Media społecznościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(94)
Forma i typ
Książki
(89)
Proza
(42)
Poradniki i przewodniki
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(136)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(3)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(4)
Czytelnia (Trawiasta)
(27)
Wyp. 26 (Błękitna)
(13)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(13)
Wyp. 47 (Powojowa)
(26)
Wyp. 59 (Korkowa)
(21)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(15)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(21)
Wyp. 121 (Żegańska)
(24)
Multimedia-Wyp.87 (Trawiasta)
(2)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(2)
Autor
Moss Marcel
(4)
Jarosz Agnieszka
(3)
Biel Konrad (1980- )
(2)
Kardaras Nicholas (1964- )
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Moss Marcel. Trylogia Hejterska
(2)
Mróz Remigiusz (1987- )
(2)
Studziński Adam
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Aguilar David
(1)
Andryka Dagmara (1976- )
(1)
Andryka Dagmara. Anna Maria Kier 2
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Banach Iwona (1960- )
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bennett Ronnie
(1)
Bennett Ronnie. Teenage Dirtbag
(1)
Berry Lucinda
(1)
Beręsewicz Paweł. (1970- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Borycka-Zakrzewska Joanna
(1)
Bourne Holly (1986- )
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Byra Anna
(1)
Chaisty Laura
(1)
Cichawa Paweł
(1)
Cichocka Agnieszka
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
De Kock Kaat
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumacz)
(1)
Dziedzic Olga
(1)
Elkan Sophie
(1)
Faber Marta
(1)
Fabisiak Emilia
(1)
Fisher Max
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Fleanr
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gallagher Billy (1992- )
(1)
Garbula Ewelina
(1)
Garrett Chris (1974- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gibson Shane
(1)
Grabarek Joanna
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Grzędowicz Jarosław (1965- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gądek Mariusz
(1)
Hansen Anders
(1)
Herzyk Aleksandra
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jachymek Karol
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Karłowska Katarzyna
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kaźmierczak Maciej (1996- )
(1)
Komerski Grzegorz
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Korzyński Paweł
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kuang Rebecca F. (1996- )
(1)
Kubik Sylwia
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Linn Susan (1948- )
(1)
Logan T. M
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marasco Roberta
(1)
Marshall Laura
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mikucki Jacek
(1)
Moggach Lottie
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Moore-Mallinos Jennifer
(1)
Moroz Oksana
(1)
Moss Marcel. Liceum Freuda 4
(1)
Moss Marcel. Trylogia Hejterska 3
(1)
Mróz Remigiusz (1987- ). Cykl z Joanną Chyłką
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Nowina-Konpoka Maria
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Olszewski Michał (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(55)
2010 - 2019
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
Kraj wydania
Polska
(92)
nieznany (020)
(1)
Język
polski
(92)
Odbiorca
Młodzież
(10)
14-17 lat
(9)
9-13 lat
(7)
Dzieci
(5)
Rodzice
(4)
6-8 lat
(3)
Dorośli
(3)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(33)
Literatura angielska
(8)
Literatura amerykańska
(7)
Literatura belgijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura islandzka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6752)
Literatura polska
(5452)
Kobieta
(4189)
Przyjaźń
(3272)
Rodzina
(3164)
Media społecznościowe
(-)
Miłość
(3017)
Literatura angielska
(2970)
Powieść amerykańska
(2800)
Powieść obyczajowa
(2475)
Tajemnica
(2284)
Zwierzęta
(2176)
Śledztwo i dochodzenie
(2108)
Zabójstwo
(1684)
Relacje międzyludzkie
(1666)
Magia
(1638)
Dziewczęta
(1406)
Nastolatki
(1310)
Dzieci
(1291)
Podróże
(1287)
II wojna światowa (1939-1945)
(1257)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1202)
Powieść sensacyjna
(1109)
Życie codzienne
(1102)
Uczucia
(1083)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Pisarze polscy
(1007)
Powieść polska
(1003)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(945)
Uczniowie
(895)
Historia
(878)
Żydzi
(856)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Powieść przygodowa
(784)
Chłopcy
(783)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Małżeństwo
(771)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(736)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(714)
Sekrety rodzinne
(703)
Boże Narodzenie
(700)
Koty
(698)
Policjanci
(696)
Sztuka
(694)
Literatura
(690)
Osoby zaginione
(677)
Władcy
(649)
Kryminał
(645)
Relacja romantyczna
(643)
Wakacje
(600)
Literatura niemiecka
(599)
Biografia indywidualna
(597)
Prywatni detektywi
(594)
Język polski
(592)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(543)
Mężczyzna
(532)
Arystokracja
(531)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(525)
Nauka
(525)
Przestępczość zorganizowana
(521)
Uprowadzenie
(517)
Matki i córki
(504)
Dojrzewanie
(501)
Śmierć
(500)
Wojna
(496)
Dziennikarze
(483)
Język angielski
(483)
Poszukiwania zaginionych
(472)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(461)
Humor
(460)
Pisarze
(459)
Samotność
(457)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(439)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(428)
Religia
(427)
Zakochanie
(423)
Dziecko
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Zemsta
(414)
Przyroda
(413)
Romans współczesny
(413)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(8)
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Powieść
(19)
Poradnik
(16)
Thriller
(15)
Powieść obyczajowa
(14)
Opracowanie
(12)
Literatura polska
(8)
Kryminał
(6)
Opowiadania i nowele
(5)
Reportaż
(5)
Audiobooki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Romans
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Raport z badań
(3)
Blog
(2)
Fantastyka
(2)
Podręcznik
(2)
Powieść polska
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Science fiction
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Felieton polski
(1)
Informatyka i technologie informatyczne
(1)
Komedia kryminalna
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura islandzka
(1)
Monografia
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publikacje
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Satyra polska
(1)
Synteza
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(22)
Socjologia i społeczeństwo
(16)
Psychologia
(12)
Zarządzanie i marketing
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Edukacja i pedagogika
(5)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przewodnik po cyfrowym świecie, w którym żyją nasze dzieci. Który z rodziców czy nauczycieli nie załamuje rąk na widok tego, ile czasu dzieci spędzają przed ekranami? „Tracisz czas w tym internecie” – wzdychają. „Ile można grać?!” – denerwują się. „Odłóż ten nieszczęsny telefon!” – krzyczą. Dr Karol Jachymek, medioznawca, badacz i wykładowca akademicki związany z Uniwersytetem SWPS, od lat przygląda się zjawiskom w sieci oraz temu, co robią w niej nasze dzieci. O swoich wnioskach opowiada rodzicom i osobom pracującym z młodymi ludźmi. Nie ukrywa, że fascynują go możliwości, jakie dają dziś media społecznościowe, że widzi ich ogromny potencjał wspólnototwórczy, że bawią go memy, dramy i emoji oraz że docenia to, ilu przydatnych rzeczy można się nauczyć dzięki sprawnemu używaniu sieci. Nie oznacza to, że nie zauważa zagrożeń. Owszem, dostrzega je, ale proponuje w swojej książce inne niż dominująca perspektywa, empatyczne spojrzenie na świat mediów cyfrowych. Nie straszy nimi, a w przystępny sposób edukuje dorosłych, zabierając ich w podróż po fascynującym i pełnym możliwości świecie, który jest dla wielu współczesnych dzieci ich naturalnym środowiskiem – czy tego chcemy, czy nie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz - co zaskakujące - trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce „Z nosem w ekranie” Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie. Ta książka to jasne, poparte badaniami oraz obiektywne spojrzenie na kwestię znaną obecnie niemal każdemu rodzicowi. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem. Zawarte w niej zwięzłe, lecz wymowne wskazówki stanowią podstawę, dzięki której rodzice będą mogli określić właściwą rolę technologii w życiu dzieci, ograniczyć własne obawy, a także znaleźć przestrzeń dla szczęśliwych, rodzinnych chwil zarówno z udziałem technologii, jak i bez niej. [https://www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, dr Nicholas Kardaras bada ogromny wpływ technologii - zwłaszcza technologii ekranowej, nieodpowiedniej dla młodego wieku, z całą tą jarzącą się wszechobecnością - na mózgi całego pokolenia. Badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania dowodzą, że stymulujące jarzące się ekrany są tak samo dopaminergiczne (aktywujące dopaminę) dla ośrodka przyjemności w mózgu jak seks. Rosnąca liczba badań klinicznych koreluje technologię ekranu z takimi zaburzeniami jak ADHD, uzależnienia, niepokoje, depresja, wzmożona agresja, a nawet psychoza. Co jednak szokuje najbardziej, najświeższe badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania nie pozostawiają wątpliwości, że nadmierne obcowanie z ekranem może neurologicznie uszkodzić rozwijający się mózg młodej osoby tak samo jak uzależnienie od kokainy. Kardaras zanurza się w socjologiczne, psychologiczne, kulturowe i ekonomiczne czynniki związane z globalną epidemią technologiczną, mając na celu zbadanie wpływu całej naszej wspaniałej, lśniącej nowej technologii na dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The art of social media : power tips for power users.
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności. [tekst i okładka: https://helion.pl/ksiazki/jak-cie-widza-tak-cie-pisza-sztuka-autopromocji-w-mediach-spolecznosciowych-guy-kawasaki-peg-fitzpatrick,jakcie.htm#format/d]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To mnie zabije / Maciej Kaźmierczak. - Wydanie I. - Warszawa : Muza Warszawskie Wydawnictwo Literackie, 2023. - 350, [2] strony ; 21 cm.
Kiedy pozycja Matyldy na popularnej platformie streamingowej spada, dziewczyna postanawia zrobić wszystko, by wrócić na szczyt. Do czego się posunie i kogo poświęci? Matylda, dwudziestodwuletnia lekomanka, pracuje jako seksworkerka na kamerkach internetowych. Kiedy jej pozycja na TurnedOn spada, dziewczyna zaczyna posuwać się do coraz gorszych i okrutniejszych czynów. Zrobi wszystko, żeby wyeliminować konkurencję. Tak poznaje kulisy tajemniczej gry. Ktoś porywa i brutalnie wykorzystuje młode kobiety. Nawet gdy wreszcie odzyskują wolność, ich koszmar się nie kończy… Wkrótce każda z nich otrzymuje wiadomość: „chcesz zagrać jeszcze raz?”. Kto stoi za porwaniami? Jakie tajemnice znają uprowadzone kobiety? I jaki udział w tej ponurej sprawie ma mężczyzna o imieniu Leon?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera załączniki.
Autor omawia w książce następujące zagadnienia: - teorie przywództwa w kontekście internetowych platform społecznościowych, - pięć rodzajów internetowych platform społecznościowych w kontekście możliwych działań lidera: platformy otwartej treści, profesjonalne platformy społecznościowe, graficzne i filmowe platformy społecznościowe, mikroblogowe platformy społecznościowe oraz relacyjne platformy społecznościowe, - ograniczenia komunikacyjne, instytucjonalne, kulturowe, motywacyjne, informacyjne, kompetencyjne, emocjonalne, polityczne i etyczne przed jakimi staje przywódca, - wyniki badania użyteczności platform społecznościowych dla liderów, - wnioski dla praktyki przywództwa i zarządzania w erze cyfrowej. Liderzy w erze cyfrowej - choć muszą działać pod ogromną presją nowych wyzwań i w warunkach ograniczonego przywództwa - mogą dzięki wykorzystaniu platform społecznościowych sprostać tym wyzwaniom i efektywnie odgrywać swoje role przywódcze. [tekst i okładka : http://www.poltext.pl/b2224-przywodztwo-w-erze-cyfrowej.htm].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
MARKA 5.0 (wersja limitowana z autografem) Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. "Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów". Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes "Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową". George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii "Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa". Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Yellowface / Rebecca F. Kuang ; [tłumaczenie Grzegorz Komerski]. - Wydanie 1. - Lublin ; Warszawa : Fabryka Słów, 2023. - 427, [5] stron : ilustracje, 21 cm.
Zaczyna się od niespodziewanej śmierci. A później napięcie rośnie dosłownie odbierając oddech, aż do finału, który zaciska się na gardle niczym pętla. Finału, w którym katharsis przeplata się ze stadium szaleństwa a my, nawet poznawszy całą historię, nadal nie jesteśmy pewni, kto jest ofiarą a kto czarnym charakterem. A może, jak w życiu, w tej historii nie ma czarnych charakterów i niewinnych ofiar. Może są tylko mniej lub bardziej zdeterminowane postaci. Ludzie w różnym stopniu zanurzeni w szambie wyścigu po sukces i z nierówną furią obrzuceni błotem przez "opinię publiczną". "Yellowface" pokazuje rynek wydawniczy, działanie social mediów i drogę do spełniania marzeń od strony, której nigdy nie chcielibyście oglądać. A jednak nie odłożycie tej książki, dopóki nie przeczytacie ostatniej strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leśne cuda / Sylwia Kubik. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Skarpa Warszawaska, copyright 2023. - 334, [2] strony ; 21 cm.
W internecie Michalina ma status gwiazdy. Wiele kobiet chętnie zamieniłoby się z nią na jej życie w sielskiej, kurpiowskiej wsi. Ale nie każdy jej obserwator wie, że to los zadecydował za dziewczynę, gdzie będzie mieszkać. Nie tylko nie pozostawił jej wyboru, ale pewnego listopadowego dnia postanowił namieszać po raz kolejny. Kiedy Michalina wraz ze swym znajomym Dominikiem wracali do domu ich oczom ukazał się niecodzienny widok. W mokrym, padającym śniegu, tuż przed koła ich samochodu wybiegł koń. I już na pierwszy rzut oka widać było, że zwierzę jest nie tylko zabiedzone, ale i ranne. Młodzi ludzie nie mogli przejechać obojętnie obok biednego zwierzęcia i otoczyli je opieką, nie zdając sobie sprawy, że to dopiero początek wydarzeń, które nieźle namieszają w ich życiu. Czy rozpoczęta w śnieżny, listopadowy dzień historia znajdzie szczęśliwy finał?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, narzędzia społecznościowe przyszłości, i dużo, dużo więcej! Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
„Miękkie ostrze traktuje o zmianie, jaką środki masowego przekazu wnoszą w nasze życie. Ostrze jest miękkie, ponieważ informacji nie da się dotknąć. Rozprzestrzenia się ona jednak i przynosi wymierne korzyści, nie możemy się bez niej obejść, a ci, którzy dysponują określonymi rodzajami informacji - oraz wydajniejszymi środkami jej przetwarzania - mają przewagę nad resztą. Nieświadomym potęgi mediów, ostrze, choć miękkie, może przynieść zgubę". Tekst Levinsona nie jest panegirykiem technokraty na cześć nowych technologii, ale dziełem humanisty, eseistyką wysokiej próby, opisującą historię, współczesność i przyszłość ludzkiej cywilizacji widzianej przez pryzmat mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Who Raising the kids?, 2022.
Interaktywne zabawki, media społecznościowe, aplikacje do niemal wszystkich funkcji życiowych w telefonie – prawdopodobnie to one wychowują twoje dziecko, mając większy wpływ na jego rozwój niż Ty sam! Tymczasem Twoje dziecko nie potrzebuje ich w takim zakresie, w jakim ich używa. Ty zaś masz pełną władzę, aby ograniczyć jego czas spędzany przed ekranem. Książka Kto wychowuje nasze dzieci? Big Tech, Big Business a życie naszych dzieci: - prezentuje mechanizmy marketingu skierowanego do dzieci; - otwiera oczy na perswazję, jakiej poddawane są dzieci, także pod płaszczykiem edukacji i wspomagania ich rozwoju; - pokazuje, w jaki sposób konsumpcjonizm nadwyręża dobrostan dzieci, prowadząc do wielu trudności emocjonalnych i osamotnienia. Autorka nie poprzestaje na krytyce społecznej i uświadamianiu zagrożeń związanych z konsumpcjonizmem, ale – co ważne: - podpowiada sposoby, w jakie możemy swoje dzieci ochronić; - uczy, jak przywrócić porządek, w którym dziecko nie jest targetem przemysłu technologicznego, zabawkarskiego czy rozrywkowego; - pomaga przeciwstawić się korporacjom przejmującym kontrolę nad życiem dzieci i być rodzicem zapewniającym dzieciństwo potrzebne do rozwoju. Mimo trudnego w konsekwencjach społecznych tematu autorka nie stroni od poczucia humoru i optymizmu, co czyni lekturę przyjemną i dającą siłę do odważnego i odpowiedzialnego rodzicielstwa oraz nadzieję na zmniejszenie siły oddziaływania Big Tech i Big Business na nasze dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kłamstwa / T. M. Logan ; przełożył Jarosław Włodarczyk. - Wrocław : Bukowy Las, copyright 2023. - 432, [1] strona ; 21 cm.
Joe Lynch jest zwykłym facetem, szczęśliwym mężem i ojcem. Aż do czasu, gdy jedna decyzja w ułamku sekundy rujnuje mu życie. Pewnego dnia zauważa, że jego żona w godzinach pracy jedzie na hotelowy parking. Zaintrygowany rusza za nią i staje się świadkiem jej kłótni ze wspólnym znajomym, Benem. Postanawia interweniować, wdaje się w szarpaninę. Zadaje z pozoru nieszkodliwy cios, a Ben upada na ziemię i przestaje się ruszać… Uwaga, to naprawdę jest thriller! Najpierw nie będziecie mogli przestać go czytać, a potem zwątpicie w siebie i nie będziecie pewni, czy możecie ufać tym, których kochacie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ang. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mroczna Strona)
W szkole średniej Maria i Louise były na najlepszej drodze do zostania przyjaciółkami. Presja otoczenia była jednak zbyt silna i Maria została odtrącona. Teraz, po ponad 25 latach, Louise otrzymuje wstrząsający email: Maria Weston prosi o dodanie do grona Twoich znajomych na Facebooku. Głęboko pogrzebane wspomnienia budzą się do życia: przyjaźń, okrutne decyzje i noc, która na zawsze zmieniła ich życie. Louise zawsze wiedziała, że jeśli prawda kiedykolwiek wyjdzie na jaw, może stracić wszystko: pracę, syna, wolność. Nagłe pojawienie się wiadomości od Marii zagraża jej obecnemu życiu i zmusza Louise do odnowienia znajomości ze wszystkimi ludźmi, z którymi zerwała kontakty by odciąć się od przeszłości. Kiedy stara się ponownie odtworzyć zdarzenia tamtej nocy, odkrywa, że w całej historii kryje się dużo więcej, niż kiedykolwiek podejrzewała. Aby zachować swój sekret, Louise musi najpierw dotrzeć do prawdy. [https://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=91257603959KS&itr=2]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 T (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ang. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej