Logotypy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Autor
Anderson Gail D
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Heller Steven
(1)
Malinowski Jerzy Jarosław
(1)
Szydłowska Agata (1983- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6772)
Literatura polska
(5469)
Kobieta
(4174)
Przyjaźń
(3241)
Rodzina
(3148)
Logotypy
(-)
Miłość
(2999)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2478)
Tajemnica
(2271)
Zwierzęta
(2165)
Śledztwo i dochodzenie
(2088)
Zabójstwo
(1674)
Relacje międzyludzkie
(1655)
Magia
(1631)
Dziewczęta
(1401)
Nastolatki
(1298)
Dzieci
(1284)
Podróże
(1280)
II wojna światowa (1939-1945)
(1254)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1196)
Powieść sensacyjna
(1112)
Życie codzienne
(1101)
Uczucia
(1071)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1007)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(996)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(968)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(887)
Historia
(878)
Żydzi
(855)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(789)
Powieść przygodowa
(784)
Ludzie a zwierzęta
(779)
Chłopcy
(772)
Małżeństwo
(768)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(732)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(710)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(694)
Sztuka
(692)
Literatura
(690)
Policjanci
(690)
Sekrety rodzinne
(690)
Osoby zaginione
(674)
Władcy
(649)
Kryminał
(647)
Relacja romantyczna
(640)
Literatura niemiecka
(599)
Biografia indywidualna
(597)
Wakacje
(597)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(589)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(542)
Arystokracja
(531)
Mężczyzna
(529)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(524)
Uprowadzenie
(517)
Przestępczość zorganizowana
(516)
Matki i córki
(503)
Śmierć
(499)
Wojna
(495)
Dojrzewanie
(493)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(481)
Poszukiwania zaginionych
(470)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(460)
Pisarze
(458)
Samotność
(456)
Humor
(455)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(438)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(426)
Religia
(425)
Dziecko
(419)
Turystyka
(418)
Zakochanie
(417)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(412)
Zemsta
(410)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wizytówki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Grafika w biznesie : projektowanie elementów tożsamości wizualnej : logotypy, wizytówki oraz papier firmowy / Anna Benicewicz-Miazga. - Wydanie II. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2012. - 230, [2] strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
(Onepress)
Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzy Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy niczym najlepszy przedstawiciel handlowy! Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami. Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać. Wyróżnij się albo zgiń! źródło: https://helion.pl/ksiazki/grafika-w-biznesie-projektowanie-elementow-tozsamosci-wizualnej-logotypy-wizytowki-oraz-papier-f-anna-benicewicz-miazga,grafb2.htm#format/d
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Na Jeden Temat)
Za pomocą przykładów z typografii można by opowiedzieć historię europejskich nacjonalizmów, historię nowoczesności, aspiracji modernizacyjnych, dzieje walk o dominację jednych grup nad drugimi oraz utopijnych projektów modernistycznych, po których nastała era globalizacji i hegemonii międzynarodowych korporacji oraz prawdopodobnie tysiące innych mikro- i makrohistorii. Litery są polityczne, uwikłane w złożone procesy konstruowania i negocjowania tożsamości, nacjonalizm, ruchy emancypacyjne, a także dyskusje o podłożu klasowym. Na trzech przykładach: pism narodowych i lokalnych, inspirowanej znakiem „Solidarności” solidarycy oraz krojów wernakularnych, wywodzących się z przestrzeni miejskich, Agata Szydłowska pokazuje, jak w potransformacyjnej Polsce konflikty społeczne znajdują wyraz w liternictwie – jego formach, kontekście użycia oraz stojących za nim ideologiach. Łącząc antropologiczny namysł nad codziennością z wiedzą z zakresu historii dizajnu i typografii, autorka spogląda na współczesne polskie konflikty i dylematy tożsamościowe przez pryzmat skromnych i niezauważanych bohaterów życia codziennego – drukowanych liter. „Litery nie biorą się znikąd – ktoś je kiedyś zaprojektował, na czyjeś zlecenie, ktoś je wprowadził do obiegu, a następnie wielu innych stosowało je do różnych celów. Im bardziej są one pozornie neutralne, tym bardziej zakamuflowana jest treść kulturowa, która się z nimi wiąże”. (fragment)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej