Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(38)
Wyp. 26 (Błękitna)
(2)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(2)
Wyp. 47 (Powojowa)
(2)
Wyp. 59 (Korkowa)
(6)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(3)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(11)
Autor
Tworzydło Dariusz
(6)
Olędzki Jerzy
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Ali, Moi
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Jusewicz-Kalter, Ewa
(2)
Laermer, Richard
(2)
Prichinello, Michael
(2)
Rozwadowska Barbara
(2)
Rozwadowska, Barbara
(2)
Soliński Tomasz
(2)
Turczyn-Zalewska, Hanna
(2)
Wojcik, Krystyna
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrzejewski, Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans. eRed
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Austen Agata
(1)
Banaszek Tomasz
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Black Sam
(1)
Breuer William B. (1922-2010)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bujko Mirosław M. (1951- )
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomicz Mieczysław
(1)
Davis Anthony
(1)
Davis, Anthony
(1)
Derelkowska Anna. eTł
(1)
Drzycimski, Andrzej
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Figiel Adam
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Goldman, Martin
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregory Anne
(1)
Grunig James E
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Henslowe Philip
(1)
Hermanowska Magdalena
(1)
Herrling Tony
(1)
Hooffacker, Gabriele
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kleszcz Ryszard
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kuzborski Michał (1984- )
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
McGregor Heather
(1)
Mitura Elżbieta
(1)
Ociepka Beata
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Perelman Chaim
(1)
Podraza Urszula
(1)
Rudzińska Jolanta
(1)
Sawicka-Chrapkowicz, Anna
(1)
Schenkler Irv
(1)
Smektała Tymon
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Walulik, Magdalena
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Zawadzki Roman
(1)
Ziembińska Magda
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żbikowska, Agnieszka
(1)
Żukowska-Maziarska Anna (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6769)
Literatura polska
(5469)
Kobieta
(4175)
Przyjaźń
(3248)
Rodzina
(3154)
Public relations
(-)
Miłość
(2999)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2478)
Tajemnica
(2273)
Zwierzęta
(2169)
Śledztwo i dochodzenie
(2090)
Zabójstwo
(1675)
Relacje międzyludzkie
(1659)
Magia
(1633)
Dziewczęta
(1401)
Nastolatki
(1300)
Dzieci
(1284)
Podróże
(1282)
II wojna światowa (1939-1945)
(1255)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1198)
Powieść sensacyjna
(1112)
Życie codzienne
(1101)
Uczucia
(1075)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1007)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(892)
Historia
(878)
Żydzi
(855)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Powieść przygodowa
(784)
Ludzie a zwierzęta
(782)
Chłopcy
(778)
Małżeństwo
(769)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(733)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(712)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(695)
Sekrety rodzinne
(692)
Sztuka
(692)
Literatura
(690)
Policjanci
(690)
Osoby zaginione
(675)
Władcy
(649)
Kryminał
(646)
Relacja romantyczna
(640)
Literatura niemiecka
(599)
Wakacje
(598)
Biografia indywidualna
(597)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(590)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(543)
Arystokracja
(531)
Mężczyzna
(529)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(524)
Uprowadzenie
(517)
Przestępczość zorganizowana
(516)
Matki i córki
(503)
Śmierć
(499)
Dojrzewanie
(496)
Wojna
(495)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(481)
Poszukiwania zaginionych
(470)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(461)
Humor
(458)
Pisarze
(458)
Samotność
(456)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(438)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(426)
Religia
(425)
Dziecko
(419)
Zakochanie
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(413)
Zemsta
(411)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Sensacja
(1)
Wydawnictwa naukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Społecznie pożądany wizerunek kandydatów na najwyższe stanowiska w państwie w świetle aktualnych uwarunkowań społeczno-gospodarczych.
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Nazwy redaktorów na okładce.
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media relations. Punktów stycznych obu dziedzin jest znacznie więcej, o czym świadczy również to, że w uczelniach kształcących dziennikarzy są wykładane przedmioty związane z public relations. W XXI wieku obserwujemy rozwój mediów masowych: rosnącą liczbę kanałów i różnicowanie się form przekazu, przekształcenia instytucjonalne, zmiany rynkowe i dotyczące odbioru. Jeżeli chodzi o skutki społeczne, to jedne zmiany mogą oznaczać korzyści, inne zaś wzbudzają uzasadniony niepokój. Nie jest to obojętne ani dla dziennikarzy ani dla PR-owców jako dla grup zawodowych. Książka zawiera artykuły specjalistów mających doświadczenie w jednej, jak i w drugiej dziedzinie, zarówno praktyków, jak i teoretyków. Zamiarem autorów jest ukazanie z jednej strony związków między dziennikarstwem a PR, a z drugiej strony różnorodnych form działalności w tych dziedzinach. Dlatego tematyka jest bardzo zróżnicowana: od etycznych aspektów pracy w obydwu zawodach, poprzez możliwości dywersji w mediach przy użyciu środków z pogranicza propagandy i PR, oddziaływania public relations w warunkach kryzysowych oraz w pracy urzędników samorządowych, aż po prasę młodzieżową i ezoteryczną. Jest to zatem rodzaj panoramicznego ujęcia tej problematyki. Autorzy są pracownikami kilku uczelni: Społecznej Akademii Nauk (filii w Warszawie), Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracują ponadto w rozmaitych instytucjach jako praktycy. źródło: http://www.ksiegarnia.difin.pl/marketing/27/dziennikarstwo-a-public-relations/2382
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Sylwetki ekspertów strony 264-272.
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j. źródło: https://ksiegarnia.pwn.pl/Event-marketing-w-zintegrowanej-komunikacji-marketingowej,624113729,p.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
MARKA 5.0 (wersja limitowana z autografem) Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradoks kłamcy / Michał Kuzborski. - Wydanie I. - Wrocław : Black Turtle, 2019. - 318, [2] strony ; 21 cm.
U góry okładki: Wszyscy kłamią, ale on robi to zawodowo. Marcin Świetlicki
Paradoks kłamcy to książka zawieszona pomiędzy powieścią obyczajową a thrillerem. Książka opowiada historię S., trzydziestoletniego "zawodowego kłamcy" - specjalisty od brudnego PR, który tym razem ma okazję walczyć po właściwej stronie. Przynajmniej z pozoru. Akcja dzieje się w 2013 roku, w dużym mieście na południu Polski. Mecenas Żabota wciąga S. w sprawę wyciszenia szantażysty. Szybko okazuje się, że szantaż jest elementem większej gry, w którą uwikłane są siły ze styku biznesu, polityki i przestępczości. Wątki kryminalne to tylko część "Paradoksu kłamcy". Prowadzona na kilku poziomach narracja powoli odkrywa skomplikowane relacje bohatera - z ciężko chorym ojcem, z kuzynem, który wstąpił do seminarium, z byłą narzeczoną. A także z nowo poznaną atrakcyjną dyrektor, z którą S. szybko wikła się w ryzykowny romans.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w teorii i praktyce / red. Beata Ociepka. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2003. - 147, [1] s. : il. ; 24 cm.
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej