy
(20)
Terapeuci zajęciowi
(20)
Pracownicy naukowi
(19)
Terapeuci
(19)
Klasa 4.
(17)
Nauczyciele języka polskiego
(17)
Klasa 7.
(16)
Lekarze specjaliści
(14)
Studia wyższe
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(13)
Dziewczęta
(13)
Adwokaci
(12)
B1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Ekonomiści
(12)
Urzędnicy
(12)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(11)
Osoby w wieku starszym
(11)
Poziom średniozaawansowany
(11)
Pracownicy socjalni
(11)
Radcy prawni
(11)
5-8 lat
(10)
Architekci
(10)
Chorzy na depresję
(10)
Inżynierowie
(10)
Klasa 5.
(10)
Klasa 6.
(10)
Pediatrzy
(10)
Technikum
(10)
Chorzy na nowotwory
(9)
Pracodawcy
(9)
14-17
(8)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Aplikanci
(8)
Bibliotekarze
(8)
Lekarze rodzinni
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(8)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(8)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(8)
Położne
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Sędziowie
(8)
9-13
(7)
Alkoholicy
(7)
Chłopcy
(7)
Dietetycy
(7)
Klasa 8.
(7)
Kobieta ciężarna
(7)
Księgowi
(7)
Neurolodzy
(7)
Prokuratorzy
(7)
Psycholodzy kliniczni
(7)
Ratownicy medyczni
(7)
Rehabilitanci
(7)
Socjolodzy
(7)
Specjaliści ds. kadr
(7)
A1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chirurdzy
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(3)
Copywriting
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Aplikacja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
E-konsumenci
(1)
Etyka biznesu
(1)
Infografika
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Moda
(1)
Nowy produkt
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Strony WWW
(1)
Technologie mobilne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wycena
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, narzędzia społecznościowe przyszłości, i dużo, dużo więcej! Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki - najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki. [Helion, 2019].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej