Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje fachowe
(43)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Czytelnia (Trawiasta)
(49)
Wyp. 47 (Powojowa)
(1)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(3)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bielawski Paweł (ekonomia)
(1)
Bielecka Anna
(1)
Bouras Nick (1945- )
(1)
Brill Jonathan
(1)
Buła Piotr
(1)
Catmull Edwin E. (1945- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dumas Marlon
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Fielding Paul J
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Gadomski Rafał
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gałecki Piotr (psychiatra)
(1)
Gibson Shane
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glumińska-Pawlic Jadwiga
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grant Adam M. (1981- )
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Grzesiak Magdalena (psychiatra)
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gwóźdź Tomasz (prawo)
(1)
Holt Geraldine (1951- )
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kantorska-Janiec Monika
(1)
Kaźmierczak Damian
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Koczar Joanna
(1)
Koniuszewska Natalia
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kosiniak Jakub
(1)
Kostyk-Siekierska Katarzyna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
La Rosa Marcello
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Manville Brook (1950- )
(1)
Marr Bernard
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mendling Jan
(1)
Mesjasz Czesław (1954- )
(1)
Misztal Anna
(1)
Moch Wojciech
(1)
Moeller Robert R. (1942- )
(1)
Niedzielski Bartosz
(1)
Nita Bartłomiej (1978- )
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Parmenter David (1955- )
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Podraza Andrzej
(1)
Polska Anna
(1)
Popieluch Karina
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Płonka Michał
(1)
Płusa Monika
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Reijers Hajo A
(1)
Richards Gwynne
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Ruszel Mariusz
(1)
Sala Józef
(1)
Sandberg Sheryl (1969- )
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Smółka Paweł
(1)
Sołtysik Mariusz
(1)
Stefaniak Andrzej (prawo)
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szczepańska Karolina (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szczęsny Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szteliga Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(53)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Odbiorca
Dzieci
(15989)
6-8 lat
(10456)
Młodzież
(7119)
9-13 lat
(6947)
0-5 lat
(6239)
Menedżerowie
(57)
Dorośli
(4870)
14-17 lat
(3284)
Szkoły wyższe
(500)
Rodzice
(413)
Szkoły średnie
(332)
18+
(298)
Szkoły podstawowe
(271)
Nauczyciele
(121)
Studenci
(119)
Uczniowie szkół średnich
(86)
Lekarze
(83)
Psycholodzy
(75)
Nauczanie początkowe
(73)
Klasa 1.
(69)
Kobieta
(63)
Poziom podstawowy
(53)
Logopedzi
(52)
Psychoterapeuci
(52)
Pedagodzy
(50)
Szkoły ponadgimnazjalne
(47)
Licea
(46)
Klasa 3.
(41)
Klasa 2.
(37)
Przedsiębiorcy
(36)
Mężczyzna
(33)
Animatorzy kultury
(30)
Przedszkola
(29)
Gimnazja
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(26)
Psychiatrzy
(26)
Literaturoznawcy
(24)
Szkoły ponadpodstawowe
(24)
Uczniowie
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Ogrodnicy
(20)
Prawnicy
(20)
Terapeuci zajęciowi
(20)
Terapeuci
(19)
Pracownicy naukowi
(18)
Klasa 4.
(17)
Nauczyciele języka polskiego
(17)
Klasa 7.
(16)
Lekarze specjaliści
(14)
Studia wyższe
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(13)
Dziewczęta
(13)
Adwokaci
(12)
B1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Ekonomiści
(12)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(11)
Poziom średniozaawansowany
(11)
Pracownicy socjalni
(11)
Radcy prawni
(11)
Urzędnicy
(11)
5-8 lat
(10)
Architekci
(10)
Chorzy na depresję
(10)
Inżynierowie
(10)
Klasa 5.
(10)
Klasa 6.
(10)
Osoby w wieku starszym
(10)
Technikum
(10)
Chorzy na nowotwory
(9)
Pediatrzy
(9)
Pracodawcy
(9)
14-17
(8)
9-13
(8)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Aplikanci
(8)
Bibliotekarze
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(8)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(8)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(8)
Położne
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Sędziowie
(8)
Alkoholicy
(7)
Chłopcy
(7)
Dietetycy
(7)
Klasa 8.
(7)
Kobieta ciężarna
(7)
Księgowi
(7)
Neurolodzy
(7)
Prokuratorzy
(7)
Psycholodzy kliniczni
(7)
Ratownicy medyczni
(7)
Rehabilitanci
(7)
Socjolodzy
(7)
Specjaliści ds. kadr
(7)
A1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chirurdzy
(6)
Chorzy
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(15)
Zarządzanie
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Menedżerowie
(6)
Przywództwo
(6)
Innowacje
(5)
Sukces
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
Organizacja
(3)
COVID-19
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konkurencyjność
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Savoir-vivre
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Audyt logistyczny
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Babin, Leif
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Baza danych rozproszona
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biznesplan
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Customer Experience
(1)
Cyfrowe dzieci
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dotacja
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Dress code
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dług hybrydowy
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Finansowanie hybrydowe
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Główny Instytut Górnictwa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korespondencja
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Leczenie
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Magazyn
(1)
Marka 5.0
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Nagrody
(1)
Navy SEALs
(1)
Temat: czas
2001-
(29)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Poradnik
(15)
Opracowanie
(12)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Psychologia
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Nauka i badania
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
MARKA 5.0 (wersja limitowana z autografem) Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ucz się na błędach innych i zostań skutecznym liderem zmian! Bazując na swojej ponad 18-letniej praktyce i współpracy z ponad 50 firmami w zakresie projektów doradczych i szkoleniowych, Beata Kozyra stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane. Z niniejszej książki dowiesz się m.in. o tym: • w jaki sposób przygotować organizację, zespół i siebie na zmiany, • jak radzić sobie z różnymi rodzajami oporu wobec zmiany, • w jaki sposób pokonywać własne ograniczenia w sytuacji zmian, • jak dobrać skuteczne działania do poszczególnych faz oraz do indywidualnej charakterystyki pracowników, • w jaki sposób stosować narzędzia motywacyjne w sytuacji zmian, • jak budować sprzyjającą kulturę organizacyjną i otwartą komunikację wspierające zmianę, • dlaczego i jak monitorować i łą gotowość i otwartość na zmiany, • jak unikać błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem! źródło: http://www.mtbiznes.pl/b2118-praktyczne-zarzadzanie-zmiana-w-firmie-czyli-nie-taki-diabel-straszny.htm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stres w pracy menedżera / Magdalena Kraczla. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 222 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, narzędzia społecznościowe przyszłości, i dużo, dużo więcej! Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Umysł lidera / Iwona Majewska-Opiełka. - Katowice : Wydawnictwo Aleksandria, 2022. - 1 CD (11 godz. 45 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audiobook)
Na okładce podtytuł: uczy, wspiera, podpowiada, inspiruje.
AUDIOBOOK. Nagranie w formacie MP3. Autorka sugestywnie i w sposób łatwo przyswajalny pokazuje, jak lepiej zarządzać zespołem, relacjami z ludźmi, jak efektywnie budować związki, ale przede wszystkim jak lepiej rozumieć siebie, wykorzystywać swoje zdolności oraz eliminować słabości. Treść książki poparta jest wieloma przykładami wziętymi z codziennej działalności firm polskich oraz zagranicznych. To książka dla kierowników, managerów, dyrektorów, słowem wszystkich, którzy chcą lepiej kierować zarówno wielkimi przedsiębiorstwami jak i kilkoma pracownikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Multimedia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Key Performance Indicators (KPI) : the 75 measures every manager needs to know. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Financial Times Publishing - Pearson.
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy: tworzenie, wdrażanie i stosowanie. Wydanie III dotyczy oryginału.
Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji. Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji organizacji. Tymczasem jednym z warunków sukcesu zarządzania jest właściwe rozumienie i stosowanie wskaźników efektywności, a początkiem tego rozumienia — ich podział na wskaźniki rezultatu i wskaźniki efektywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : wykresy, fotografie ; 24 cm.
Książka prezentuje rolę hotelarstwa na rynku turystycznym, oraz ukazuje kierunki zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Publikacja składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 640 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej