Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(14)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bujko Mirosław M. (1951- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grzega Urszula
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kall Jacek
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Moryl Beata
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Ulwick Anthony W. (1957- )
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Literatura amerykańska
(6774)
Literatura polska
(5473)
Kobieta
(4172)
Przyjaźń
(3235)
Rodzina
(3147)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Miłość
(2997)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2478)
Tajemnica
(2269)
Zwierzęta
(2163)
Śledztwo i dochodzenie
(2087)
Zabójstwo
(1674)
Relacje międzyludzkie
(1655)
Magia
(1629)
Dziewczęta
(1400)
Nastolatki
(1297)
Dzieci
(1283)
Podróże
(1278)
II wojna światowa (1939-1945)
(1254)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1196)
Powieść sensacyjna
(1116)
Życie codzienne
(1100)
Uczucia
(1070)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1009)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(996)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(968)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(887)
Historia
(878)
Żydzi
(854)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(789)
Powieść przygodowa
(784)
Ludzie a zwierzęta
(778)
Chłopcy
(771)
Małżeństwo
(767)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(731)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(710)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(693)
Sztuka
(692)
Literatura
(690)
Policjanci
(689)
Sekrety rodzinne
(689)
Osoby zaginione
(673)
Władcy
(649)
Kryminał
(647)
Relacja romantyczna
(640)
Literatura niemiecka
(599)
Biografia indywidualna
(597)
Wakacje
(597)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(588)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(541)
Arystokracja
(531)
Mężczyzna
(529)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(523)
Uprowadzenie
(517)
Przestępczość zorganizowana
(516)
Matki i córki
(502)
Śmierć
(499)
Wojna
(495)
Dojrzewanie
(492)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(481)
Poszukiwania zaginionych
(470)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(460)
Pisarze
(458)
Humor
(455)
Samotność
(455)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(437)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(426)
Religia
(425)
Dziecko
(419)
Turystyka
(418)
Zakochanie
(417)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(412)
Zemsta
(410)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników. Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych. [tekst i okładka: http://www.ksiegarnia.difin.pl/marketing/27/media-spolecznosciowe-na-rynku-miedzynarodowym-perspektywa-indywidualnych-uzytkownikow/malgorzata-bartosik-purgat/2677].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / BC.edu)
aNa okł.: Od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Sylwetki ekspertów strony 264-272.
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j. źródło: https://ksiegarnia.pwn.pl/Event-marketing-w-zintegrowanej-komunikacji-marketingowej,624113729,p.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Książka Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści to niezwykle wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia autora, które zdobył w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań. Teraz możesz wykorzystać je do promocji swojego biznesu w sieci. Książka Tomasza Stopki odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.http://www.books4business.pl/content-marketing/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej