Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(255)
Forma i typ
Książki
(246)
Publikacje naukowe
(119)
Publikacje fachowe
(102)
Publikacje dydaktyczne
(50)
Poradniki i przewodniki
(29)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Audiobooki
(6)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(233)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(7)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Czytelnia (Trawiasta)
(229)
Wyp. 26 (Błękitna)
(2)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(2)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(10)
Wyp. 121 (Żegańska)
(9)
Multimedia-Wyp.87 (Trawiasta)
(6)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(10)
Mazurek Grzegorz
(4)
Jóźwiak Bożena
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Harnish Verne
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nieżurawska-Zając Joanna
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Papadakos Trish
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Paziewska Aleksandra
(2)
Pieloch-Babiarz Aleksandra
(2)
Pluszyńska Anna
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sajnóg Artur
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Szczypa Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawstwo)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Babin Leif
(1)
Babones Salvatore J. (1969- )
(1)
Balińska Monika
(1)
Balwierz Piotr
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białek Maja
(1)
Bielawski Paweł (ekonomia)
(1)
Bielecka Anna
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blaisdell Grant
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Blank Steven G
(1)
Bogdanich Walt
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brill Jonathan
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bujko Mirosław M. (1951- )
(1)
Burchard Brendon
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Buła Piotr
(1)
Castrounis Alex
(1)
Catmull Edwin E. (1945- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiak Iwona
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Covery Stephen M. R
(1)
Cox Michael
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarnecki Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(128)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(224)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(255)
Język
polski
(253)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(50)
Menedżerowie
(44)
Przedsiębiorcy
(25)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Studenci
(7)
Pracodawcy
(4)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Doradcy personalni
(3)
Nauczyciele
(3)
Architekci
(2)
Deweloperzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Ekonomiści
(2)
Menedżerowie kultury
(2)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Hotelarze
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kadry
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Menadżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pedagodzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci mody
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Zarządzanie
(64)
Przedsiębiorstwo
(32)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(22)
Innowacje
(15)
Marketing
(14)
Media społecznościowe
(12)
Menedżerowie
(12)
Organizacja
(12)
Przedsiębiorczość
(12)
Przywództwo
(12)
Sukces
(12)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Internet
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Marketing elektroniczny
(9)
Decyzje
(8)
Public relations
(8)
Badania marketingowe
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Logistyka
(7)
Motywacja pracy
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Start-up
(7)
Finanse
(6)
Inwestycje
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Kadry
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing partnerski
(5)
Rynek pracy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Biznesplan
(4)
Design thinking
(4)
Etyka biznesu
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Nieruchomości
(4)
Organizacje
(4)
Pokolenie Y
(4)
Praca
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Reklama internetowa
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Big data
(3)
Coaching
(3)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarowanie nieruchomościami
(3)
Konsumenci
(3)
Kontrola zarządcza
(3)
Kreatywność
(3)
Marketing mobilny
(3)
Model biznesowy
(3)
Negocjacje
(3)
Postawy
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płaca
(3)
Ratownictwo
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Sprzedaż
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kulturą
(3)
Zarządzanie nieruchomościami
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Administracja publiczna
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Analiza biznesowa
(2)
Analiza danych
(2)
Analiza finansowa
(2)
Apple Inc
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bogactwo
(2)
Budżetowanie
(2)
Content marketing
(2)
Temat: czas
2001-
(103)
1901-2000
(15)
1989-2000
(10)
1945-1989
(5)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(40)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Niemcy
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Meksyk
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(66)
Poradnik
(58)
Podręcznik
(48)
Monografia
(38)
Praca zbiorowa
(18)
Materiały pomocnicze
(12)
Raport z badań
(9)
Audiobooki
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(5)
Podręczniki
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Biografia
(3)
Antologia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Esej
(1)
Informatyka i technologie informatyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rozporządzenie
(1)
Synteza
(1)
Ustawa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5909)
Literaturoznawstwo
(1689)
Medycyna i zdrowie
(1679)
Kultura i sztuka
(1660)
Psychologia
(1650)
Zarządzanie i marketing
(255)
Socjologia i społeczeństwo
(1592)
Edukacja i pedagogika
(1511)
Podróże i turystyka
(1042)
Biologia
(745)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(744)
Religia i duchowość
(566)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(506)
Filozofia i etyka
(496)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(481)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(471)
Etnologia i antropologia kulturowa
(435)
Rozwój osobisty
(422)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(356)
Hobby i czas wolny
(348)
Architektura i budownictwo
(343)
Geografia i nauki o Ziemi
(319)
Językoznawstwo
(311)
Kulinaria
(302)
Kultura fizyczna i sport
(287)
Fizyka i astronomia
(245)
Inżynieria i technika
(205)
Informatyka i technologie informacyjne
(201)
Nauka i badania
(186)
Ochrona środowiska
(165)
Media i komunikacja społeczna
(160)
Styl życia, moda i uroda
(158)
Dom i ogród
(109)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(98)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(92)
Matematyka
(85)
Transport i logistyka
(81)
Archeologia
(71)
Praca, kariera, pieniądze
(64)
Rolnictwo i leśnictwo
(55)
Chemia
(52)
Zoologia
(8)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowośćHistoria
(1)
Botanika
(1)
Filozofia
(1)
Kultura fizyczna i Sport
(1)
Varia
(1)
255 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI. Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty spóźnione już w momencie startu prac. Muszą współpracować z klientami nastawionymi na wieczne "nie" lub takimi, którym sprzedawca obiecał uczynić realnym to, co absolutnie nierealne... Niestety, mądra teoria zarządzania projektami IT nader często ma się nijak do rzeczywistości. Autor książki, wieloletni kierownik projektów, mierzy się w niej właśnie z tą powszechną, choć może mało elegancką praktyką zarządzania projektami. To szczególne kompendium wiedzy, "projektowej czarnej magii", zawiera sprawdzone recepty dla kierowników projektów oraz kierowników organizacji IT, a także rady dotyczące tego, jak działać w krytycznych sytuacjach oraz jak unikać: niedoszacowania projektów w IT, opóźnień w ich realizacji, sporów wewnątrz zespołu projektowego, konfliktów z innymi project managerami, działami wdrożeniowymi, zespołem handlowym, niedomówień w relacjach z klientami, oddawania niedopracowanego produktu, wszelkiego rodzaju zagrożeń - od kar za opóźnienia po zerwanie kontraktu. "Autor podzielił się swoim dużym doświadczeniem w nadzorowaniu strategicznych projektów w międzynarodowych organizacjach. Zaskakuje znakomitą syntezą oceny skomplikowanych sytuacji oraz trafną analizą ich przyczyn, uwarunkowaną złożonością zaangażowanych stron, psychologią głównych aktorów, czasami sprzecznymi celami w organizacjach, a także różnie rozumianymi założeniami i zasadami niby oczywistymi dla wszystkich. Książka zawiera wiele case’ów z bogatej praktyki autora, co utrzymuje duże zainteresowanie w trakcie lektury, daje możliwość utożsamienia się z osobą decyzyjną zarządzającą dużymi projektami, zmienia perspektywę patrzenia i myślenia. Różne sytuacje i warianty rozwoju projektu oraz eskalacji sytuacji pozwalają zastanowić się nad mechanizmami i skutkami podejmowanych decyzji. Poruszane zagadnienia są niezwykle pragmatyczne i wszechstronne, pokazują wszystkie aspekty projektu - od jego genezy do zakończania. Książka nie jest teoretycznym kompendium o metodykach, ale bazuje na psychologii biznesu, emocjach oraz sprzeczności interesów - przez co jest niezwykle wartościowa. Po jej przeczytaniu czytelnik z pewnością zada sobie pytanie: czemu ciągle popełniamy tyle błędów, skoro zachowania i ich skutki są takie oczywiste i przewidywalne?"[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Era Agile / Stephen Denning ; [tłumaczenie Wojciech Moch]. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Na okładce podtytuł: o tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.
Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce dobrze prosperować, musi bardzo sprawnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja często wydaje się trudna do przeprowadzenia. W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim permanentna innowacyjność. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych znakomicie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w małych i wielkich firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finansami. Istotnym elementem wyróżniającym jest wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania budżetowania w praktyce, zwłaszcza mikro- i małych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają problemy i dylematy finansowe, rachunkowe i zarządcze, przeprowadzają dyskusje teoretyczne, nie unikając jednak zamieszczenia praktycznych rozwiązań, a także przykładów doświadczeń zagranicznych, które z powodzeniem mogą być adaptowane na grunt polskiej praktyki finansowej i księgowej. W książce szczegółowo omówione są: - system budżetowania w przedsiębiorstwie, - budżetowanie a funkcje zarządcze w przedsiębiorstwie, - procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie, - budżetowanie przychodów i wpływów, - budżetowanie kosztów i wydatków, - procedury budżetowania w mikro- i małych przedsiębiorstwach, - wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : fakty i mity / Daniel Dziewit, [Rafał Kinowski]. - [Wydanie I]. - Chorzów : Wydawnictwa Videograf, 2018. - 277, [3] strony ; 21 cm.
Książka Franczyza. Fakty i mity to publikacja dotycząca biznesu w oparciu o franczyzę, czyli przeróżnych systemów funkcjonujących w obszarze wolnorynkowej rzeczywistości. Autor zebrał spostrzeżenia samych zainteresowanych, czyli sprzedawców systemów,jak i tych, którzy w systemy franczyzowe weszli. To pierwsza tego rodzaju publikacja wskazująca szereg kwestii natury prawnej oraz wątpliwości dotyczących sensowności systemów jako takich. Okazuje się bowiem, że systemy ajenckie, partnerskie, franczyzowe nie są i nie były panaceum na rozwój przedsiębiorczości. Oprócz szeregu przykładów w książce znajdziemy też część na temat tego, w jaki sposób kreowano i wciąż kreuje się nowe pomysły na biznes w Stanach Zjednoczonych, uznawanej za ojczyznę franczyzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Tytuł oryginału: Omgiven av dåliga chefer, 2018
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. Przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Premiera książki "Mój szef fest idiotą" Thomasa Erikssona już na początku października. To kompetentny, oparty na dwudziestoletnim doświadczeniu zawodowym autora, a zarazem lekki i zabawny przewodnik po świecie ludzkiej komunikacji. To nie tylko książka, która realnie – i szybko – może wpłynąć na życiową zmianę; to także ekscytująca lektura, od której trudno się oderwać. Thomas Erikson o tajemnicach ludzkiej psychiki opowiada z talentem rasowego humorysty i gawędziarza. A ponieważ od lat szkoli szefów na całym świecie, poznał niemal każdy ich typ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Audiobook-Wyp.87 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. "Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia,uznania, doceniani i wynagrodzenia".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Tytuł oryginału: How to manage projects : essential project management skills to deliver on-time, on-budget results, 2019.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Dziś i jutro [Audiobook] / Henry Ford ; [przekład Damian Łukasz Tarkowski] ; czyta: Tomasz Kućma. - [Piaseczno] : Storybox.pl - Heraclon International, [2022]. - 1 płyta audio (CD) (9 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tytuł oryginału: Today and tomorrow, 1926.
Nowatorskie podejście do przemysłu, stworzone i wdrożone przez Henry’ego Forda w zakładach Ford Motor Company, na zawsze odmieniło oblicze masowej produkcji. Echa opracowanych przez niego standardów spotkać można w fabrykach na całym świecie po dziś dzień. Książka „Dziś i jutro” to wnikliwe spojrzenie na wiele procesów inicjowanych w firmie amerykańskiego przemysłowca. To również niezwykle interesujący wgląd w analityczny umysł Henry’ego Forda. Na kartach swojej książki dzieli się swoim spojrzeniem na kwestie społeczne i polityczne, porusza tematy związane z ekologią, edukacją, etyką, działalnością charytatywną, a także osiągnięciem równowagi pomiędzy odpoczynkiem a pracą. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Audiobook-Wyp.87 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości)
Nowelizacja Prawa spółdzielczego i wydzielenie w nim zagadnień dotyczących spółdzielczości mieszkaniowej było pierwszym krokiem do odrębnej własności mieszkań spółdzielczych i tworzenia wspólnot mieszkaniowych. Jednakże nieprecyzyjne zapisy ustawy i gra na emocjach spółdzielców nie przysłużyły się łagodnemu przejściu od praw ograniczonych do pełnej własności. Również obecnie proponowane modyfikacje uregulowań prawnych – przede wszystkim odnoszące się do ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych – budzą wiele kontrowersji i zastrzeżeń. Książka ma na celu zestawienie i ocenę procedur zarządzania spółdzielczym zasobem mieszkaniowym w kontekście dotychczasowych doświadczeń zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi. Zaprezentowano ewolucję spółdzielczości - od praw lokatorskich do odrębnej własności. Wskazano korzyści, ale również zagrożenia, jakie powoduje ten proces przekształceń członków spółdzielni mieszkaniowych, a także relacje pomiędzy spółdzielniami i wspólnotami. Omówiono najważniejsze regulacje prawne, problemy efektywnego zarządzaniem majątkiem i eksploatacji nieruchomości wspólnej, obszary zarządzania operacyjnego, rozliczania kosztów oraz kalkulacji budżetów. Przedstawiono perspektywy rozwoju sektora mieszkalnictwa w odniesieniu do tendencji w Unii Europejskiej oraz przewidywanych zmian w polskim ustawodawstwie, które powinny służyć przede wszystkim usprawnieniu funkcjonowania zarówno spółdzielni, jak i wspólnot mieszkaniowych. O AUTORACH Dr hab. Iwona Foryś - pracownik naukowy Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, licencjonowany zarządca, pośrednik i rzeczoznawca majątkowy. Posiada prestiżowy tytuł CCIM oraz uprawnienia lustratora do przeprowadzania kontroli w spółdzielniach mieszkaniowych. Członek dwóch kadencji PKK ds. zarządców nieruchomości. Prowadzi wykłady na studiach magisterskich i podyplomowych oraz na kursach zawodowych. Jest autorką ponad 160 publikacji; współpracuje z praktykami rynku nieruchomości, wykonując wyceny, analizy, oceny opłacalności inwestycji, biznesplany oraz strategie zarządzania nieruchomościami. Dr Maciej Nowak - adiunkt w Katedrze Prawa i Gospodarki Nieruchomościami i kierownik Pracowni Ekonomiki Przestrzennej i Środowiskowej na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie. Radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Szczecinie. Członek zespołu problemowego Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju Polskiej Akademii Nauk. Autor licznych artykułów naukowych oraz współautor książek o tematyce związanej z nieruchomościami. Współpracuje z samorządami lokalnymi w zakresie szeroko rozumianej gospodarki nieruchomościami. OPINIE Autorzy podejmują aktualne zagadnienie przekształcenia spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego w prawo odrębnej własności, a w konsekwencji - tworzenia wspólnot mieszkaniowych w obrębie spółdzielczości. Wskazują zalety i wady każdej z form zarządzania zasobem mieszkaniowym. Łączą przy tym akademicką rzetelność badawczą z doświadczeniami nabytymi w zarządzaniu nieruchomościami i obsłudze prawnej rynku nieruchomości. W klarowny sposób prezentują swoje stanowisko wobec proponowanych zmian w ustawach regulujących funkcjonowanie rynku nieruchomości, nie stroniąc od prezentowania kontrowersyjnych poglądów oraz akcentując problemy nierozstrzygnięte. W konkluzji słusznie nie prognozują upadku idei spółdzielczości mieszkaniowej w Polsce, a jedynie wieszczą jej mniejszą rolę w przyszłości. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Bryxa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okladce: O'Reilly - nazwa wydawnicta oryginału.
Zarządzanie grupą ludzi nie jest proste w żadnej branży. Trzeba sporego wysiłku, wiedzy i doświadczenia, aby z kilku czy kilkunastu osób o różnych charakterach stworzyć prawdziwy zespół, który wspólnie będzie podążał do celu i rozwiązywał problemy. Zarządzanie pracą inżynierską jest szczególnym wyzwaniem — lider inżynier musi mieć zarówno kompetencje przywódcze, jak i wiedzę techniczną. Wiele świetnie rokujących projektów poniosło spektakularną porażkę tylko dlatego, że zabrakło menedżera technicznego o odpowiednich umiejętnościach. Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje dotyczące mentoringu, wdrażania nowych pracowników, pracy liderów technicznych, kierowników i menedżerów zarządzających wieloma zespołami. Opisano metody radzenia sobie z konfliktami i neutralizowania czynników osłabiających spójność zespołu. Nie zabrakło również praktycznych wskazówek dotyczących zarządzania czasem, delegowania zadań i oceny ich realizacji, a także kreowania strategii firmy i budowania jej kultury. W tej książce: Podstawowe zasady kierowania zespołem Ogólne zasady zarządzania projektami Ocena kondycji zespołu i korekta jego dysfunkcji Tajniki zarządzania menedżerami Kreowanie ścieżek awansu swoich podwładnych Stworzyć zespół z inżynierów — oto wyzwanie godne lidera!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak będzie wyglądał światowy porządek w “nowym chińskim świecie”? Co reszcie świata ma do zaproponowania Pekin? Czy Zachód potrafi zrozumieć prawdziwe intencje chińskich polityków? Państwo Środka stopniowo wychodzi z cienia i radykalizuje przekaz adresowany do społeczności międzynarodowej, nie zważając na subtelności. Eksportowy chiński model zarządzania światem tianxia, będący swego rodzaju ucieleśnieniem „nowego wspaniałego świata”, nie zyskał nigdy uniwersalnego charakteru. Czy dziś może nastąpić przełom i Chiny zdołają przedstawić propozycję, którą zaakceptuje cały świat? Czy Chiny chcą zdobyć świat? Czy dążą do ustanowienia Pax Sinica? Jak wyobrażają sobie idealny porządek międzynarodowy i swoją w nim rolę? Na te i wiele innych pytań o chińskie strategie wyczerpującą odpowiedź daje w Nowym wspaniałym świecie…? Łukasz Gacek. Znany ze swojej rzetelności krakowski badacz podjął ogromny wysiłek by dać nam bardzo dojrzałą, prawdziwie profesorską książkę. Bogatą w treści, nasyconą wiedzą opartą na imponujących chińskich źródłach, gęstą merytorycznie i ciekawą w odbiorze. Po jej przeczytaniu w pamięci zostaje nie tylko pogłębiony obraz współczesnych Chin i ich strategii, lecz również rozważania o tianxia, „wszystkim pod (chińskim) niebem”, błyskotliwe interpretacje, jak nawiązanie do Zhou Enlaia w zakończeniu czy literackie odniesienia (Huxley, Lem). Lektura obowiązkowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej