Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(8)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(23)
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 59 (Korkowa)
(1)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(4)
Wyp. 121 (Żegańska)
(3)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Castrounis Alex
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Czyż Katarzyna (prawo)
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbrowski Marcin (marketing)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Holiday Ryan
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
Krzemiński Tomasz
(1)
Lany Magdalena
(1)
Marr Bernard
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Oruba Norbert
(1)
Payne Tim
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Pingot Klaudia
(1)
Prelewicz Anna
(1)
Provost Foster
(1)
Provost Foster (1964- )
(1)
Płoski Zdzisław (1951- )
(1)
Robertson Donald (1972- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.)
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.). Sunzi bingfa
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Wojtaszczyk Katarzyna
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zaremba Adam (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Aktorzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dorośli
(1)
Dziennikarze
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Media społecznościowe
(3)
Sukces
(3)
Analiza danych
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Obsługa klienta
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjotechnika
(2)
Sprzedaż
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Argumentacja
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Big data
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Dopamina
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Eksperci
(1)
Emisja głosu
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gawker Media
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Google
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hogan, Hulk (1953- )
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Kultura popularna
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Mindfulness
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Odwaga
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz
(1)
Pisarstwo
(1)
Podaż
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Powieść
(1)
Poznanie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Projektowanie
(1)
Prokrastynacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przekonania
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychopaci
(1)
Psychopatia
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(21)
Opracowanie
(7)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje
(1)
Reportaż
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Rozwój osobisty
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Mentoring : zestaw narzędzi / Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 168 stron : ilustracje ; 21 cm.
Podejrzyj warsztat współczesnego mentora Relacja mistrz - uczeń, a następie mistrz - czeladnik była jednym z podstawowych elementów kształcenia zawodowego aż do początków zainicjowanej w Anglii rewolucji przemysłowej. Zadaniem ucznia, czyli przyszłego czeladnika, było precyzyjne odwzorowywanie wiedzy i doświadczenia mentora - mistrza rzemieślniczego. Przez stulecia ludzkość uczyła się więc od mistrzów. Ich praktyczna wiedza była skarbem, a doświadczenie narzędziem umożliwiającym jej odpowiednie wykorzystanie. Współczesny pracownik wcale nie wymaga mniej wsparcia i wiedzy niż jego pradziad czeladnik. Ponieważ jednak zmieniły się technologia, rynek pracy i wymogi stawiane przez pracodawców, aktualnie potrzebujemy wiedzy i narzędzi o innym charakterze. Większość dzisiejszych mistrzów i ich podopiecznych pracuje głową, nie rękami. Przydaje nam się rozumienie świata, jaki nas otacza, umiejętność analizy zjawisk, zdolność pojmowania ich skutków, przyczyn i mechanizmów. Pytamy o wartość życia, sens pracy, znaczenie etyki. Niestety, powszechna edukacja, skupiona na testowaniu i egzaminowaniu, pomija te wielkie filozoficzne pytania. I tu wkracza mentoring, bazujący na prastarej relacji mistrz - uczeń. Korzystając z określonych, dobrze zdefiniowanych narzędzi, mentoring oducza starych, złych nawyków, których nabraliśmy w dzieciństwie i młodości, i czyni mentora źródłem wiedzy, nauczania i wsparcia. W efekcie podopieczny rozwija swoje kompetencje i wypracowuje nową, satysfakcjonującą postawę wobec realizowanych zadań. Patron medialny:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Osobowość Odnowa)
Emocje? Weź to na spokojnie! W teorii wiemy o nich bardzo wiele. Gorzej z praktyką. Dlaczego, mimo że rozumiemy, skąd na przykład bierze się w nas złość i rodząca się pod jej wpływem agresja, mimo że pojmujemy, jak bardzo jest ona niszcząca i nieracjonalna, wciąż się jej poddajemy? Potem musimy naprawiać szkody - przepraszamy i tłumaczymy się z głupot, które popełniliśmy. Dlaczego życie tak wielu osób wypełnione jest nieujarzmionym lękiem, poczuciem winy, niską samooceną, stresem, gniewem, smutkiem? Czemu wielu z nas świat emocji kojarzy się wyłącznie z cierpieniem czy wręcz, jak w przypadku odrzucenia - z fizycznym bólem? Na wszystkie te pytania istnieje tylko jedna odpowiedź: wciąż nie wykształciliśmy w sobie zdolności niezbędnych do zarządzania własnymi emocjami i nadal pozwalamy na to, by to one zarządzały nami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor tekstu i autor przedmowy według okładki.
Tytuł oryginału: Social engineering : the science of human hacking.
Inżynieria społeczna określa sposoby wpływania na drugiego człowieka w celu nakłonienia go do działania, które może być niezgodne z jego osobistym interesem. Koszt użycia socjotechnik jest bardzo niski, ryzyko - akceptowalne, a korzyści bywają ogromne. Uważa się, że socjotechniki są nieodzownym narzędziem hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Oczywiście, nie zawsze intencje towarzyszące stosowaniu inżynierii społecznej zasługują na potępienie: tego rodzaju działanie przy kampaniach edukacyjnych, akcjach charytatywnych czy w marketingu trudno jednoznacznie nazywać nieetycznym. Niemniej wiedza o socjotechnikach staje się obecnie bardzo ważna, choćby po to, aby skutecznie bronić się przed atakami tego typu. To drugie, przejrzane i gruntownie zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika po różnych technikach inżynierii społecznej, od klasycznych po najnowocześniejsze. Przedstawiono tu naukowe podwaliny socjotechnik, a poszczególne metody, takie jak tworzenie pretekstu, modelowanie komunikacji, tailgating czy phishing, opisano z przywołaniem rzeczywistych zdarzeń. Książka pozwala zrozumieć, jak łatwo jest skłonić ludzi do podjęcia szkodliwych decyzji, a równocześnie podpowiada, jak można skutecznie bronić się przed socjotechnikami. Są one coraz powszechniejsze: w ciągu ostatnich kilku lat ich zastosowanie bardzo się rozpowszechniło - i dotyczy to zarówno przestępców, jak i najzupełniej legalnie działających profesjonalistów. W tej książce między innymi: najnowsze osiągnięcia zawodowej socjotechniki stosowanie białego wywiadu, manipulacja relacjami, praca na emocjach testy penetracyjne, phishing, vishing, podszywanie się budowanie systemu obrony przed atakami socjotechnicznymi wykorzystanie umiejętności miękkich w inżynierii społecznej Inżynieria społeczna: najważniejsze narzędzie hakerów, polityków i... aktywistów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Historia konfliktu Thiel/Hogan vs Gawker.
Tytuł oryginału: Conspiracy : Peter Thiel, Hulk Hogan, Gawker, and the anatomy of intrigue, 2018.
Książka roku 2018 według NPR! Rzecz o tym, jak działa współczesna władza - niezwykła opowieść, którą New York Times uznał za "niesamowicie wciągającą", a The Sunday Times określił jako "porywającą... niesamowitą współczesną historię medialną, którą świetnie się czyta". Przeczytaj książkę, o której wszyscy mówią! To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela - z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana - udowadnia, że tam, gdzie w grę wchodzi żądza zemsty w połączeniu z milionami dolarów, nic nie jest takie, jakie się pozornie wydaje. Autor pokazuje, że chęć rewanżu za coś tak teoretycznie błahego jak plotka może doprowadzić do zniszczenia imperium medialnego. Rozmawia z osobami biorącymi udział w spisku i odsłania kulisy niezwykle drobiazgowego podstępu, w który zamieszani są milionerzy, miliarderzy, gwiazdy sportu i kina. Stawia pytania z jednej strony o kwestię wolności prasy i wypowiedzi we współczesnym społeczeństwie, z drugiej - o etykę postępowania mediów i najbogatszych ludzi na świecie. Czy pieniądze pozwalają miliarderom na przekraczanie granic? Czy prywatność jest wartością, której naruszenie kosztuje setki milionów dolarów? Jaką rolę odgrywa w tym swoboda wypowiedzi? To tylko niektóre kwestie pojawiające się w książce brawurowo opisującej pełną kontrowersji intrygę zakończoną jednym z najsłynniejszych procesów sądowych w dziejach USA. Zawiła intryga zaplanowana i zrealizowana z dbałością o najdrobniejsze szczegóły Wartka akcja oparta na przenikliwej narracji i rozmowach z uczestnikami spisku, a także jego ofiarami Opis trwających kilkanaście lat przygotowań do rewanżu, który zakończył się wielomilionowym wyrokiem skazującym Historia konfliktu pomiędzy miliarderem a wydawcą mediów internetowych, które naruszyły jego prywatność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka wojny / Sun Tzu, Sun Pin ; przekład: Dariusz Bakalarz. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress Power - Helion, copyright 2022. - 318, [2] strony : mapa ; 22 cm.
Rok wydania na podstawie daty wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Na okładce: Zawiera dodatkowo 36 forteli oraz metod podstępu i zwodzenia przeciwnika.
Chińskie traktaty zawierające zasady taktyki i strategii skuteczne nie tylko w wojsku, ale również w interesach i życiu osobistym. Niewiarygodne, że zasady i metody konfrontacji z przeciwnikiem znane w odległej epoce i zupełnie innej cywilizacji z powodzeniem znajdują zastosowanie również dzisiaj. Sztuka wojny Sun Tzu i Metody wojskowe Sun Pina przedstawiają zbiór zaleceń i rad dla każdego, kto dowodzi ludźmi, stawia czoła wyzwaniom i walczy o pozycję dla siebie i swoich podwładnych.zawarta w tej książce wiedza nie wymaga naukowego przygotowania i jest przystępna dla każdego czytelnika.
Słowa chińskich mędrców opatrzone zostały komentarzami zawierającymi wyjaśnienia trudniejszych fragmentów, opisami kontekstu sytuacyjnego i propozycjami zastosowania ich interpretacji w sytuacjach życia codziennego.O skuteczności ponadczasowych chińskich nauk wiedzą azjatyccy politycy, biznesmeni i wojskowi od dwu i pół tysiąca lat. W XX wieku, po przegranej wojnie w Wietnamie, przekonały się o niej również Stany zjednoczone, gdzie od kilkudziesięciu lat wykłada się wiedzę Sun Tzu i Sun Pina na uczelniach wojskowych.Opanowanie skutecznych strategii przydaje się nie tylko na wojnie, ale również na co dzień. Nauki Sun Tzu nadają się do zastosowania w negocjacjach, windykacjach, marketingu, reklamie, sporcie, walce z konkurencją, zarządzaniu ludźmi i obronie własnych interesów.Te traktaty uczą zwyciężać. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej