Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(8)
Proza
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(3)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(5)
Czytelnia (Trawiasta)
(9)
Wyp. 26 (Błękitna)
(4)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 47 (Powojowa)
(3)
Wyp. 59 (Korkowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(2)
Wyp. 121 (Żegańska)
(4)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(1)
Autor
Deutsch Stacia
(3)
Deutsch Stacia. Dziewczyny kodują
(2)
Moskała Marcin
(2)
Rosłan Katarzyna
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Baranowski Krzysztof (programista)
(1)
Bhargava Aditya Y
(1)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują
(1)
Dżdża Joanna (1988- )
(1)
Haase Chet
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Kakkonen Kari
(1)
Kowalczyk Dorota
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Marsh Ryan
(1)
McBrien Thomas
(1)
McConnell Steve (1962- )
(1)
Muszyńska-Rosłan Katarzyna
(1)
Niewierowicz Tadeusz
(1)
Pełka Piotr
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Raczyło Paulina (1987- )
(1)
Raźniewska Marta
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sikorski Witold (informatyk)
(1)
Széll Adrienn
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tashjian Janet (1956- ). Moje życie jako
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Walsh Toby (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
9-13 lat
(7)
Dzieci
(4)
Młodzież
(3)
Programiści
(3)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura fińska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6783)
Literatura polska
(5481)
Kobieta
(4154)
Przyjaźń
(3229)
Rodzina
(3136)
Programowanie (informatyka)
(-)
Miłość
(2988)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2484)
Tajemnica
(2260)
Zwierzęta
(2159)
Śledztwo i dochodzenie
(2083)
Zabójstwo
(1663)
Relacje międzyludzkie
(1651)
Magia
(1629)
Dziewczęta
(1388)
Nastolatki
(1293)
Dzieci
(1277)
Podróże
(1273)
II wojna światowa (1939-1945)
(1247)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1188)
Powieść sensacyjna
(1117)
Życie codzienne
(1097)
Uczucia
(1068)
Literatura dziecięca polska
(1046)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1012)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(996)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(968)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(884)
Historia
(877)
Żydzi
(852)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(789)
Powieść przygodowa
(782)
Ludzie a zwierzęta
(776)
Chłopcy
(764)
Małżeństwo
(764)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(730)
Polityka
(715)
Trudne sytuacje życiowe
(706)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(693)
Sztuka
(692)
Literatura
(690)
Sekrety rodzinne
(686)
Policjanci
(682)
Osoby zaginione
(671)
Kryminał
(647)
Władcy
(646)
Relacja romantyczna
(637)
Literatura niemiecka
(600)
Biografia indywidualna
(597)
Wakacje
(596)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(585)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(537)
Arystokracja
(529)
Mężczyzna
(528)
Powieść historyczna
(528)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(523)
Przestępczość zorganizowana
(515)
Uprowadzenie
(514)
Matki i córki
(502)
Śmierć
(497)
Wojna
(492)
Dojrzewanie
(488)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(477)
Poszukiwania zaginionych
(468)
Powieść psychologiczna
(463)
Społeczeństwo
(459)
Pisarze
(457)
Samotność
(455)
Humor
(454)
Stworzenia fantastyczne
(440)
Dziadkowie i wnuki
(433)
Literatura młodzieżowa
(430)
Religia
(425)
Spisek
(425)
Dziecko
(419)
Turystyka
(417)
Zakochanie
(417)
Literatura młodzieżowa angielska
(416)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(411)
Zemsta
(408)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Powieść
(2)
Fantasy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Komiks
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Matematyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Flutter : podstawy / Krzysztof Baranowski. - Gliwice : Helion, copyright 2024. - 232 strony : ilustracje ; 24 cm.
W książce rok wydania: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytmy : ilustrowany przewodnik / Aditya Y. Bhargava ; tłumaczenie Łukasz Piwko. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 237 stron : ilustracje ; 24 cm.
Aby projektować aplikacje, nie wystarczy poznać kilka języków programowania i opanować zestaw narzędzi deweloperskich. Konieczna jest jeszcze wiedza o tym, w jaki sposób rozwiązać dany problem, innymi słowy, trzeba poznać algorytmy. Naturalnie w praktyce programistycznej stosuje się ograniczony zestaw algorytmów. Zostały one już dawno przeanalizowane i przetestowane. Opisano je w wielu trudnych książkach najeżonych niezrozumiałymi schematami i dowodami z pogranicza matematyki, statystyki i jeszcze kilku innych nieprzystępnych dziedzin. Jeśli chcesz po prostu zrozumieć działanie algorytmów, a nie masz ochoty na mozolne przedzieranie się przez setki trudnych stron, to trzymasz w ręku właściwą książkę! Dzięki temu interesującemu, przystępnemu podręcznikowi szybko przyswoisz sobie najważniejsze pojęcia i łatwo zrozumiesz, w jaki sposób algorytmy pomagają w rozwiązywaniu problemów programistycznych. Pokazano w nim słabe i mocne strony najważniejszych algorytmów. Nie zabrakło przydatnych schematów i przykładowych fragmentów kodu napisanego w Pythonie. Książkę tę szczególnie docenią programiści samoucy, inżynierowie i każdy, kto chce zyskać wiedzę o algorytmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziewczyny kodują / Stacia Deutsch ; 1)
Tytuł oryginału: The friendship code.
"Dziewczyny kodują" – wyjątkowy projekt, łączący non-fiction z fabułą, naukę programowania z dobrą zabawą, tekst z zabawnymi rysunkami i – komputery z dziewczynami. To opowieść o dziewczynkach, które połączył wspólny projekt – stworzenia aplikacji, dzięki czemu zostają najlepszymi przyjaciółkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
(Dziewczyny Kodują / Stacia Deutsch ; 1)
Czas trwania: 3 godz. 8 min.
Tytuł oryginału: "The friendship code" 2017.
Stanowi cz. 1 cyklu "Dziewczyny Kodują". Cz. 2. pt.: Przyjaciółki rządzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Multimedia - Odddział Dziecięcy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjaciółki rządzą / Stacia Deutsch ; przełożyła Katarzyna Rosłan. - Warszawa : Wilga - Foksal, copyright 2017. - 154, [2] s. : ilustracje ; 20 cm.
(Dziewczyny kodują / Stacia Deutsch ; 2)
Stanowi część 2 cyklu pt.: Dziewczyny kodują. Część 1, Kod przyjaźni.
Sophia i reszta dziewczyn z szkolnego klubu kodowania uwielbiają wspólnie spędząć czas. Omawiają wtedy nie tylko nowe projekty, ale też plotkują, jedzą pyszne ciasteczka i wygłupiają się. Zespół ma przed sobą nowe wyzwanie - przyjaciółki przygotowują się do udziału w hakatonie, maratonie kodowania, podczas którego trzeba będzie zbudować i zaprogramować działanie robota. Stanowi cz. 2 cyklu pt.: Dziewczyny kodują. Cz. 1, Kod przyjaźni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektura dodatkowa w szkołach. Książka opowiada o przygodach dwojga dzieci – Laury i Toma, które podróżują po różnych wioskach (programach komputerowych) i spotykają smoki (wady i błędy w oprogramowaniu). Uczą się o różnych rodzajach smoków i o tym, jak je pokonać z pomocą rycerzy (testerów i programistów). Historie są wyjaśniane poprzez terminy i pojęcia związane z technologią informatyczną i testowaniem oprogramowania – smoki reprezentują wady w oprogramowaniu, a rycerze testerów i programistów. Książka jest odpowiednia dla osób w wieku 9-99 lat, chociaż jest napisana dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!.
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu! [https://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=97839901427KS&itr=2]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik kreatywności / Thomas McBrien ; ilustracje Ryan Marsh ; tłumaczenie Anna Hikiert. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harper Collins Polska, 2021. - 95 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Puść wodze fantazji i włącz twórcze myślenie dzięki Podręcznikowi kreatywności Minecrafta – jedynej książki, której potrzebujesz, aby nadać nowy wymiar swoim zdolnościom! Dowiedz się krok po kroku, jak wznosić pierwsze budowle, w jaki sposób je oświetlać, jakie są style budowlane i jak stosować różne blokowe triki. W naszym podręczniku znajdziesz też rady prosto od ekspertów w budowaniu, które z pewnością cię zainspirują! Minecraft. Podręcznik kreatywności to oficjalny produkt Studia Mojang w specjalnym wydaniu ze złotą folią na okładce. Książka zawiera zupełnie nową treść w porównaniu z poprzednimi podręcznikami, więc jest to prawdziwa gratka nie tylko dla nowych, ale i wiernych fanów gry. 96 stron wiedzy, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Rapid development: taming wild software schedules" 1996.
Na grzbiecie i na okładce wydawca oryginału: Microsoft.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa wydawcy i miejsce wydania podane według serwisu e-ISBN.
Na okładce: nauczymy się podstaw języka i napiszemy razem grę.
Ta książka zacznie Twoją przygodę z programowaniem. Jest praktycznym podręcznikiem, prezentującym wiedzę oraz pokazującym jak z niej korzystać, w sposób przystępny i zrozumiały. Pomoże zbudować solidne podwaliny pod naukę JavaScript oraz wytyczyć dalszy kierunek. Jeśli więc chcesz nauczyć się programowania albo zastanawia Cię czym ono jest, to jest to książka właśnie dla Ciebie. Ta książka krok po kroku prowadzi w głąb świata JavaScript. Pokazuje, że programowanie to bardziej przydatna i dostępna umiejętność niż może się wydawać, a przy tym świetna zabawa. Ta książka nie wystarczy by nauczyć się programowania. Nie wiem czy istnieje taka, która by wystarczyła. To tak jakbyśmy chcieli się z jednej książki nauczyć języka fińskiego od zupełnych podstaw. Jeśli jednak sumiennie przystąpisz do nauki z tej książki (przykładów, zadań), to skończysz z wiedzą wystarczającą by wykorzystywać JavaScript w prostych zastosowaniach. Z tej książki dowiesz się: czym są zmienne i wartości, jak używać warunków i pętli, jak działają funkcje, o najważniejszych elementach programowania obiektowego i funkcyjnego, jak napisać grę, jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce, jak kontynuować naukę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: nauczymy się podstaw języka i napiszemy razem grę.
Nazwa wydawcy i miejsce wydania podane według serwisu e-ISBN.
Ta książka zacznie Twoją przygodę z programowaniem. Prezentuje wiedzę w praktyczny, przystępny i zrozumiały sposób. Pomaga zbudować solidne podwaliny pod naukę języka Python oraz wytyczyć dalszy kierunek. Jeśli chcesz nauczyć się programowania albo zastanawia Cię czym ono jest, to jest to książka dla Ciebie. Razem z tą książką wejdziesz krok po kroku do świata języka Python. Pokaże Ci, że programowanie to świetna zabawa, a przy tym znacznie bardziej przydatna i dostępna umiejętność niż może się wydawać. Dowiesz się z niej: - czym są zmienne i wartości, - jak używać warunków i pętli, - jak działają funkcje, - czym są klasy, listy, pakiety, czym jest importowanie, - jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce, - jak kontynuować naukę. Marcin Moskała to doświadczony programista, autor książek Effective Kotlin oraz Kotlin Coroutines, JavaScript od podstaw, założyciel Kt. Academy. Programuje od dziecka, występuje na międzynarodowych konferencjach programistycznych, posiada w dorobku liczne publikacje m.in. w magazynie Programista. Pasjonat czytania i pisania książek, uczenia się i filozofii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wyp. 87 (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Moje życie jako... / Janet Tashjian)
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istnieje niewiele innych wynalazków człowieka, które mogą mieć tak wielki wpływ na nasze życie, jak maszyny, które potrafią myśleć… Maszyna parowa wyzwoliła nasze muskuły; komputery są gotowe do uwolnienia naszych umysłów. Rozwój sztucznej inteligencji (SI) to dla człowieka przygoda tak odważna i ambitna jak żadna inna. I prawdą jest, że myślące maszyny są już teraz nieusuwalną częścią naszego życia. Bez nich Google nie mógłby odpowiedzieć na nasze pytanie w ułamku sekundy. Autonomiczne samochody istniałyby tylko w powieściach science fiction. A nasz smartfon byłby… tylko telefonem. SI kształtuje nasz świat i zmienia jego kształt. Ale dokąd technologie SI zaprowadzą nas w przyszłości? Czy myślące maszyny zniszczą nasze miejsca pracy? Czy rozwój SI zagrozi samej egzystencji ludzi?
Toby Walsh zabiera nas w zaskakującą i inspirującą podróż przez historię sztucznej inteligencji i pokazuje, jak już zmieniła nasze społeczeństwo, naszą gospodarkę i nas samych. W swojej książce prezentuje dziesięć fascynujących przepowiedni dotyczących osiągnięć SI w 2050 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej