Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(31)
Publikacje naukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Czytelnia (Trawiasta)
(32)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Autor
Sałbut Bartosz
(4)
Sielicki Leszek
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Barański Robert
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brill Jonathan
(1)
Case John (1944- )
(1)
Castrounis Alex
(1)
Chaczykowska Wioletta
(1)
Czauderna Iwona
(1)
Fawcett Tom
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gibson Shane
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gregor Bogdan (1946- )
(1)
Harnish Verne
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Kotowska Beata
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozub Roman
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Migaszewski Franciszek
(1)
Misztal Anna
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Nowak Mariusz (ekonomia)
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Parker Nils (1978-)
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Provost Foster
(1)
Provost Foster (1964- )
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Płusa Monika
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Raz Guy (1975-)
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Romanowska Ewa
(1)
Ross Sebastian
(1)
Rosłoń Dorota
(1)
Rubak Benedykt Dominik
(1)
Sarna Marcin (prawnik)
(1)
Sitko Jacek
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smith Alan
(1)
Stefaniak Andrzej (prawo)
(1)
Stolarski Kamil (1987- )
(1)
Szczepańska Karolina (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szczęsny Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szpakowski Mirosław K
(1)
Szymański Piotr A
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Uziębło Aldona
(1)
Wojewódka Marcin
(1)
Wróbel Małgorzata (ekonomia)
(1)
Wyrobek Joanna
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Zook Chris (1951- )
(1)
Świerczewska-Opłocka Agnieszka
(1)
Żak Dariusz Grzegorz
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Dzieci
(16118)
6-8 lat
(10554)
Młodzież
(7160)
9-13 lat
(7000)
0-5 lat
(6289)
Przedsiębiorcy
(36)
Dorośli
(4925)
14-17 lat
(3304)
Szkoły wyższe
(505)
Rodzice
(418)
Szkoły średnie
(332)
18+
(302)
Szkoły podstawowe
(272)
Nauczyciele
(121)
Studenci
(119)
Uczniowie szkół średnich
(86)
Lekarze
(84)
Psycholodzy
(76)
Nauczanie początkowe
(73)
Klasa 1.
(70)
Kobieta
(65)
Menedżerowie
(58)
Poziom podstawowy
(53)
Logopedzi
(52)
Psychoterapeuci
(52)
Pedagodzy
(50)
Szkoły ponadgimnazjalne
(47)
Licea
(46)
Klasa 3.
(42)
Klasa 2.
(38)
Mężczyzna
(33)
Animatorzy kultury
(30)
Przedszkola
(29)
Gimnazja
(27)
Psychiatrzy
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(26)
Literaturoznawcy
(24)
Szkoły ponadpodstawowe
(24)
Fizjoterapeuci
(22)
Uczniowie
(21)
Ogrodnicy
(20)
Prawnicy
(20)
Terapeuci zajęciowi
(20)
Pracownicy naukowi
(19)
Terapeuci
(19)
Klasa 4.
(17)
Nauczyciele języka polskiego
(17)
Klasa 7.
(16)
Lekarze specjaliści
(14)
Studia wyższe
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(13)
Dziewczęta
(13)
Adwokaci
(12)
B1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Ekonomiści
(12)
Urzędnicy
(12)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(11)
Osoby w wieku starszym
(11)
Poziom średniozaawansowany
(11)
Pracownicy socjalni
(11)
Radcy prawni
(11)
5-8 lat
(10)
Architekci
(10)
Chorzy na depresję
(10)
Inżynierowie
(10)
Klasa 5.
(10)
Klasa 6.
(10)
Pediatrzy
(10)
Technikum
(10)
Chorzy na nowotwory
(9)
Pracodawcy
(9)
14-17
(8)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Aplikanci
(8)
Bibliotekarze
(8)
Lekarze rodzinni
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(8)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(8)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(8)
Położne
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Sędziowie
(8)
9-13
(7)
Alkoholicy
(7)
Chłopcy
(7)
Dietetycy
(7)
Klasa 8.
(7)
Kobieta ciężarna
(7)
Księgowi
(7)
Neurolodzy
(7)
Prokuratorzy
(7)
Psycholodzy kliniczni
(7)
Ratownicy medyczni
(7)
Rehabilitanci
(7)
Socjolodzy
(7)
Specjaliści ds. kadr
(7)
A1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chirurdzy
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Innowacje
(4)
Biznesplan
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Sukces
(3)
COVID-19
(2)
Decyzje
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Model biznesowy
(2)
Organizacja
(2)
Prawo spółek handlowych
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Płaca
(2)
Rynek pracy
(2)
Spółki komandytowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Aktywność człowieka
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Animacja kultury
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Awans zawodowy
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Big data
(1)
Bilans księgowy
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dress code
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Finansowanie
(1)
Firma
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Główny Instytut Górnictwa
(1)
Infografika
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korespondencja
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Kultura pracy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Muzyka religijna
(1)
Nagrody
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Niepewność
(1)
Nike Poland
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Orzecznictwo cywilne
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Pracownicze plany kapitałowe (PPK)
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Premia
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
U góry strony 4 okładki: Biznes/Strategie.
Data wydania według: www.poltext.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Tytuł oryginału: Data science for business, 2013.
Wyciągaj trafne wnioski! Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków! Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych. To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych! Dzięki tej książce: poznasz model predykcyjny dowiesz się, jak dopasować model do danych zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego! Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia przedsiębiorczości / Joanna Pyrkosz-Pacyna. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 2020. - 157, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Rekomendacja PSPS.
Książka zawiera przegląd aktualnej wiedzy naukowej z zakresu psychologicznych aspektów aktywności przedsiębiorczej. Przedsiębiorczość to wszak nie tylko domena ekonomistów czy specjalistek od zarządzania. Za aktywnością przedsiębiorczą stoją konkretni ludzie, których sposób myślenia, podejmowania decyzji, tworzenia innowacji, jest motorem powstawania nowych firm, ich rozwoju, a czasem i upadku. W publikacji tej znajdują się wyniki badań, przegląd teorii i praktyczne przykłady dotyczące m.in. takich zagadnień jak motywacja, innowacyjność, radzenie sobie z porażką czy osobowościowe korelaty aktywności przedsiębiorczej. Podręcznik, mimo że opiera się na wynikach badań naukowych z zakresu psychologii przedsiębiorczości, napisany jest przystępnym językiem, co czyni go odpowiednią lekturą dla wszystkich osób zainteresowanych aktywnością przedsiębiorczą i przedsiębiorczymi kompetencjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki - najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki. [Helion, 2019].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The founder's mentality : how to overcome the predictable crises of growth.
Pokonaj bariery hamujące wzrost! Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy Chris Zook i James Alen z Bain & Company bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne, a nie zewnętrze – takie jak oddalenie się od pracowników pierwszej linii, problemy z odpowiedzialnością, mnożenie procesów i biurokracji, by wymienić choć kilka. Co więcej, niemal wszystkie firmy przechodzą przez takie same przewidywalne kryzysy w takich samych, ściśle określonych fazach wzrostu. Nawet w przypadku zdrowych organizacji te kryzysy, jeśli nie zostaną właściwie potraktowane, tłumią zdolność firmy do dalszego wzrostu i mogą stać się przyczyną spadków. Najważniejszym wnioskiem z badań Zooka i Allena jest konieczność zarządzania tymi punktami zapalnymi w rozwoju firmy poprzez przyjęcie „mentalności założyciela” – zachowań i sposobów myślenia, jakimi zazwyczaj wykazuje się odważny i ambitny założyciel. Aby móc przywrócić firmie odpowiednie tempo, koncentrację i na nowo powiązać ją z klientami, należy mieć: - typową dla buntownika jasną wizję i poczucie celu, - zdecydowany sposób myślenia właściciela, - nieustającą obsesję na temat pierwszej linii. Oparta na dziesięcioletnich badaniach autorów nad firmami z ponad czterdziestu krajów Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy poprzez szczegółowe analizy i inspirujące przykłady pokazuje, w jaki sposób każdy lider – nie tylko założyciel – może wdrożyć i zastosować sposób myślenia założyciela w swojej organizacji, aby skierować ją na ścieżkę trwałego wzrostu. źródło: http://www.mtbiznes.pl/b2143-mentalnosc-zalozyciela-jako-podstawa-sukcesu-firmy.htm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Prawnych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 72)
Materiały z konferencji, 16 maja 2017 r., Stalowa Wola.
Książka zawiera siedemnaście artykułów podzielonych na dwie części. W części pierwszej teksty traktują o prawnych aspektach własności intelektualnej w Internecie, natomiast w części drugiej autorzy ukazują problematykę ochrony własności intelektualnej w ujęciu gospodarczym i społecznym. Poruszone zostały przedmiotowe obszary dóbr niemate­rialnych, sposoby ich ochrony, a także różnorodne formy naruszenia praw podmiotowych. Książka przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, m.in. praw­ników, pracowników naukowych, studentów, przedsiębiorców oraz osób pragnących pogłębić wiedzę z obszaru aktualnej problematyki ochrony własności intelektualnej w Internecie. Autorzy starali się zaprezentować przedmiotowe zagadnienia w sposób na tyle prosty i zrozumiały, aby publi­kacja była interesująca i pożyteczna dla szerokiego grona czytelników. [https://tnkul.pl/sklep,produkt,wlasnosc-intelektualna-w-internecie]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej