Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(249)
Forma i typ
Książki
(240)
Publikacje naukowe
(116)
Publikacje fachowe
(99)
Publikacje dydaktyczne
(49)
Poradniki i przewodniki
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Audiobooki
(6)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(229)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(3)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Czytelnia (Trawiasta)
(223)
Wyp. 26 (Błękitna)
(2)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(2)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(10)
Wyp. 121 (Żegańska)
(9)
Multimedia-Wyp.87 (Trawiasta)
(6)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(10)
Mazurek Grzegorz
(4)
Jóźwiak Bożena
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Harnish Verne
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nieżurawska-Zając Joanna
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Papadakos Trish
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Paziewska Aleksandra
(2)
Pieloch-Babiarz Aleksandra
(2)
Pluszyńska Anna
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sajnóg Artur
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Szczypa Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawstwo)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Babin Leif
(1)
Babones Salvatore J. (1969- )
(1)
Balińska Monika
(1)
Balwierz Piotr
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białek Maja
(1)
Bielawski Paweł (ekonomia)
(1)
Bielecka Anna
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blaisdell Grant
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Blank Steven G
(1)
Bogdanich Walt
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brill Jonathan
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bujko Mirosław M. (1951- )
(1)
Burchard Brendon
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Buła Piotr
(1)
Castrounis Alex
(1)
Catmull Edwin E. (1945- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiak Iwona
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Covery Stephen M. R
(1)
Cox Michael
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarnecki Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(124)
2010 - 2019
(117)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(220)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(249)
Język
polski
(247)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(49)
Menedżerowie
(41)
Przedsiębiorcy
(25)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Studenci
(7)
Pracodawcy
(4)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Doradcy personalni
(3)
Nauczyciele
(3)
Architekci
(2)
Deweloperzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Ekonomiści
(2)
Menedżerowie kultury
(2)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Hotelarze
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kadry
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Menadżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pedagodzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci mody
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Zarządzanie
(62)
Przedsiębiorstwo
(31)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Innowacje
(15)
Marketing
(14)
Media społecznościowe
(12)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorczość
(12)
Sukces
(12)
Organizacja
(11)
Przywództwo
(11)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Internet
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Marketing elektroniczny
(9)
Decyzje
(8)
Public relations
(8)
Badania marketingowe
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Logistyka
(7)
Motywacja pracy
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Start-up
(7)
Inwestycje
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Finanse
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Kadry
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing partnerski
(5)
Rynek pracy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Biznesplan
(4)
Design thinking
(4)
Etyka biznesu
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Nieruchomości
(4)
Organizacje
(4)
Pokolenie Y
(4)
Praca
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Reklama internetowa
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Big data
(3)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarowanie nieruchomościami
(3)
Konsumenci
(3)
Kreatywność
(3)
Marketing mobilny
(3)
Model biznesowy
(3)
Negocjacje
(3)
Postawy
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płaca
(3)
Ratownictwo
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Sprzedaż
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kulturą
(3)
Zarządzanie nieruchomościami
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Administracja publiczna
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Analiza biznesowa
(2)
Analiza danych
(2)
Analiza finansowa
(2)
Apple Inc
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bogactwo
(2)
Budżetowanie
(2)
Coaching
(2)
Content marketing
(2)
Cook, Timothy D. (1960- )
(2)
Temat: czas
2001-
(99)
1901-2000
(14)
1989-2000
(10)
1945-1989
(5)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Niemcy
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Meksyk
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(63)
Poradnik
(57)
Podręcznik
(48)
Monografia
(36)
Praca zbiorowa
(18)
Materiały pomocnicze
(11)
Raport z badań
(9)
Audiobooki
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(5)
Podręczniki
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Biografia
(3)
Antologia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Esej
(1)
Informatyka i technologie informatyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rozporządzenie
(1)
Synteza
(1)
Ustawa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5866)
Literaturoznawstwo
(1687)
Medycyna i zdrowie
(1650)
Kultura i sztuka
(1646)
Psychologia
(1621)
Zarządzanie i marketing
(249)
Socjologia i społeczeństwo
(1569)
Edukacja i pedagogika
(1483)
Podróże i turystyka
(1033)
Biologia
(729)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(728)
Religia i duchowość
(561)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(493)
Filozofia i etyka
(491)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(469)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(460)
Etnologia i antropologia kulturowa
(428)
Rozwój osobisty
(416)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(347)
Hobby i czas wolny
(346)
Architektura i budownictwo
(337)
Geografia i nauki o Ziemi
(315)
Językoznawstwo
(311)
Kulinaria
(295)
Kultura fizyczna i sport
(282)
Fizyka i astronomia
(243)
Inżynieria i technika
(201)
Informatyka i technologie informacyjne
(199)
Nauka i badania
(186)
Ochrona środowiska
(162)
Media i komunikacja społeczna
(157)
Styl życia, moda i uroda
(156)
Dom i ogród
(109)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(96)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(91)
Matematyka
(84)
Transport i logistyka
(79)
Archeologia
(71)
Praca, kariera, pieniądze
(61)
Rolnictwo i leśnictwo
(52)
Chemia
(51)
Zoologia
(8)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowośćHistoria
(1)
Botanika
(1)
Filozofia
(1)
Kultura fizyczna i Sport
(1)
Rodzina, relacje mińedzyludzkie
(1)
Varia
(1)
249 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: When McKinsey comes to town : the hidden influence of the world's most powerful consulting firm, 2022.
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom. McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa globalna firma konsultingowa, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem, a jej reputacja przyciąga najbardziej utalentowanych absolwentów uczelni z całego świata. Jak jednak naprawdę działa McKinsey & Company? Rady McKinseya sprowadzają się zazwyczaj do drastycznego cięcia kosztów. Współpracuje z agencjami rządowymi oraz konkurującymi ze sobą firmami, ale zaprzecza, że stanowi to konflikt interesów. Wymownym przykładem było doradzanie chińskiej firmie inżynieryjnej w budowie sztucznych wysp służących jako bazy dla chińskiej marynarki wojennej przy jednoczesnym inkasowaniu milionów dolarów od Pentagonu, którego głównym zadaniem jest przeciwdziałanie agresji Chin. Dzięki umowom o zachowaniu poufności McKinsey przez lata unikał nadzoru opinii publicznej mimo doradzania m.in. koncernom tytoniowym i producentom e-papierosów czy firmom ubezpieczeniowym, którym zalecał maksymalne utrudnianie dochodzenia roszczeń przez ofiary wypadków, wykorzystywał swoje kontakty w rządzie Stanów Zjednoczonych w celu osłabienia nadzoru państwa nad firmami finansowymi z Wall Street oraz przyczyniał się do korupcji w krajach rozwijających się takich jak Afryka Południowa. A to jedynie wybrane przykłady. Bogdanich i Forsythe, stosując zasadę #1 w dziennikarstwie śledczym: „Podążaj tropem pieniędzy”, przedstawili dewastujący obraz firmy, której działania często przyczyniały się do nierówności społecznych i ekonomicznych, sprzyjały korupcji i czyniły świat bardziej niebezpiecznym i niesprawiedliwym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw / Cecil C. Bozarth, Robert B. Handfield ; przekład Michał Lipa. - Wydanie V. - Gliwice : Helion, 2021. - [III], XIX, [I], 476 stron : ilustracje kolorowe ; 27 cm.
Tytuł oryginału: Introduction to operations and supply chain management (5th edition), 2013.
Książka uzwględnia obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne. Omawia techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Eugene Brigham, Joel Houston ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Wydanie I - 2 dodruk. - Warszawa : PWN, 2021. - XXII, 779, [2] strony : ilustracje ; 29 cm.
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną książki jest skupienie uwagi na codziennych, finansowych decyzjach podejmowanych w przedsiębiorstwie, takich jak budżetowanie, obracanie kapitałem. Książka prezentuje gotowe narzędzia, możliwe do wykorzystania przez praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: High performance habits. How extraordinary people become that way.
Każdy z nas może osiągnąć długoterminowy sukces i się nim cieszyć. Wymaga to tylko odpowiednich nawyków. Dwadzieścia lat temu autor niniejszej książki, Brendon Burchard, rozpoczął obsesyjne poszukiwania odpowiedzi na trzy poniższe pytania: 1. Dlaczego niektórzy ludzie i niektóre zespoły odnoszą sukces szybciej niż inni, a potem utrzymują ten sukces w dłuższym okresie? 2. Dlaczego wśród tych, którym się udało, jedni są na mecie szczęśliwi, a inni udręczeni? 3. Co w ogóle motywuje ludzi do osiągania takich sukcesów? Jakie nawyki, jakie umiejętności i jakie formy wsparcia pomagają im osiągnąć cel w krótszym czasie? Na podstawie rozległych badań pierwotnych oraz dziesięciu lat doświadczenia w pracy światowej klasy trenera ludzi wysoce skutecznych Burchard zdołał sformułować odpowiedzi na te pytania. Okazuje się, że przewagę można zyskać dzięki zaledwie sześciu świadomie praktykowanym nawykom. Pozwalają one osiągnąć długoterminowy sukces i wysoki poziom dobrostanu bez względu na wiek, obraną ścieżkę rozwoju zawodowego, posiadane kompetencje czy cechy osobowości. Aby dołączyć do grona ludzi wysoce skutecznych, musisz dążyć do jasności, wzbudzać energię, wzmacniać poczucie konieczności, podnosić produktywność, zwiększać wpływ i wykazywać się odwagą. Dzięki tym nawykom się wyróżnisz! (...)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego. W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: O'reilly.
Tytuł oryginału: AI for people and business : a framework for better human experiences and business success.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Winning now, winning later : how companies can succeed in the short term while investing for the long term, 2020.
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął na czele firmy Honeywell jako jej dyrektor generalny. Organizacja, którą zastał, znajdowała się na skraju katastrofy, ponieważ przez wiele lat dominowało w niej myślenie krótkoterminowe. Aby odmienić losy firmy, Cote i jego zespół wdrożyli szereg śmiałych reform i wprowadzili wiele na pozór nieintuicyjnych praktyk. Dzięki temu udało im się połączyć dwa pozornie sprzeczne cele, a mianowicie równocześnie dążyć do uzyskania dobrych wyników w krótkim i w długim terminie. Efekt był spektakularny. Pod przywództwem Cote’a wartość rynkowa Honeywell wzrosła z 20 miliardów dolarów do 120 miliardów, dzięki czemu akcjonariusze uzyskali zwrot na poziomie 800 procent, a firmie udało się pobić indeks S&P 500 dwuipółkrotnie. Niniejsza książka przedstawia dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać dobre wyniki zarówno dziś, jak i jutro. Dowiesz się z niej m.in.: jak rozpoznać praktyki, które wydają się atrakcyjne w krótkim terminie, ale zaszkodzą przyszłości firmy; w jaki sposób określić, gdzie i jak zainwestować w rozwój, aby uzyskać największy wzrost; jakie działania pozwolą utrzymać dobre wyniki krótkoterminowe bez szkody dla inwestycji w przyszłość – również w trudnych okresach, choćby w czasie recesji bądź zmiany kierownictwa; jak wykonanie kroku w tył i krytyczne myślenie, a także zachęcanie wszystkich wokół do niezależności myślowej, zwiększą zdolność twojego zespołu do sprawnego wypracowywania wyników. Wygrać dziś, wygrać jutro to kompleksowe rozwiązanie odwiecznego problemu – jak uzyskiwać dobre wyniki zarówno w krótkim, jak i w długim okresie. ***
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The mixer : the story of Premier League tactics, from route one to false nines.
Taktyczna historia Premier League! Na początku lat 90. angielski futbol był fizyczny i twardy, opierał się przede wszystkim na agresji i sile. Drużyny grały klasycznym ustawieniem 4-4-2, mało który trener pozwalał sobie na taktyczne eksperymenty. Gdy w 1992 roku zrodziła się Premier League, nagle wszystko uległo radykalnej zmianie.
Michael Cox zabiera nas w fascynującą podróż przez angielskie stadiony. Pokazuje, jak tamtejsza liga na przestrzeni 25 lat wykazywała taktyczny postęp, tłumaczy, którzy menedżerowie okazali się rewolucjonistami i którzy piłkarze zupełnie odmienili futbol. Od Manchesteru United Fergusona i Arsenalu Wengera, przez Chelsea Mourinho i Leicester Ranieriego, do Manchesteru City Guardioli. Od wielkich gwiazd lat 90., jak Cantona, Zola, Bergkamp, Owen, po znakomitych piłkarzy błyszczących w XXI wieku, jak Cristiano Ronaldo, Lampard, Henry, Gerrard, Agüero czy Kane. Sentymentalna, porywająca, błyskotliwa taktycznie. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanów Premier League!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów / Wojciech Czakon. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2020. - 210, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi doskonałe opracowanie w obszarze zarządzania strategicznego, co czyni z niej ważną pozycję referencyjną w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Zamieszczenie praktycznych przykładów czyni z opracowania dzieło o charakterze nie tylko stricte naukowym, ale i aplikacyjnym, co jest jednym z ważnych postulatów charakterystycznych dla dyscypliny nauk o zarządzaniu. Kolejną wartością publikacji jest zaproponowanie ramy teoretycznej do badania krótkowzroczności, z jednoczesnym eksponowaniem uwarunkowań jednostki-człowieka oraz interakcji międzyludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej