Malcherek Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(4)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Malcherek Monika
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(323)
Drewnowski Jacek (1974- )
(314)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(283)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(274)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(265)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(263)
Steel Danielle (1947- )
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Zarawska Patrycja (1970- )
(254)
Roberts Nora (1950- )
(253)
Zimnicka Iwona (1963- )
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(237)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(236)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Fabianowska Małgorzata
(208)
Mazan Maciejka
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Braiter Paulina (1968- )
(196)
King Stephen (1947- )
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Szulc Andrzej
(189)
Gawryluk Barbara (1957- )
(188)
Mosiewicz Maria
(188)
Szekspir William (1564-1616)
(187)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(186)
Skalska Katarzyna
(186)
Goscinny René (1926-1977)
(184)
Lem Stanisław (1921-2006)
(181)
Mortka Marcin (1976- )
(178)
Prus Bolesław (1847-1912)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(171)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(167)
Widmark Martin (1961- )
(164)
Supeł Barbara
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Jansson Tove (1914-2001)
(153)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(148)
Siewior-Kuś Alina
(148)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(146)
Kraśko Jan (1954- )
(146)
Popławska Anna (literatura)
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(145)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Tuwim Julian (1894-1953)
(145)
Ławnicki Lucjan
(144)
Możdżyńska Aldona
(143)
Pratchett Terry (1948-2015)
(143)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(140)
Lech Justyna
(138)
Spirydowicz Ewa
(136)
Webb Holly
(136)
Głowińska Anita
(134)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(134)
Kozak Jolanta (1951- )
(133)
Wilusz Tomasz
(133)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Ross Tony (1938- )
(131)
Ludwikowska Jolanta
(130)
Stanecka Zofia (1972- )
(130)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Onichimowska Anna (1952- )
(126)
Bieroń Tomasz (1963- )
(125)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Polkowski Andrzej
(125)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(125)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(124)
Willis Helena (1964- )
(124)
Coben Harlan (1962- )
(123)
Kroszczyński Stanisław
(120)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(120)
Puszczewicz Marek
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(119)
Włodarczyk Barbara
(119)
Beaumont Émilie (1948- )
(116)
Dickens Charles (1812-1870)
(116)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(116)
Praski Łukasz
(116)
Łoziński Jerzy (1947- )
(116)
Palmer Diana (1946- )
(115)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Ochab Janusz (1971- )
(114)
Mróz Remigiusz (1987- )
(113)
Rzehak Wojciech
(113)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(112)
Sandemo Margit (1924-2018)
(111)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Alokacja
(1)
Biznesplan
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dziecko
(1)
Ekonomia
(1)
Gospodarka
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kreatywność (biznes)
(1)
Leczenie dietą
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Modele biznesowe
(1)
Mózg
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Optymalizacja biznesu
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rynek
(1)
Samoopieka
(1)
Start-up
(1)
Starzenie się
(1)
Styl życia
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The brain warrior's way : ignite your energy and focus, attack illness and aging, transform pain into purpose.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Startup, scaleup, screwup : 42 tools to accelerate Lean and Agile business growth, 2019.
Na okładce i grzbiecie: Wiley.
Ta książka zawiera bezcenne rady dla każdego, kto chce wprowadzić na rynek nowy produkt czy usługę. Pokazuje, jak liderzy tworzą wizję innowacyjnego produktu i przedstawiają oczekiwane korzyści dla użytkowników. Opisano tu różne opcje finansowania, zasady budowania zespołu pracowników, a także problemy związane z wprowadzaniem produktu na rynek. Narzędzia i wskazówki, które tu znajdziesz, mają przyspieszać rozwój biznesu działającego w nurcie Lean i Agile. Odnoszą się one do takich tematów jak praca z zespołem rozproszonym, optymalizacja przepływu pracy czy mapy podróży użytkownika. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz - co zaskakujące - trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce „Z nosem w ekranie” Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie. Ta książka to jasne, poparte badaniami oraz obiektywne spojrzenie na kwestię znaną obecnie niemal każdemu rodzicowi. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem. Zawarte w niej zwięzłe, lecz wymowne wskazówki stanowią podstawę, dzięki której rodzice będą mogli określić właściwą rolę technologii w życiu dzieci, ograniczyć własne obawy, a także znaleźć przestrzeń dla szczęśliwych, rodzinnych chwil zarówno z udziałem technologii, jak i bez niej. [https://www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sarah Ockwell-Smith obala wiele mitów, które nagromadziły się wokół kar i motywowania dzieci, i proponuje alternatywne, efektywne podejście, u którego podstaw leży szacunek do dziecka. Nie należy jednak mylić go z rozpieszczaniem czy ignorowaniem niepożądanych zachowań - w centrum jej metody leżą zrozumienie i realistyczne oczekiwania względem dzieci, a także właściwe reagowanie na złe zachowanie. Proponowana przez nią łagodna dyscyplina skupia się na nauczaniu i uczeniu się zamiast na karach i nagrodach. Stanowi złoty środek między bezstresowym wychowaniem a programowaniem dziecka idealnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: The invincible company : how to constantly reinvent your organization with inspiration from the world's best business models, 2020.
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi. To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować niezawodną strategię rozwoju nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii.
Standardowe rozważania ekonomiczne w głównej mierze dotyczą rynku surowców czy papierów wartościowych, gdzie cena łączy ze sobą nabywców i sprzedawców – w momencie gdy podaż spotyka się z popytem. Jednak najważniejszych transakcji w życiu dokonujemy na rynkach, na których ceny odgrywają drugoplanową rolę. Często nie zdajemy sobie nawet sprawy, że mamy do czynienia z rynkiem. Gdyż o tym, kto dostanie nerkę do przeszczepu albo zostanie przyjęty do najlepszej uczelni wyższej, nie decyduje cena. Chodzi tu o rynek wzajemnego kojarzenia stron transakcji (ang. match market), gdzie strony „transakcji” muszą się wzajemnie dobrać, a cena nie odgrywa w tym procesie istotnej roli. Czy istnieje mechanizm alokacji takich dóbr? Czy są metody kojarzenia stron na takim rynku? Noblista Alvin E. Roth, autor książki Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego, wraz z zespołem kilku współpracowników z całego świata przyczynił się do stworzenia nowej dziedziny ekonomii zwanej projektowaniem rynku, która wprowadza wiedzę naukową do procesu kojarzenia oraz do innych aspektów funkcjonowania rynków. Rynek jest wytworem ludzkiej działalności, a nie zjawiskiem naturalnym. Sztuka projektowania rynków daje nam szansę na utrzymanie oraz poprawianie jednych z najstarszych i najważniejszych ludzkich wynalazków. Szansę naprawy źle działających mechanizmów, a czasem nawet stworzenia całkiem nowych. To możliwości, które trzeba cenić, analizować, podchodzić do nich z pokorą oraz bacznie obserwować. źródło: http://www.mtbiznes.pl/b2091-matchmaking-kto-co-dostaje-i-dlaczego.htm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej