Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(249)
Forma i typ
Książki
(240)
Publikacje naukowe
(116)
Publikacje fachowe
(99)
Publikacje dydaktyczne
(49)
Poradniki i przewodniki
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Audiobooki
(6)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(229)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(3)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Czytelnia (Trawiasta)
(223)
Wyp. 26 (Błękitna)
(2)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(2)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(10)
Wyp. 121 (Żegańska)
(9)
Multimedia-Wyp.87 (Trawiasta)
(6)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(10)
Mazurek Grzegorz
(4)
Jóźwiak Bożena
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Harnish Verne
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nieżurawska-Zając Joanna
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Papadakos Trish
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Paziewska Aleksandra
(2)
Pieloch-Babiarz Aleksandra
(2)
Pluszyńska Anna
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sajnóg Artur
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Szczypa Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawstwo)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Babin Leif
(1)
Babones Salvatore J. (1969- )
(1)
Balińska Monika
(1)
Balwierz Piotr
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białek Maja
(1)
Bielawski Paweł (ekonomia)
(1)
Bielecka Anna
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blaisdell Grant
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Blank Steven G
(1)
Bogdanich Walt
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brill Jonathan
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bujko Mirosław M. (1951- )
(1)
Burchard Brendon
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Buła Piotr
(1)
Castrounis Alex
(1)
Catmull Edwin E. (1945- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiak Iwona
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Covery Stephen M. R
(1)
Cox Michael
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarnecki Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(124)
2010 - 2019
(117)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(220)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(249)
Język
polski
(247)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(49)
Menedżerowie
(41)
Przedsiębiorcy
(25)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Studenci
(7)
Pracodawcy
(4)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Doradcy personalni
(3)
Nauczyciele
(3)
Architekci
(2)
Deweloperzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Ekonomiści
(2)
Menedżerowie kultury
(2)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Hotelarze
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kadry
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Menadżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pedagodzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci mody
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Zarządzanie
(62)
Przedsiębiorstwo
(31)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Innowacje
(15)
Marketing
(14)
Media społecznościowe
(12)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorczość
(12)
Sukces
(12)
Organizacja
(11)
Przywództwo
(11)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Internet
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Marketing elektroniczny
(9)
Decyzje
(8)
Public relations
(8)
Badania marketingowe
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Logistyka
(7)
Motywacja pracy
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Start-up
(7)
Inwestycje
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Finanse
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Kadry
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing partnerski
(5)
Rynek pracy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Biznesplan
(4)
Design thinking
(4)
Etyka biznesu
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Nieruchomości
(4)
Organizacje
(4)
Pokolenie Y
(4)
Praca
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Reklama internetowa
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Big data
(3)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarowanie nieruchomościami
(3)
Konsumenci
(3)
Kreatywność
(3)
Marketing mobilny
(3)
Model biznesowy
(3)
Negocjacje
(3)
Postawy
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płaca
(3)
Ratownictwo
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Sprzedaż
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kulturą
(3)
Zarządzanie nieruchomościami
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Administracja publiczna
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Analiza biznesowa
(2)
Analiza danych
(2)
Analiza finansowa
(2)
Apple Inc
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bogactwo
(2)
Budżetowanie
(2)
Coaching
(2)
Content marketing
(2)
Cook, Timothy D. (1960- )
(2)
Temat: czas
2001-
(99)
1901-2000
(14)
1989-2000
(10)
1945-1989
(5)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Niemcy
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Meksyk
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(63)
Poradnik
(57)
Podręcznik
(48)
Monografia
(36)
Praca zbiorowa
(18)
Materiały pomocnicze
(11)
Raport z badań
(9)
Audiobooki
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(5)
Podręczniki
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Biografia
(3)
Antologia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Esej
(1)
Informatyka i technologie informatyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rozporządzenie
(1)
Synteza
(1)
Ustawa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5866)
Literaturoznawstwo
(1687)
Medycyna i zdrowie
(1650)
Kultura i sztuka
(1646)
Psychologia
(1621)
Zarządzanie i marketing
(249)
Socjologia i społeczeństwo
(1569)
Edukacja i pedagogika
(1483)
Podróże i turystyka
(1033)
Biologia
(729)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(728)
Religia i duchowość
(561)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(493)
Filozofia i etyka
(491)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(469)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(460)
Etnologia i antropologia kulturowa
(428)
Rozwój osobisty
(416)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(347)
Hobby i czas wolny
(346)
Architektura i budownictwo
(337)
Geografia i nauki o Ziemi
(315)
Językoznawstwo
(311)
Kulinaria
(295)
Kultura fizyczna i sport
(282)
Fizyka i astronomia
(243)
Inżynieria i technika
(201)
Informatyka i technologie informacyjne
(199)
Nauka i badania
(186)
Ochrona środowiska
(162)
Media i komunikacja społeczna
(157)
Styl życia, moda i uroda
(156)
Dom i ogród
(109)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(96)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(91)
Matematyka
(84)
Transport i logistyka
(79)
Archeologia
(71)
Praca, kariera, pieniądze
(61)
Rolnictwo i leśnictwo
(52)
Chemia
(51)
Zoologia
(8)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowośćHistoria
(1)
Botanika
(1)
Filozofia
(1)
Kultura fizyczna i Sport
(1)
Rodzina, relacje mińedzyludzkie
(1)
Varia
(1)
249 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca)
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko właściwą produkcją, lecz także ogólnie - organizacją. To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych zagadnień problematyki internacjonalizacji firmy w postaci swoistej integracji różnorodności – integracji podstawowych i na wskroś autonomicznych funkcji przedsiębiorstwa: marketingu, zasobów ludzkich, finansów i rachunkowości, ale i też integracji odmienności, jaką stanowi współczesny świat – „globalna wioska” ze specyfiką i tożsamością poszczególnych rynków ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Takie podejście umożliwia holistyczne spojrzenie na zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym w złożonych i turbulentnych warunkach, jakie stwarzają rozległe i pogłębiające się procesy globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst także na stronie 3. okładki.
Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją zabezpieczenia jednego z najgroźniejszych rejonów świata. Dokonali niemożliwego, a ich historia pokazuje, że przywództwo jest najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce zespołu. Wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę, Jocko Willink i Leif Babin szkolili kolejne pokolenia dowódców. Później założyli firmę doradczą, która naucza menedżerów wszystkich szczebli i kierowników grup projektowych. "Ekstremalne przywództwo" pokazuje, w jaki sposób wykorzystać w dowolnym zespole, rodzinie czy organizacji sposób myślenia i reguły umożliwiające oddziałom SEALs realizację najtrudniejszych misji. Rewolucjonizuje zarządzanie w biznesie i wzywa liderów do osiągania najwyższego celu: przewodzenia i wygrywania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
(FFF. Inwestycje.)
Treść : 1.Nieruchomości i ich rynek jako obszar aktywności inwestycyjnej ; 2.Formy, instrumenty i ryzyko inwestowania w nieruchomości ; 3.Narzędzia oceny efektywności inwestycji w nieruchomości na rynku kapitałowy (Efektywność rynku kapitałowego, Efektywność inwestycji portfelowych - metody pomiaru i oceny, Specyficzne aspekty oceny efektywności inwestycji w nieruchomości) ; 4.Zakres i przedmiot badania efektywności inwestycji w nieruchomości (Inwestycje bezpośrednie, Inwestycje pośrednie, Stopa wolna od ryzyka i rynek akcji, Pozostałe założenia badawcze) ; 5.Efektywność inwestycji bezpośrednich na rynkach międzynarodowych (Perspektywa lokalnego inwestora, Perspektywa inwestora ze Stanów Zjednoczonych, Perspektywa inwestora ze strefy euro) ; 6.Efektywność inwestycji pośrednich w nieruchomości na rynkach ; 7.Efektywność inwestycji w nieruchomości a inwestowanie w akcje na rynkach międzynarodowych ; 8.Od boomu do kryzysu - próba rekonstrukcji podstawowych przyczyn kryzysu pierwszej dekady XXI w. Mechanizm funkcjonowania rynku nieruchomości a cykl koniunkturalny (Cykle koniunkturalne na rynku nieruchomości i ich mechanizm, Kredyty subpńme oraz procesy sekurytyzacji a współczesny kryzys rynków finansowych) ; Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
W czasach, gdy czytelnictwo w Polsce według szerokich badań socjologicznych, jest bardzo niskie, trudno mówić o satysfakcjonującym rozwoju intelektualnym poszczególnych grup społecznych. Rozwijający się w bardzo szybkim tempie powszechny dostęp do internetu, niezliczone ilości informacji na dowolny temat, dostępne nawet w niewielkich urządzeniach mobilnych stwarza najczęściej ludziom pozory posiadania wiedzy i umiejętności.
Biblioteki, w odróżnieniu od wspomnianych mediów, oferują zdecydowanie większe zasoby wiedzy uporządkowanej, kompletnej i kompetentnej, dostępnej na trwałych nośnikach (księgozbiory, fonoteki, filmoteki itp.). Biblioteki zawsze były trwałym źródłem postępu społecznego, organizatorem życia intelektualnego wielu środowisk. W Polsce na przestrzeni wieków biblioteki były narodowym kapitałem kulturotwórczym, nośnikiem polskości, gwarantem wysokiej jakości wiedzy.
Opracowanie, poza teoretycznym wprowadzeniem dotyczącym form, typologii kapitału, zarządzaniem nim, poświęcone jest problemom funkcjonowania kapitału społecznego bibliotek, jego roli w podnoszeniu jakości życia, przeciwdziałania wykluczeniom społecznym, kształtowaniu postaw obywatelskich, pobudzaniu aktywności społecznej, budowaniu tożsamości lokalnej i regionalnej. Ostatni rozdział poświęcony jest badaniom kapitału społecznego bibliotek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The founder's mentality : how to overcome the predictable crises of growth.
Pokonaj bariery hamujące wzrost! Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy Chris Zook i James Alen z Bain & Company bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne, a nie zewnętrze – takie jak oddalenie się od pracowników pierwszej linii, problemy z odpowiedzialnością, mnożenie procesów i biurokracji, by wymienić choć kilka. Co więcej, niemal wszystkie firmy przechodzą przez takie same przewidywalne kryzysy w takich samych, ściśle określonych fazach wzrostu. Nawet w przypadku zdrowych organizacji te kryzysy, jeśli nie zostaną właściwie potraktowane, tłumią zdolność firmy do dalszego wzrostu i mogą stać się przyczyną spadków. Najważniejszym wnioskiem z badań Zooka i Allena jest konieczność zarządzania tymi punktami zapalnymi w rozwoju firmy poprzez przyjęcie „mentalności założyciela” – zachowań i sposobów myślenia, jakimi zazwyczaj wykazuje się odważny i ambitny założyciel. Aby móc przywrócić firmie odpowiednie tempo, koncentrację i na nowo powiązać ją z klientami, należy mieć: - typową dla buntownika jasną wizję i poczucie celu, - zdecydowany sposób myślenia właściciela, - nieustającą obsesję na temat pierwszej linii. Oparta na dziesięcioletnich badaniach autorów nad firmami z ponad czterdziestu krajów Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy poprzez szczegółowe analizy i inspirujące przykłady pokazuje, w jaki sposób każdy lider – nie tylko założyciel – może wdrożyć i zastosować sposób myślenia założyciela w swojej organizacji, aby skierować ją na ścieżkę trwałego wzrostu. źródło: http://www.mtbiznes.pl/b2143-mentalnosc-zalozyciela-jako-podstawa-sukcesu-firmy.htm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi projektu / Marcin Żmigrodzki. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 317, [2] strony : ilustracje, 19x24 cm.
(Onepress)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody oceny form rozwoju kompetencji pracowników / Joanna Żukowska. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 270 stron : tabele, wykresy ; 25 cm.
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Na stronie redakcyjnej: Pierwsze wydanie książki ukazało się nakładem Oficyny Wydawniczej SGH, (Warszawa, 2019).
Autorka omawia 10 powszechnie stosowanych form rozwoju kompetencji pracowników takich jak: tutoring, mentoring, coaching, szkolenie, warsztat, trening, konferencja, kongres, seminarium, studia podyplomowe. Wskazuje, jak dopasować konkretne działania do potrzeb danych odbiorców. W książce opisano także kluczowe modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników, którymi są: czteropoziomowy model Kirkpatricka, model Hamblina, pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa, zmodyfikowany ROI, metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści, model krytycznych poziomów Guskey’a, model Holtona, model oceny wyników O’Connora (RA), model Kaufmanna i Kellera, model Brinkerhoffa, model IPO, model C-I-P-O, czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO), czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP), model Passmore’a i Velez (SOAP-M model), model Ramseya (GAP model), model Fiester i Morrisa. Interesującym uzupełnieniem jest przegląd badań dotyczących problematyki modeli oceny form rozwoju kompetencji, a także zaprezentowanie przez autorkę jej nowatorskiej metody pomiaru i oceny skuteczności działań rozwojowych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej