Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Poradniki i przewodniki
(33)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(13)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(34)
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 47 (Powojowa)
(1)
Wyp. 59 (Korkowa)
(1)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(10)
Wyp. 121 (Żegańska)
(3)
Autor
Hill Napoleon (1883-1970)
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Holiday Ryan
(2)
Proctor Bob
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bajczyk Dorota
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Castrounis Alex
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Czyż Katarzyna (prawo)
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbrowski Marcin (marketing)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gosek Małgorzata
(1)
Jabłoński Maciej (1973- )
(1)
Jujeczka Alicja
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Koschel-Sturzbecher Agata
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Krzemiński Tomasz
(1)
Lany Magdalena
(1)
Marr Bernard
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Oczko Bartosz
(1)
Oruba Norbert
(1)
Payne Tim
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Pingot Klaudia
(1)
Pompliano Polina Marinova
(1)
Prelewicz Anna
(1)
Provost Foster
(1)
Provost Foster (1964- )
(1)
Przybysz-Polakowska Kinga
(1)
Płoski Zdzisław (1951- )
(1)
Robertson Donald (1972- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.)
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.). Sunzi bingfa
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Wojtaszczyk Katarzyna
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zaremba Adam (ekonomia)
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Ładuch Edyta
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(50)
Okres powstania dzieła
2001-
(47)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Copywriterzy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Aktorzy
(1)
Analitycy danych
(1)
Artyści
(1)
Dorośli
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Fotografowie
(1)
Graficy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Sukces
(12)
Relacje międzyludzkie
(6)
Samorealizacja
(5)
Media społecznościowe
(4)
Analiza danych
(3)
Internet
(3)
Socjotechnika
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Cele życiowe
(2)
Copywriting
(2)
Emisja głosu
(2)
Instagram
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kreatywność
(2)
Kształcenie głosu
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Myślenie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Perswazja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sprzedaż
(2)
Stoicyzm
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Uczucia
(2)
Wymowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Argumentacja
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Big data
(1)
Biznesplan
(1)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Chat GPT-3
(1)
Coaching
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dopamina
(1)
Dykcja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo
(1)
ESG
(1)
Eksperci
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Event marketing
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Film
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fotografie
(1)
Gawker Media
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Google
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hogan, Hulk (1953- )
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Integracja pracowników
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kradzież dzieł sztuki
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kultura popularna
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing analityczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Mindfulness
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Chiny
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(36)
Opracowanie
(10)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Kryminał
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publikacje
(1)
Reportaż
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(15)
Zarządzanie i marketing
(15)
Rozwój osobisty
(14)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The shallows : what the Internet is doing to our brains.
W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2025. W obrębie wydania nakłady z różnymi ISBN-ami. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami.
Nominacja do nagrody Pulitzera 2011 Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011 Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet — jako medium — zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne. Maryanne Wolf, autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain Po co myśleć? Przecież masz internet! Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji. Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę? Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja oparta na kompetencjach / Agnieszka Ciećwierz - Gliwice : Onepress, 2021. - 160 stron : ilustracje; 21 cm.
W poszukiwaniu idealnego kandydata... Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi – kluczowych według autorki – jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie – będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki – wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miej wyje**ne, będzie ci dane : o trudnej sztuce odpuszczania / Katarzyna Czyż. - Wydanie 2. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Autorka przedstawia siedem kroków odpuszczania, które powstały po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie odpuścić i złapać upragniony dystans. Bo gdy masz wyje**ne, to jest Ci dane. Sprawdź sam!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Key Performance Indicators (KPI) : the 75 measures every manager needs to know. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Financial Times Publishing - Pearson.
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest rezultatem uważnego prześledzenia losów tysięcy najskuteczniejszych i najbardziej interesujących ludzi z całego świata. Dowiesz się z niej, jak wybitne jednostki radzą sobie z problemami, uwalniają własną kreatywność i działają pod ekstremalną presją. Poznasz też tajemnice sukcesu znanych osób: zestaw narzędzi konceptualnych, które ułatwią Ci rozwiązywanie najtrudniejszych problemów i efektywne kształtowanie relacji z innymi. Szybko zauważysz u siebie wzrost kreatywności i odporności, tak bezcennej w niepewnych czasach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest! Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT - chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy. Możliwości ChataGPT są imponujące. Całą wiedzę, jaką zgromadziliśmy, mamy za jego pośrednictwem na wyciągnięcie ręki, dostępną w kilka sekund. Dysponuje także naszym doświadczeniem i umiejętnościami - zdolnością do researchu, umiejętnościami obliczeniowymi, kreatywnością na poziomie profesjonalnego copywritera. Analizuje i wyciąga wnioski, planuje, tłumaczy zagraniczne teksty, tworzy pisma, odpowiedzi na zapytania, oferty, wpisy na bloga i do mediów społecznościowych. Brzmi jak science fiction? Może. Jednak ChatGPT już tu jest i czeka, aż go zatrudnisz w swojej firmie i pozwolisz mu robić dla Ciebie rzeczy, które zrobić trzeba, a na których zrobienie nie masz czasu, chęci, albo pieniędzy - bo realizację niektórych zadań trzeba byłoby powierzyć zleceniobiorcy. Tymczasem elektroniczny super mózg zrobi je dla Ciebie za darmo. Ta książka podpowie Ci jak namówić Chata GPT, by dla Ciebie pracował.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej