Mazurek Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Mazurek Grzegorz
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(324)
Drewnowski Jacek (1974- )
(320)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(283)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(275)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(264)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(262)
Steel Danielle (1947- )
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Zarawska Patrycja (1970- )
(254)
Roberts Nora (1950- )
(253)
Zimnicka Iwona (1963- )
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(237)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(237)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Fabianowska Małgorzata
(211)
Mazan Maciejka
(208)
Goliński Zbigniew
(201)
Braiter Paulina (1968- )
(198)
Dug Katarzyna
(198)
King Stephen (1947- )
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Szulc Andrzej
(193)
Gawryluk Barbara (1957- )
(191)
Mosiewicz Maria
(189)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(186)
Skalska Katarzyna
(186)
Szekspir William (1564-1616)
(186)
Goscinny René (1926-1977)
(185)
Lem Stanisław (1921-2006)
(182)
Mortka Marcin (1976- )
(181)
Prus Bolesław (1847-1912)
(178)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(172)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(168)
Widmark Martin (1961- )
(166)
Supeł Barbara
(165)
Jachowicz Stanisław
(159)
Kraśko Jan (1954- )
(157)
Jansson Tove (1914-2001)
(155)
Siewior-Kuś Alina
(149)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(148)
Popławska Anna (literatura)
(147)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(146)
Możdżyńska Aldona
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(145)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Tuwim Julian (1894-1953)
(145)
Ławnicki Lucjan
(144)
Pratchett Terry (1948-2015)
(142)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(141)
Spirydowicz Ewa
(141)
Lech Justyna
(138)
Kozak Jolanta (1951- )
(137)
Webb Holly
(137)
Wilusz Tomasz
(135)
Głowińska Anita
(134)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(134)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(132)
Ludwikowska Jolanta
(131)
Rolando Bianka
(131)
Stanecka Zofia (1972- )
(131)
Ross Tony (1938- )
(130)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Onichimowska Anna (1952- )
(128)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(127)
Bieroń Tomasz (1963- )
(126)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Polkowski Andrzej
(125)
Willis Helena (1964- )
(125)
Coben Harlan (1962- )
(124)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(124)
Kroszczyński Stanisław
(122)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(121)
Puszczewicz Marek
(120)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(120)
Włodarczyk Barbara
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Praski Łukasz
(118)
Łoziński Jerzy (1947- )
(118)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(117)
Dickens Charles (1812-1870)
(116)
Beaumont Émilie (1948- )
(115)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(115)
Palmer Diana (1946- )
(115)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Mróz Remigiusz (1987- )
(114)
Ochab Janusz (1971- )
(114)
Grisham John (1955- )
(113)
Masterton Graham (1946- )
(113)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(2)
Internet
(2)
Marketing
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Technologie mobilne
(2)
Digitalizacja
(1)
E-konsumenci
(1)
E-mail marketing
(1)
Innowacje
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Strony WWW
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Praktyczny podręcznik z zakresu e-marketingu. Zakres tematyczny wraz ze sposobem zaprezentowania poszczególnych zagadnień stanowi świetne wsparcie zarówno dla profesjonalistów e-marketingu, jak i dla osób stawiających pierwsze kroki w cyfrowym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej