Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(6)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Autor
Figiel Adam
(2)
Engelhardt Juliusz
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Florek Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Griszel Weronika
(1)
Koczar Jakub
(1)
Kryda Barbara (1931- )
(1)
Maj-Serwatka Katarzyna
(1)
Manczak Iryna
(1)
Pastuszak Magdalena (ekonomia)
(1)
Piksa Jakub
(1)
Podobińska Julia
(1)
Sitarz Patrycja
(1)
Skala-Poźniak Agnieszka
(1)
Stabryła-Chudzio Katarzyna
(1)
Strojna Gabriela
(1)
Suder Monika (ekonomistka)
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Urchs Max (1955- )
(1)
Zadęcka Ewa
(1)
Ziembińska Magda
(1)
Żak Dominika (ekonomistka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Ekonomia
(1)
Filozofia
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Infrastruktura transportu
(1)
Innowacje
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Literatura
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Metodologia
(1)
Nauczanie
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka transportowa
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Start-up
(1)
System podatkowy
(1)
Tekst
(1)
Transport kolejowy
(1)
Unia Europejska
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Literatura polska
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poezja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Społecznie pożądany wizerunek kandydatów na najwyższe stanowiska w państwie w świetle aktualnych uwarunkowań społeczno-gospodarczych.
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wizerunek, reputacja, marka i promocja jednostki osadniczej oraz rola mediów społecznościowych w działalności marketingowej miast i regionów.
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej. źródło: http://cyfroteka.pl/ebooki/Marketing_terytorialny__Nowe_obszary_i_narzedzia-ebook/p0407282i040
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O czytaniu : uczyć polskiego w niełatwych czasach / Barbara Kryda. - Kraków ; Legionowo : Edu-Libri, 2020. - 580 stron ; 20 cm.
Teksty składające się na ten zbiór pisane były w ciągu wielu lat. Część z nich była już publikowana. Wszystkie zostały ponownie przejrzane, z pewną dozą krytycznego dystansu poprawione, a niektóre rozszerzone. Zawierają one doświadczenie nauczyciela, badacza literatury, pośrednika między tym, co się zwykło nazywać klasyką literacką, a często niechętnie nastawionymi do czytania w ogóle współczesnymi młodymi odbiorcami. Barbara Kryda urodziła się we Lwowie w 1931 roku. Wojnę przeżyła z rodzicami w miejscowości Zimna Woda pod Lwowem. Po „repatriacji” w 1945 r. mieszkała kolejno w Krakowie, Gliwicach, w końcu w Warszawie. Po studiach na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego przez dwadzieścia lat była nauczycielką języka polskiego w Liceum im. Żmichowskiej w Warszawie. W 1976 r. obroniła pracę doktorską i przez wiele lat, aż do przejścia na emeryturę, pracowała na stanowisku adiunkta w Zakładzie Metodyki Literatury UW. Jako wieloletni członek Towarzystwa Literackiego im. Adama Mickiewicza, w połowie lat siedemdziesiątych została wybrana na Sekretarza Generalnego Towarzystwa i pełniła tę funkcję przez dwadzieścia lat. Autorka książki „Światowe życie” (2015).https://ksiegarnia.pwn.pl/O-czytaniu,853675309,p.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor kolejowy w polityce transportowej Unii Europejskiej / Juliusz Engelhardt. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 265 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Na okładce: Etapy tworzenia jednolitego europejskiego obszaru kolejowego.
Na stronie redakcyjnej ISBN e-book (epub) ma nieprawidłową długość.
Publikacja prezentuje ewolucję modelu finkcjonowania unijnego sektora kolejowego od 1991 roku oraz ukazuje główne cechy i zasady tego modelu według stanu na koniec 2016 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Startupy : wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości / Agnieszka Skala. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 203 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce: Startupy jako forma innowacyjnej i dynamicznej przedsiębiorczości - ujęcie poznawcze, badawcze i aplikacyjne.
„Monografia stanowi ciekawą analizę zjawiska o fundamentalnym znaczeniu we współczesnej gospodarce i społeczeństwie, jakim są młode innowacyjne firmy, które autorka definiuje jako startupy. Na temat tego typu firm i ich przełomowej roli w gospodarce istnieje bogata literatura, głównie o charakterze popularnym. Mniej zaawansowany jest natomiast dorobek naukowy, zwłaszcza jeśli chodzi o wyzwania, jakie niosą tego typu organizacje dla nauk o zarządzaniu. W pewnym sensie spektakularne sukcesy czołówki innowacyjnych startupów podważają przydatność podstawowych zasad i reguł efektywnego działania gospodarczego, sformułowanych na gruncie współczesnych nauk o zarządzaniu. Podobnie w przypadku szeroko pojętej edukacji początkujących adeptów nowego biznesu, doświadczenia w zakresie funkcjonowania startupów wymagają wprowadzenia jakościowych zmian w procesie dydaktycznym. W swojej monografii dr Agnieszka Skala analizuje te właśnie kluczowe wyzwania”. Z recenzji prof. dra hab. Jerzego Cieślika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej