Infografika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(4)
Wyp. 121 (Żegańska)
(1)
Autor
Furmanek Magda
(1)
Kabroński Maciej
(1)
Leszkowicz Mateusz (1978- )
(1)
Sitkiewicz Marta
(1)
Szews Przemysław
(1)
Wasilewska-Lasa Marzena
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6766)
Literatura polska
(5470)
Kobieta
(4177)
Przyjaźń
(3249)
Rodzina
(3155)
Infografika
(-)
Miłość
(3002)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2478)
Tajemnica
(2273)
Zwierzęta
(2172)
Śledztwo i dochodzenie
(2095)
Zabójstwo
(1676)
Relacje międzyludzkie
(1659)
Magia
(1634)
Dziewczęta
(1402)
Nastolatki
(1302)
Dzieci
(1286)
Podróże
(1282)
II wojna światowa (1939-1945)
(1255)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1198)
Powieść sensacyjna
(1112)
Życie codzienne
(1101)
Uczucia
(1076)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1007)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(893)
Historia
(878)
Żydzi
(855)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Powieść przygodowa
(784)
Ludzie a zwierzęta
(782)
Chłopcy
(778)
Małżeństwo
(769)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(734)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(712)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(696)
Sztuka
(693)
Sekrety rodzinne
(692)
Policjanci
(691)
Literatura
(690)
Osoby zaginione
(675)
Władcy
(649)
Kryminał
(646)
Relacja romantyczna
(640)
Literatura niemiecka
(599)
Wakacje
(598)
Biografia indywidualna
(597)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(591)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(543)
Arystokracja
(531)
Mężczyzna
(530)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(525)
Przestępczość zorganizowana
(517)
Uprowadzenie
(517)
Matki i córki
(503)
Śmierć
(499)
Dojrzewanie
(498)
Wojna
(495)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(482)
Poszukiwania zaginionych
(471)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(461)
Humor
(459)
Pisarze
(458)
Samotność
(456)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(438)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(427)
Religia
(426)
Dziecko
(419)
Zakochanie
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(413)
Zemsta
(411)
Polacy za granicą
(407)
Gatunek
Encyklopedia
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Album prezentuje efekty pracy Polskiej Grupy Infograficznej – jedynej i pierwszej w Polsce firmy zajmującej się tworzeniem wyłącznie infografik jako narzędzia komunikacji wizualnej. Z jej projektów korzystają największe krajowe przedsiębiorstwa oraz instytucje państwowe, a także główni potentaci branży medialnej. To zbiór blisko 120 ilustracji ikonograficznych o tematyce popularnonaukowej, które dzięki zrównoważonej proporcji obrazu i treści, w przejrzysty i treściwy sposób przedstawiają ciekawostki z zakresu nauki, kultury, sportu i rozrywki, czyniąc niniejszy album skarbnicą „wiedzy w pigułce”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 001 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001 Dz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytanie informacyjne : infografiki w procesach poznawczych / Mateusz Leszkowicz. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2020. - 228, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 323)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki - najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki. [Helion, 2019].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej