Strony WWW
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(7)
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Autor
Boszko Tomasz
(1)
Fox Scott C
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Larose Daniel T. (1957- )
(1)
Markov Zdravko (1956- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Smaga Agnieszka (1973- )
(1)
Stone Brad
(1)
Sławik Mirosław
(1)
Wilbik Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Informatycy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6769)
Literatura polska
(5469)
Kobieta
(4175)
Przyjaźń
(3248)
Rodzina
(3154)
Strony WWW
(-)
Miłość
(2999)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2478)
Tajemnica
(2273)
Zwierzęta
(2169)
Śledztwo i dochodzenie
(2090)
Zabójstwo
(1675)
Relacje międzyludzkie
(1659)
Magia
(1633)
Dziewczęta
(1401)
Nastolatki
(1300)
Dzieci
(1284)
Podróże
(1282)
II wojna światowa (1939-1945)
(1255)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1198)
Powieść sensacyjna
(1112)
Życie codzienne
(1101)
Uczucia
(1075)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1007)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(892)
Historia
(878)
Żydzi
(855)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Powieść przygodowa
(784)
Ludzie a zwierzęta
(782)
Chłopcy
(778)
Małżeństwo
(769)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(733)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(712)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(695)
Sekrety rodzinne
(692)
Sztuka
(692)
Literatura
(690)
Policjanci
(690)
Osoby zaginione
(675)
Władcy
(649)
Kryminał
(646)
Relacja romantyczna
(640)
Literatura niemiecka
(599)
Wakacje
(598)
Biografia indywidualna
(597)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(590)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(543)
Arystokracja
(531)
Mężczyzna
(529)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(524)
Uprowadzenie
(517)
Przestępczość zorganizowana
(516)
Matki i córki
(503)
Śmierć
(499)
Dojrzewanie
(496)
Wojna
(495)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(481)
Poszukiwania zaginionych
(470)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(461)
Humor
(458)
Pisarze
(458)
Samotność
(456)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(438)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(426)
Religia
(425)
Dziecko
(419)
Zakochanie
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(413)
Zemsta
(411)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Biografia
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Wirtualny biznes, realne pieniądze Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosnący potencjał internetu? Myślisz o otwarciu własnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany pomysł na biznes albo jeszcze szukasz czegoś idealnego dla Ciebie? Świat sieci stoi przed Tobą otworem! Na początek wystarczy entuzjazm, wytrwałość w dążeniu do celu oraz wiedza, jaką oferuje Ci książka Internetowi bogacze. Ten praktyczny przewodnik będzie stanowił dla Ciebie opokę, inspirację oraz niewyczerpane źródło porad i wskazówek prowadzących Cię niczym GPS po autostradzie sukcesu. Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się, jak przy niewielkim budżecie stworzyć profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową, sklep czy biuletyn, jeżeli szukasz trików marketingowych, które przyciągną masę klientów, a ponadto masz ochotę sprawdzić, jak Twoi poprzednicy osiągali krociowe zyski dzięki internetowi, trafiłeś właśnie na książkę, której szukasz. Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Każdego roku sukcesywnie zwiększa się liczba transakcji dokonywanych za pomocą internetu. Nie daj się pominąć. Znajdź idealne możliwości dla Twojego nowego biznesu, który już wkrótce ma szanse zaistnieć w sieci i poważnie w niej namieszać. źródło: okładka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
MARKA 5.0 (wersja limitowana z autografem) Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Everything store : Jeff Bezos and the age of Amazon, 2013.
Pierwsza autoryzowana biografia Jeffa Bezosa, twórcy i właściciela firmy Amazon. Książka, stanowiąca kronikę dziejów firmy – od trudnych początków po światową ekspansję - powstała za zgodą i przy współpracy jej bohatera. Po biografii Steve’a Jobsa jest to kolejna na polskim rynku biografia założyciela firmy, który zaczynał od zera, by w błyskawicznym tempie zacząć osiągać miliardowe zyski. Nie ma wątpliwości, że Amazon – największy e-sklep na świecie – już zmienił sposób, w jaki robimy zakupy przez internet, i w jaki czytamy.
Jeffa Bezosa, guru cyfrowego kapitalizmu, stawia się obok Steve'a Jobsa (Apple), Marka Zuckeberga (Facebook) i Larry'ego Page'a (Google). To człowiek, który zmienił sposób dokonywania zakupów, korzystania z internetu i czytania książek, czyniąc naczelną zasadą swojej działalności zapewnienie klientom najlepszej obsługi, największego wyboru i najniższej ceny. Tak powstał Amazon – „sklep, w którym kupisz wszystko”.
Brad Stone, dziennikarz ekonomiczny „Bloomberg Businessweek”, przeprowadził kilkaset rozmów z samym Bezosem oraz byłymi i obecnymi pracownikami jego firmy. Jako pierwszy w tak gruntowny sposób ukazał działalność gigantycznego e-Amazon rozpoczynał działalność w garażu, podobnie jak inne słynne firmy technologiczne – Apple czy Microsoft. Zaczął od sprzedaży książek i jako nowicjusz musiał rywalizować z potężnymi sieciami księgarskimi. Niewielu, poza samym Bezosem, człowiekiem pomysłowym i energicznym, którego żywiołem jest nieustanna rywalizacja, wierzyło w powodzenie tej inicjatywy. W dążeniu do sukcesu nie wahał się sięgać po najbardziej bezwzględne i kontrowersyjne środki znane w świecie biznesu: wojny cenowe czy podkupywanie pracowników. Jedną ze świętych zasad e-sklepu jest oszczędność, wpajana pracownikom wszystkich szczebli. W 2012 r. Amazon, po niecałych 18 latach od rozpoczęcia działalności, osiągnął sprzedaż w wysokości 61 mld dolarów.
Biografia Jeffa Bezosa zdobyła tytuł biznesowej książki roku 2013, przyznawany przez „Financial Times” i Goldman Sachs, jeden z największych banków inwestycyjnych na świecie; dziennik „Washington Post” i tygodnik „Forbes” wybrały ją książką roku; uznano ją też za jedną z dziesięciu najlepszych książek 2013 roku w kategorii dziennikarstwo śledcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Bezos J. (1 egz.)
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Bezos J. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej