E-konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6654)
Literatura polska
(5313)
Kobieta
(4220)
Przyjaźń
(3298)
Rodzina
(3186)
E-konsumenci
(-)
Miłość
(3034)
Literatura angielska
(2879)
Powieść amerykańska
(2743)
Powieść obyczajowa
(2383)
Tajemnica
(2307)
Zwierzęta
(2202)
Śledztwo i dochodzenie
(2121)
Zabójstwo
(1705)
Relacje międzyludzkie
(1677)
Magia
(1653)
Dziewczęta
(1416)
Nastolatki
(1323)
Podróże
(1303)
Dzieci
(1296)
II wojna światowa (1939-1945)
(1263)
Rodzeństwo
(1209)
Polska
(1198)
Życie codzienne
(1113)
Uczucia
(1095)
Powieść sensacyjna
(1061)
Literatura dziecięca polska
(1037)
Historia Polski
(1015)
Kultura
(999)
Pisarze polscy
(997)
Powieść polska
(976)
Literatura dziecięca
(959)
Opracowanie literackie
(951)
Uczniowie
(897)
Historia
(883)
Żydzi
(862)
Powieść angielska
(850)
Filozofia
(828)
Fantastyka
(818)
Ludzie a zwierzęta
(795)
Manga
(790)
Chłopcy
(788)
Małżeństwo
(784)
Powieść przygodowa
(771)
Literatura francuska
(758)
Psychologia
(748)
Psy
(741)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Polityka
(721)
Sekrety rodzinne
(711)
Policjanci
(709)
Koty
(708)
Boże Narodzenie
(703)
Sztuka
(694)
Literatura
(684)
Osoby zaginione
(684)
Władcy
(653)
Relacja romantyczna
(650)
Kryminał
(634)
Wakacje
(606)
Prywatni detektywi
(598)
Biografia indywidualna
(594)
Literatura niemiecka
(590)
Język polski
(579)
Socjologia
(567)
Poezja polska
(564)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(547)
Romans historyczny
(544)
Arystokracja
(536)
Mężczyzna
(534)
Nauka
(526)
Uprowadzenie
(523)
Przestępczość zorganizowana
(521)
Powieść historyczna
(520)
Literatura młodzieżowa polska
(516)
Dojrzewanie
(506)
Matki i córki
(505)
Śmierć
(503)
Wojna
(501)
Dziennikarze
(490)
Język angielski
(483)
Poszukiwania zaginionych
(480)
Pisarze
(468)
Społeczeństwo
(463)
Samotność
(462)
Humor
(461)
Dziadkowie i wnuki
(443)
Stworzenia fantastyczne
(443)
Powieść psychologiczna
(440)
Spisek
(430)
Religia
(427)
Zakochanie
(426)
Literatura młodzieżowa
(422)
Zemsta
(421)
Dziecko
(419)
Turystyka
(419)
Przyroda
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(413)
Polacy za granicą
(409)
Lektura szkolna
(398)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej