Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(68)
Forma i typ
Książki
(67)
Proza
(21)
Poradniki i przewodniki
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(85)
wypożyczone
(41)
nieokreślona
(1)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(24)
Czytelnia (Trawiasta)
(8)
Wyp. 26 (Błękitna)
(26)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(12)
Wyp. 47 (Powojowa)
(7)
Wyp. 59 (Korkowa)
(8)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(15)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(9)
Wyp. 121 (Żegańska)
(17)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(1)
Autor
Frigiel (1994- )
(7)
Frigiel (1994- ). Frigiel i Fluffy
(7)
Digard Nicolas
(6)
Kroszczyński Stanisław
(6)
Derrien Jean-Christophe (1971- )
(5)
Milton Stephanie
(5)
Saboten
(5)
Cordner Theo
(4)
Hikiert Anna
(4)
Kid Cube
(4)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Szczygielski Marcin (1972- )
(3)
Wawrzkiewicz Agnieszka (tłumacz)
(3)
Zarawska Patrycja (1970- )
(3)
Bolder Joe
(2)
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Derrien Jean-Christophe
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Feibel Thomas
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jennings Sharon (1954- )
(2)
Kid Cube. Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(2)
Lei John
(2)
Malinow Anna
(2)
Marsh Ryan
(2)
Mańkowski Piotr
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Orlińska Zuzanna (1972- )
(2)
Soares Paul
(2)
Alt Matt
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Arobal Bartek (1984- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Barker James
(1)
Bańka Michał
(1)
Biagłogłowski Patryk
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Bourgeois Paulette (1951- ). Franklin
(1)
Bove John-Paul
(1)
Brady Dustin (1986- )
(1)
Brady Jesse
(1)
Brazelton T. Berry (1918-2018)
(1)
Budziejewski Krzysztof (1984- )
(1)
Burlinson James
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Cash Hilarie
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Clark Brenda
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid. Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw 1
(1)
Drewnowski Jacek
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Dunbar Max
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Farwell Nick
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Gawrysiak Piotr
(1)
Gawrysiuk Piotr
(1)
Gorządek Ewa
(1)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- ). Julek i Maja 4
(1)
Gudsnuk Kristen
(1)
Harris Blake J
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jacobson Tyler
(1)
Jakubowiak Maciej (1987- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jefferson Ed
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kamler Mikołaj
(1)
Kid Cube Pamiętnik 8- bitowego wojownika
(1)
Kid Cube. Pamiętnik 8- bitowego wojownika
(1)
Kluska Bartłomiej
(1)
Komark Michael
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Krzysztoń Agnieszka
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lafuente Joana
(1)
Laniado, Nessia
(1)
Latoś Dariusz
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Liu Cixin (1963- ) Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o Przeszłości Ziemi 2
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi t. 1
(1)
Liu Cixin (1963-)
(1)
Liu Cixin (1963-). Wspomnienie o Przeszłości Ziemi
(1)
Liu Ken (1976- )
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Maron Jordan (1992- )
(1)
McDaniel Kim
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Odbiorca
Młodzież
(26)
9-13 lat
(25)
Dzieci
(20)
6-8 lat
(10)
14-17 lat
(6)
0-5 lat
(2)
18+
(2)
Dorośli
(2)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(12)
Literatura polska
(10)
Literatura amerykańska
(9)
Literatura chińska
(4)
Literatura kanadyjska
(4)
Literatura angielska
(1)
Literatura japońska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6786)
Literatura polska
(5487)
Kobieta
(4154)
Przyjaźń
(3227)
Rodzina
(3136)
Gry komputerowe
(-)
Literatura angielska
(2986)
Miłość
(2986)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2486)
Tajemnica
(2260)
Zwierzęta
(2159)
Śledztwo i dochodzenie
(2081)
Zabójstwo
(1663)
Relacje międzyludzkie
(1651)
Magia
(1628)
Dziewczęta
(1388)
Nastolatki
(1293)
Dzieci
(1276)
Podróże
(1273)
II wojna światowa (1939-1945)
(1247)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1188)
Powieść sensacyjna
(1117)
Życie codzienne
(1097)
Uczucia
(1068)
Literatura dziecięca polska
(1046)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1013)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(994)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(968)
Powieść angielska
(952)
Uczniowie
(881)
Historia
(877)
Żydzi
(852)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(826)
Manga
(789)
Powieść przygodowa
(782)
Ludzie a zwierzęta
(776)
Chłopcy
(764)
Małżeństwo
(764)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(730)
Polityka
(715)
Trudne sytuacje życiowe
(706)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(693)
Sztuka
(692)
Literatura
(690)
Sekrety rodzinne
(686)
Policjanci
(682)
Osoby zaginione
(671)
Kryminał
(647)
Władcy
(646)
Relacja romantyczna
(637)
Literatura niemiecka
(600)
Biografia indywidualna
(597)
Wakacje
(596)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(585)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(537)
Arystokracja
(529)
Mężczyzna
(528)
Powieść historyczna
(528)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(522)
Przestępczość zorganizowana
(515)
Uprowadzenie
(514)
Matki i córki
(502)
Śmierć
(497)
Wojna
(491)
Dojrzewanie
(488)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(477)
Poszukiwania zaginionych
(468)
Powieść psychologiczna
(464)
Społeczeństwo
(459)
Pisarze
(457)
Samotność
(455)
Humor
(454)
Stworzenia fantastyczne
(440)
Dziadkowie i wnuki
(433)
Literatura młodzieżowa
(430)
Religia
(425)
Spisek
(425)
Dziecko
(418)
Turystyka
(417)
Zakochanie
(417)
Literatura młodzieżowa angielska
(416)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(411)
Polacy za granicą
(407)
Zemsta
(407)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(14)
Fantastyka
(7)
Komiks przygodowy
(7)
Poradnik
(7)
Science fiction
(7)
Opowiadania i nowele przygodowe
(6)
Adaptacja literacka
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Fantasy
(4)
Komiks
(4)
Opracowanie
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Podręczniki
(3)
Broszura
(2)
Kryminał
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Powieść młodzieżowa polska
(2)
Sensacja
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Duże Litery
(1)
Esej
(1)
Informatyka
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura chińska
(1)
Manga
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Romans
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Etnologia i antropologia kulturowa
(3)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czysty wymysł : jak japońska popkultura podbiła świat / Matt Alt ; tłumaczenie Dariusz Latoś. - Wydanie II. - Kraków : Znak Litera Nova, 2024. - 399, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Pierwsza kompleksowa książka o japońskiej popkulturze. Oscar Wilde nazywał Japonię „czystym wymysłem”. Ale to właśnie japońska popkultura – z jej niesamowitymi pomysłami i fantastycznymi wynalazkami – zawojowała świat i na zawsze zaprogramowała naszą wyobraźnię. Bo jak nie kochać kraju, który dał nam Czarodziejkę z Księżyca, pokemony, emoji i karaoke? • Jak niewinna portmonetka wyewoluowała w Hello Kitty, jedną z najbardziej dochodowych franczyz medialnych na świecie? • Skąd wzięło się kawaii i dlaczego to nie tylko styl, lecz wręcz stan umysłu? • Co ma wspólnego kontrowersyjne japońskie forum z memami, które widzimy każdego dnia? Matt Alt, wybitny znawca kultury japońskiej, przeprowadza błyskotliwe i odkrywcze śledztwo, by pokazać, jak powstały kultowe japońskie wytwory, w czym tkwi tajemnica ich globalnego sukcesu i jak zdołały nas zmienić. Poznaj historię japońskiej popkultury i jej twórców – geeków, dziwaków i geniuszy – których produkty podbiły masową wyobraźnię. Prawdziwa gratka dla każdego fana Japonii!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historyjka z Telewizji)
W oparciu o książki Paulette Bourgeois i Brendy Clark. Na podstawie telewizyjnych filmów animowanych.
Franklin bardzo lubił wszystkie zabawy i spotkania z przyjaciółmi. Kiedy bóbr dostał nową grę komputerową to mały żółw po prostu nie umiał myśleć o niczym innym - ani o nikim - innym. Czy jednak ta gra na komputerze będzie ciekawsza od zabawy z przyjaciółmi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Na grzbiecie oznaczono jako 1.
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze! Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcji zatytułowanej Pełna Moc, a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 1. pt.: Dzieci pełne złości.
Złość to naturalne uczucie, które towarzyszy każdemu z nas. Tego, jak nad nią panować, uczymy się przez całe życie. Autorzy wnikliwie omawiają proces pojawiania i uzewnętrzniania się złości - już od momentu narodzin. Przekonują przy tym, że najważniejsze jest to, by poznać jej prawdziwe powody. A może być ich dużo, miedzy innymi niezaspokojone potrzeby, pojawienie się młodszego rodzeństwa, zła atmosfera między rodzicami czy napięcia wśród rówieśników. Ten napisany z humorem poradnik doskonale uczy, jak zrozumieć gniew swojego dziecka i jak sobie z nim poradzić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, kiedy powiedzieć "dość" i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii. Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny. Od Call of Duty do Counter Strike’a, od Fify do Fornite’a – całe pokolenie gamerów zmieniło granie w gry wideo z rozrywki w intratny zawód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 6)
Na okładce : Teraz naprawdę jestem na topie! Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Jeszcze nie czas, by spoczął 8-bitowy wojownik! Bezoki jednoczy siły mroku, czarne chmury gromadzą się, by zagrzmieć gromem grozy. Drogi Runta i jego sprzymierzeńców się rozchodzą, bo ten, którego miał za wroga, a który okazał się dobrym kumplem, wyrusza w góry Ao z misją, by zagrać na nosie Herobrine’owi, rozpalając światło Nadziei. Runt i Breeze spotykają przyjaciół, których wcale się nie spodziewali zastać w Zatoce Puszczyka. Poznają prawdziwych Rycerzy Aetherii, odwiedzają opuszczoną wioskę elfów… Poznają też niezwykłą Przepowiednię dotyczącą ich losów i powiązań z pradawnymi bohaterami przeszłości. Dowiadują się, że czeka ich szkolenie w stolicy królestwa, wspaniałej Aetherii i nie za bardzo im się chce tam jechać… Tym bardziej, że wróg znienacka uderza na Wioskomiasto, paląc je Ogniem Próżni, który trawi nawet stal i kamień! Naszych bohaterów czekają epickie zmagania z przeważającymi siłami ciemności, walka z Underlordem i Czarnym Widmem. W decydującej chwili zatruta strzała sprawia, że na jaw wychodzi głęboko skrywana tajemnica Breeze… W szóstym tomie przygód 8-bitowego wojownika Runt musi zmobilizować wszystkie umiejętności i raz na zawsze powiedzieć „pa, pa” noobowi w sobie, a zamiast niego uzewnętrznić groźnego wojownika!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
Tytuł oryginału: Never Game, 2019.
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. [Źródło: lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 K (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 3)
(Duże Litery)
Stanowi część 3 cyklu z Colterem Shaw, cz. 1 pt.: Gra w nigdy, cz. 2 pt.: Do jutra.
Minęło zaledwie kilka godzin od wstrząsających wydarzeń z "Do jutra", a Colter Shaw już znalazł się w San Francisco, by podjąć się misji, którą jego ojciec rozpoczął lata temu. Nadszedł czas, aby odnaleźć zaginioną torbę kurierską z dowodami mogącymi zniszczyć korporację odpowiedzialną za setki, a nawet tysiące zgonów. Podążając za enigmatycznymi wskazówkami, Shaw zaczyna bawić się w kotka i myszkę z przedstawicielami firmy. Nagle jednak wydarzenia nabierają tempa: tylko coś, co znajduje się w torbie, może uratować rodzinę, na którą korporacja wydała wyrok śmierci. Podczas realizacji misji Shaw otrzymuje nieoczekiwane wsparcie od kogoś, z kim od dawna nie miał kontaktu. Razem odkrywają, że poszukiwany przez niego obiekt może wywołać katastrofę na ogromną skalę. "Ostatni dowód" to pełen zwrotów akcji wyścig z czasem, by ocalić niewinnych ludzi od śmierci i… ukryć cenną zawartość torby, aby nie wpadła w niepowołane ręce. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zaktualizowane i rozszerzone wydanie bestselleru! Czerwony kamień posiada właściwości, o jakich ci się nie śniło! Jeśli poznasz je wszystkie i nauczysz się je wykorzystywać, masz szansę przetrwać w nieprzyjaznym świecie, w którym wróg czyha na każdym kroku. Oficjalny Poradnik dla użytkowników czerwonego kamienia odkryje przed tobą sekrety wykorzystania tego surowca – od tradycyjnych metod jego wydobywania, poprzez podstawowe obwody energetyczne, aż po złożone mechanizmy i wykonane ze zdumiewającą precyzją konstrukcje. Poznaj przedziwne machiny stworzone przez znawców czerwonego kamienia i daj się zaskoczyć ich niesamowitym wynalazkom. Z taką wiedzą pokonasz każde niebezpieczeństwo w Minecrafcie!"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Frigiel i Fluffy / Frigiel i Jean-Christophe Derrien ; 3)
Stanowi kontynuację: Sami najlepsi
Kontynuowany w: Lodowe królestwo
Kolejna pełna humoru i nagłych zwrotów akcji przygoda, w rolach głównych bohaterowie youtubowego serialu o Frigielu i jego nieodłącznym czworonożnym towarzyszu. Kupiec Davidi nabył niedawno starą kopalnię; Frigiel i jego przyjaciele strzegą jej przez weekend. Trzeba będzie w tym czasie stawić czoło rabusiom, creeperom, ghastom... Nasi bohaterowie będą musieli zagłębić się w labirynt korytarzy, by odkryć skrzętnie skrywane tajemnice. Czy uda im się zdobyć legendarny blok pierworodny? I co się stanie, jeśli go skruszą?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Frigiel i Fluffy / Frigiel i Jean-Christophe Derrien ; 7)
Stanowi kontynuację: Pałac Herobrine'a
Kontynuowany w: Na końcu świata
Podczas wędrówki ku Odległym Lądom Frigiel i jego przyjaciele szukają miejsca, w którym mogliby odpocząć po trudach przemierzania pustyni, zwłaszcza że kończą im się zapasy. Na szczęście bohaterowie odkrywają miasto z bardzo zaawansowaną technologią, w którym maszyny i pojazdy są czymś normalnym, a wszystko wydaje się działać jak w zegarku. W tym niezwykłym miejscu nie ma rzeczy niemożliwych, jednak naszym wędrowcom szybko rzednie mina, gdy zdają sobie sprawę, że nie mają prawa opuścić miasta kontrolowanego przez sztuczną inteligencję! Jest nawet gorzej… Alice zostaje niewolnicą! Przyjaciele razem muszą znaleźć sposób na ucieczkę z tego technologicznego koszmaru.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Frigiel i Fluffy / Derrien, Frigiel, Minte ; 4)
Stanowi kontynuację: Blok pierworodny
Kontynuowany w: Zaginiona wyspa
Na wioskę Laniel oraz całą okolicę spada śnieg, chociaż przecież to… niemożliwe! Pod nieobecność swojego dziadka Frigiel odbiera list od Króla Lodu: wioskę czeka wiekuista zima, o ile jej mieszkańcy nie uiszczą wysokiego okupu. Nasi bohaterowie próbują dowiedzieć się czegoś więcej o tajemniczym szantażyście; wkrótce będą musieli przezwyciężyć liczne mroźne niebezpieczeństwa! Poprzedni tom nosi tytuł "Blok pierworodny", kolejny "Zaginiona wyspa".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS Internet (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Frigiel i Fluffy / Frigiel i Jean-Christophe Derrien ; 8)
Stanowi kontynuację: Czerwony pył
Kontynuowany w: Na ratunek Lanniel
Nasi bohaterowie w końcu dotarli do Truperdu – ostatniej wioski przed Odległymi Lądami, jednak nie spodziewali się, że na ich drodze stanie gigantyczna ściana, która uniemożliwi im dalszą wędrówkę. Za przeszkodą czai się nieznane… Nieustraszona młoda dziewczyna, Clara, oferuje im pomoc w tej trudnej sytuacji. Frigiel i jego ekipa postanawiają skorzystać z tej propozycji i wspólnie z nią ruszają przed siebie, do rzeczywistości, w której zwykłe zasady przestają obowiązywać. Czy uda im się powrócić z końca świata?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS Internet (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II Komiks (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej