Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(171)
Forma i typ
Książki
(137012)
Proza
(41629)
Poezja
(7282)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7154)
E-booki
(6952)
Gry i zabawki
(171)
Komiksy i książki obrazkowe
(5292)
Audiobooki
(5068)
Publikacje popularnonaukowe
(4800)
Poradniki i przewodniki
(3087)
Publikacje naukowe
(2532)
Publikacje dydaktyczne
(2060)
Publikacje fachowe
(1145)
Filmy i seriale
(982)
Dramat (rodzaj)
(852)
Albumy i książki artystyczne
(402)
Publikacje religijne
(261)
Czasopisma
(80)
Publikacje informacyjne
(70)
Muzyka
(65)
Rejestracje audio i wideo
(55)
Mapy
(45)
Druki ulotne
(31)
Nuty
(24)
Rysunki
(19)
Programy radiowe i telewizyjne
(17)
Obiekty trójwymiarowe
(12)
Fotografie
(10)
Publikacje promocyjne
(10)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(10)
Programy komputerowe
(3)
Publikacje dla niewidomych
(2)
Grafiki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Rękopisy
(1)
Dostępność
dostępne
(110)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(2)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(32)
Wyp. 26 (Błękitna)
(21)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(4)
Wyp. 47 (Powojowa)
(2)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(7)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Gry-ODZ (Trawiasta)
(72)
Autor
Reid Camilla
(6)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Moon Alan R. (1951- )
(5)
Drewnowski Jacek (1974- )
(4)
Glover David (1953- )
(4)
Glover David (1953- ). Matematyczne śledztwo
(4)
Hutchinson Tim
(4)
Reid Camilla / Mikuś
(4)
Slater Nicola
(4)
Wawak Anna
(4)
Zarawska Patrycja (1970- )
(4)
Grzyb Katarzyna
(3)
Mizielińska Aleksandra (1982- )
(3)
Mizieliński Daniel (1982- )
(3)
Barber Shirley
(2)
Berlik Natalia
(2)
Cajgner Wojtek
(2)
Colovini Leo
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dever Joe (1956-2016)
(2)
Dever Joe (1956-2016). Wojownik autostrady
(2)
Galloway Fhiona
(2)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(2)
Hach Hjalmar
(2)
Korkosz Monika
(2)
Kołecki Stefan
(2)
Larek Tomek
(2)
Lieske Harald
(2)
Lorenzo Silva
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Morais Elisabeth
(2)
Pallieres Philippe des
(2)
Peterson Arrhenius Ingela (1967- )
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Tranquilli Marta
(2)
Ambrzykowski Michał
(1)
Astley Neville
(1)
Baga Volkan
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baruzzi Agnese (1980- )
(1)
Benjamin Trevor
(1)
Blum Ulrich
(1)
Borowiak Mariusz (1964- )
(1)
Bruel François
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Cernuschi Claudio
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Choux Nathalie (1967- )
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata
(1)
Cossette Lina
(1)
Costamagna Angelica
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Daujean Julien
(1)
Derbis Konstancja
(1)
Derbis Marcin
(1)
Derbis Piotr
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dickason Chris
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Drans Joelle
(1)
Duda Dorota
(1)
Dudek-Polewka Anna
(1)
Durin Xavier Gueniffey
(1)
Dąbrowska Monika. (tłumaczka)
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Filliozat Isabelle (1957- )
(1)
Flkowska Ewa
(1)
Forest David
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fraga Roberto (1960- )
(1)
Franzen Jason
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fujita Shingo
(1)
Galewska-Kustra Marta. Autor
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gaudasińska Elżbieta (1943- )
(1)
Gifford Clive (1966- )
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gołdanowska Magdalena
(1)
Goździewicz Małgorzata
(1)
Grenier Laurence
(1)
Gulewicz Artur
(1)
Hamilton Gordon
(1)
Hussung Thomas
(1)
Jakeliunas Alvydas
(1)
James Sian (1991- )
(1)
Jędruszek Tomasz (1977- )
(1)
Karwan-Jastrzębska Ewa
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(57)
2010 - 2019
(100)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(115)
Kraj wydania
Polska
(169)
Australia
(1)
Niemcy
(1)
Język
polski
(170)
Odbiorca
Dzieci
(74)
Młodzież
(58)
9-13 lat
(56)
14-17 lat
(51)
Dorośli
(49)
0-5 lat
(38)
6-8 lat
(37)
18+
(3)
5 + lat
(1)
5 + lat
(1)
6-9 lat
(1)
8+
(1)
Dzieci 3-4 lat
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(6)
Literatura francuska
(3)
Literatura australijska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Polska
(1)
Rysunek włoski
(1)
Temat
Puzzle
(12)
Gry planszowe
(10)
Układanka wzorów, kolorów, proporcji
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(6)
Gry i zabawy
(5)
Matematyka
(5)
Zabawa
(5)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(4)
Pluszowy miś
(4)
Pociągi
(4)
Psy
(4)
Zwierzęta
(4)
Budownictwo
(3)
Elfy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
II wojna światowa (1939-1945)
(3)
Podróże
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Rodzina
(3)
Wyspy
(3)
Apokalipsy
(2)
Barwy
(2)
Bogactwo
(2)
Broń jądrowa
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Ekologia
(2)
Energooszczędność
(2)
Escape rooms
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Gra
(2)
Gra rozrywkowa i edukacyjna
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Handel
(2)
Liczby
(2)
Miasta
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Ochrona przyrody
(2)
Piraci
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Scooby-Doo (postać fikcyjna)
(2)
Skarby
(2)
Statki
(2)
Strategia
(2)
Terroryści
(2)
Trening umysłu
(2)
Uczucia
(2)
Walka
(2)
Wojna
(2)
Wsie
(2)
Współdziałanie
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wszechświat
(2)
Zdanie pytające
(2)
Zwierzęta gospodarskie
(2)
Złoto
(2)
Życie codzienne
(2)
Archipelagi
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Astronauci
(1)
Aukcja
(1)
Balet
(1)
Bali (wyspa indonezyjska)
(1)
Baśnie i legendy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Bitwy morskie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bóbr europejski
(1)
Ciasta
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czekolada
(1)
Delibes, Léo (1836-1891)
(1)
Desant
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Diament
(1)
Dinozaury
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Drogi
(1)
Drzewa
(1)
Dzieci
(1)
Elektrownie
(1)
Energia elektryczna
(1)
Flagi
(1)
Geografia
(1)
Gniew
(1)
Gondola (łódź)
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gra dzięki której poznajesz historię Polski
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gra planszowa
(1)
Handel wymienny
(1)
Handlowcy
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Inkowie
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Jan III Sobieski (król Polski ; 1629-1696)
(1)
Jaskinie
(1)
Temat: dzieło
Coppélia (balet)
(1)
Dziadek do orzechów
(1)
Jezioro łabędzie
(1)
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Śpiąca królewna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1939-1945
(3)
1001-1100
(1)
1501-1600
(1)
1918-1939
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Amsterdam (Holandia ; okolice)
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Burano (Włochy ; okolice)
(1)
Francja
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Nowy Jork (stan)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Polska
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Santoryn (Grecja ; wyspa)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(59)
Gry planszowe
(58)
Książka zabawka
(21)
Książki dla małych dzieci
(18)
Gry strategiczne
(17)
Broszura
(15)
Układanki
(10)
Książka do wypełniania
(9)
Opowiadania i nowele
(9)
Książka obrazkowa
(8)
Gry paragrafowe
(7)
Książka do kolorowania
(6)
Publikacje dla dzieci
(6)
Fantastyka
(4)
Gry i zabawy
(4)
Bajki i baśnie
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Science fiction
(3)
Zagadki
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Gry w karty
(2)
Poradnik
(2)
Powieść
(2)
Puzzle
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gra planszowa
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy DBN
(1)
Gry planszowe: Plansza 545x750 cm, 130 figurek, 12 kości Walki, 100 kart, 7 znaczników Wodzów z podstawkami, zasady ze scenariuszami i tłem historycznym, kości inicjatywy w mieszku, znaczniki Podboju i znaczniki Rundy
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Książka-zabawka
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Plansze do gry
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(52)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
171 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnica zniknięcia ciasta / Peppa Pig created by Mark Baker and Neville Astley. - Warszawa : Media Service Zawada sp. z o.o., copyright 2021. - [12] stron : ilustracje kolorowe ; 22x22 cm.
(Historyjki z Okienkami)
(Peppa Pig)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Opis wg okładek.
Kolejne wyzwania przed świnką Peppą! Zobacz kto pomoże jej w rozwiązaniu tajemnicy zaginionego ciasta i kogo spotka na drodze? Aby się dowiedzieć podążaj za kolorowymi ilustracjami i ruchomymi okienkami. Czy bycie detektywem jest proste? [Nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 0n (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Książki szczęśliwego dzieciństwa / Publicat)
(Książki szczęśliwego dzieciństwa / Publicat)
Książka zawiera 6 układanek, każda z 48 puzzlami.
Zapraszamy do świata czarodziejskich opowieści!! Oto książka, która: - rozwija wyobraźnię - w cudownej opowieści przedstawia świat pozytywnych wartości - przez zabawę z układankami - puzzlami ćwiczy zdolności ruchowe dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I DUŻY FORMAT (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Książki szczęśliwego dzieciństwa / Publicat)
Książka zawiera 6 układanek, każda z 48 puzzlami.
Zapraszamy do świata czarodziejskich opowieści!! Oto książka, która: - rozwija wyobraźnię - w cudownej opowieści przedstawia świat pozytywnych wartości - przez zabawę zukładankami - puzzlami ćwiczy zdolności ruchowe dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I DUŻY FORMAT (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Na okładce : Użyj magicznej lupy i rozwiąż zagadkę!
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Kto ukradł cenny egipski diament z muzeum? Słynny detektyw SHERLDOG HOLMES ma 9 podejrzanych, ale potrzebuje Ciebie i SPECJALNEJ CZERWONEJ LUPY, by rozwiązać sprawę! Dzięki niej tylko Ty zobaczysz ślady i ukryte w każdej scenie wskazówki. Przed Tobą pogoń przez całe miasto śladami złodzieja, aby rozwiązać zagadkę i odzyskać diament! Przesuwając magiczną lupę po stronach, znajdziesz ukryte wskazówki, aby wykluczyć jedną z postaci z listy podejrzanych. Dzięki swojej aktywizującej formie, książka ta: -pomaga dziecku pracować nad swoim skupieniem i koncentracją -rozwija umiejętności logiczne i wizualne - uczy samodzielnego, krytycznego myślenia - wspiera naukę łączenia faktów, dedukcji oraz rozwiązywania problemów drogą eliminacji. Zabawa w detektywa to wspaniała przygoda łącząca ze sobą świetną zabawę i naukę bardzo cennych umiejętności! Opowieści oparte na konieczności rozwikłania zadania to świetne książki szczególnie dla tych, którzy nie potrafią dotrwać do końca książki. Dlaczego? Dziecko wie, że jeśli nie przeczyta całości, zostanie z samymi pytaniami. Za to dotarcie do ostatniej strony gwarantuję odpowiedź. A gdy do tego wszystkiego dodamy jeszcze specjalną lupę, dzięki której naprawdę będziemy odkrywać ślady i eliminować po kolei naszych podejrzanych, to możecie być pewni, że czeka Was wspaniała przygoda!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
W domu / [ilustracje: Natalia Berlik]. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(Szanuję - nie marnuję)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wokół nas / [ilustracje: Natalia Berlik]. - Warszawa : Zielona Sowa, 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(Szanuję, Nie Marnuję)
"Szanuję, nie marnuję!" to seria, która w przystępny i atrakcyjny sposób przybliży dzieciom zagadnienia związane z ekologią. Książki będą nie tylko wspaniałym źródłem wiedzy o naszej planecie, działalności człowieka i jej wpływie na Ziemię, ale także nauczą, jak postępować w zgodzie z naturą. Różnorodne, kreatywne zadania dostarczą świetnej zabawy. Do jakich pojemników powinny trafiać różne odpady? Co możemy zrobić, by produkować mniej śmieci? Jakie są odnawialne źródła energii? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań dzieci znajdą w książkach z serii "Szanuję, nie marnuję!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : Builders & Biomes [Gra planszowa] / Ulrich Blum. - Ravensburg : Ravensburger, copyrigh 2019. - 1 gra (4 plansze dla graczy, 64 drewniane bloki, 64 karty budowli i karty potworów, 36 żetonów broni, 4 znaczniki doświadczenia, 4 skórki postaci, 4 podstawki na pionki, 12 kart pomocy, 1 podstawa bloku, 1 konstrukcja wsporcza) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x27x9 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje kolorowe ; 25x25 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czaws rozgrywki: 30-60 min.
Całkiem nowa przygoda z Minecraftem w zasięgu ręki! Eksploruj świat, zbieraj rzadkie bloki i buduj spektakularne budowle, ale strzeż się niebezpiecznych mobów oraz spiskujących przeciwników. Niech wygra najmądrzejszy i najodważniejszy crafter!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Epoka kamienia [Gra planszowa] / Bernd Brunnhofer ; ilustracje Michael Menzel. - Praha : MindOK, copyright 2019. - 1 gra (48 drewnianych pionków, 68 drenianych surowców, 116 kolorowych żetonów, 36 kart cywilizacji, 7 kości, 4 palnsze graczy, 1 skórzany kubek, 1 palnsza) : karton, tekstura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku32x23x10 cm + instrukcja.
Czas gry 60-90 min.
Liczba graczy 2-4.
Czasy były naprawdę trudne. Nasi przodkowie ciężko pracowali pochyleni nad drewnianymi pługami, siłą swych pleców i nóg próbując orać kamienistą ziemię. Postęp bynajmniej nie zatrzymał się na drewnianym pługu. Ludzie zawsze poszukiwali lepszych narzędzi oraz bujniejszych, przynoszących bogatsze plony roślin, mając nadzieję na uczynienie swojej pracy bardziej produktywną. W grze „Epoka kamienia” uczestnicy żyją w owych czasach dokładnie tak, jak żyli w nich nasi przodkowie. Zbierają drewno, odłupują kamienie i wymywają złoto z rzeki. Prowadzą swobodny handel rozbudowując swoje wioski i osiągając tym samym wyższy poziom cywilizacyjnego rozwoju. Rywalizują ze sobą o żywność w prehistorycznych czasach, wykorzystując tak szczęście, jak i umiejętności planowania. Wszystko to sprawia, że Epoka kamienia to nadzwyczaj ekscytująca i interesująca gra. Ryzykuj i rozwijaj się, jak to robili twoi przodkowie – tylko wtedy zasłużysz na szacunek swego plemienia! Epoka kamienia – ekscytująca podróż w przeszłość!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cyklady [Gra planszowa] / Ludovik Maublanc ; Autor Bruno Cathali ; ilustrator Olivier "Akae" Sanfilippo, Sabrina Tobal, Angelica Costamagna. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (3-częściową planszę, 2 specjalne kości, 98 jednostek złota (JZ), 16 znaczników dobrobytu, 5 figurek: Kraken, Minotaur, Meduza, Polifem, Chiron), 17 kart Mitologicznych Stworów, 17 kart Filozofów, 18 kart Kapłanów, 4 płytki Bogów, 40 budowli (10 Portów, 10 Fortec, 10 Świątyń, 10 Uniwersytetów), 10 Metropolii, w każdym z 5 kolorów: 2 znaczniki ofiarowania, 8 Flot, 3 znaczniki terytorium, 8 Oddziałów, zasłonka instrukcja : karton, plastik, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 18x13x4 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29,5 cm)
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 60 min.
Na wyspach archipelagu Cyklady w końcu zapanował pokój, jednak wspomnienia krwawych batalii nadal odbijają się echem w naszej pamięci. Czy uda się go utrzymać, czy jest on jedynie krótkim zawieszeniem broni, aby wyleczyć zadane rany? Tu i ówdzie mówi się o tym, że Hades zanęcony duszami poległych powróci na czele armii nieumarłych falangitów płynąc na widmowych statkach... Każde miasto-państwo musi raz jeszcze udowodnić swoją wartość rekrutując w swe szeregi potężnych bohaterów i zdobywając łaskę bogów Olimpu, nawet Hadesa ogarniętego żądzą rozszerzenia swoich wpływów i stłamszenia jego przeciwników...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Numery / ilustracje Cernuschi ; tłumaczenie z języka włoskiego Paolo Statuti. - Warszawa : Delta W-Z, [2007]. - [12] stron : ilustracje kolorowe ; 17x17 cm.
Opis wg okładki.
Na okładce: Z wieloma okienkami do zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0n (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
W nocy / zilustrowała Nathalie Choux. - Warszawa : HarperKids - HarperCollins Polska, 2022. - [12] stron : ilustracje ; 17x17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Co można zobaczyć na niebie w nocy? Jakie zwierzęta są aktywne, gdy zapada zmrok? Co oświetla domy i ulice? Odpowiedź kryje się w kartonowej książce z przesuwanymi obrazkami. „Pierwsze słowa” to seria książeczek dla dzieci i rodziców do wspólnego oglądania i czytania. Ruchome elementy, doskonale wspierają rozwój maluchów i rozwijają sprawność manualną. Piękne kolorowe ilustracje sprawiają, że dzieci z przyjemnością odkrywają świat wokół siebie i chętnie uczą się nowych słów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0 N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest : książka, gra, escape room)
Na okł.:Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra dla 2-5 graczy. Czas gry 20-45 minut.
Zawartośc pudełka: 8 dwuwarstowych płytek terenu, 1 więzienna cela, 1 piracka kryjówka, 1łódź, 102 karty, 30 pionków piratów (6x5 kolorów), 8 żetonów skrzyń, 5 znacznikow grczy, instrukcja.
Caratgena przenosi Graczy do roku 1672, w którym to miała miejsce wielka ucieczka piratów z twierdzy Kartagina. Każdy z graczy kontroluje grupę 6 piratów, których stara się, jako pierwszym wyprowadzić, podziemnymi kanałami łaczącymi twierdzę z portem, gdzie już czeka na nich ewakuacyjny slup.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Venezia 2099 [Gra planszowa] / Leo Colovini ; ilustracje Massimiliano Longo. - Wiedeń : Piatnik, copyright 2014. - 1 gra: (64 duże kartoniki w tym: 48 kartoników z budynkami, 16 kartoników z pływającymi platformami, 1 plansza, 20 pionków, 52 karty do gry, 60 małych kartoników ze skarbami, 60 monet) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 29,5x29x7cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 28,5 cm.)
Liczba graczy: 2-5
Gondole, mosty, kanały, tramwaje wodne i pałace. Wenecja to prawdziwa legenda! Niestety z powodu stale podnoszącego się poziomu wody, miasto tonie. Jest rok 2099: Wenecja stoi w obliczu zagłady. Gracze wcielają się w role kolekcjonerów dzieł sztuki, którzy starają się uratować weneckie zabytki, nim miasto zostanie całkowicie zalane. Tylko gracz, który będzie potrafił sprawnie poruszać się po tonącym mieście, wykorzystywać pływające platformy i gondole, oraz dobrze zarządzać swoimi zasobami, ma szanse na wygraną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginione Wyspy [Gra planszowa] / Marcin Derbis ; ilustracje Konstancja Derbis, Piotr Derbis. - Poznań : Mader, [2021] - 1 gra (96 kafelków labiryntu, 1 kafelek Wysp Cyklopów, 4 pionki Statków, 4 pionki Papug, 4 pionki Cyklopów, 56 żetonów Kryształów, 4 żetony ataku Cyklopa, 8 żetonów Jaj Papug, 4 żetony Kul Armatnich, 26 żetonów Wież Skarbów, 4 podstawki Papug, 2 żetony Mapy, 20 żetonów Beczek z Prochem, 2 żetony Lunety) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 30x22 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.)
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 45-60 min.
Gra Zaginione Wyspy to pierwsza gra od wydawnictwa Mader, wydana przez rodzinę i dla rodzin. W grze wcielamy się w kapitana statku, który stara się znaleźć skarby ukryte na Zaginionych Wyspach. Jednakże, ażeby je odszukać, musi odkryć wiele niezbadanych lądów i odnaleźć kryształy, które stanowią klucze do wież ze skarbami. Jednakże, jak zawsze, nie może to być takie proste. Kryształy strzeżone są przez strażników Zaginionych Wysp, którzy zaczną nas ścigać, jeśli podniesiemy kryształ odpowiedniego koloru. Tak więc na morzu czeka nas wiele niebezpieczeństw. Ten, któremu uda się zdobyć najszybciej największą ilość skarbów zwycięży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Piekło na autostradzie / Joe Dever ; z języka angielskiego przełożył Wojtek Cajgner. - Wydanie 1. - Poznań : Wydawnictwo Nowa Baśń, copyright 2020. - 350, [4] strony : ilustracje ; 22 cm + 1 mapa złożona luzem ; 21x20 cm.
(Wojownik autostrady / Joe Dever ; 1)
Powieść paragrafowa.
"Piekło na autostradzie" to postapokaliptyczna gra paragrafowa z 1988 roku, której autorem jest Joe Dever.
W niedalekiej przyszłości zbrodniczy syndykat doprowadza do detonacji głowic jądrowych, zmieniając świat w nuklearne pustkowie. Lata później garstka ocalałych ludzi decyduje się opuścić bezpieczne schronienia - porzucają więc zniszczony Teksas i ruszają do rzekomo bezpiecznej Kalifornii. Wśród nich jest młody Cal Phoenix, który w momencie wybuchu bomb atomowych był jeszcze nastolatkiem. Od dziś jest zwiadowcą i to od niego zależą dalsze losy grupy.
"Wojownik autostrady" to kultowa gra paragrafowa, doskonale znana weteranom tego gatunku. Czytelnik wciela się w niej w rolę Cala Phoeniksa, a rozgrywkę rozpoczyna od wyboru wyposażenia oraz przydzielenia punktów do statystyk protagonisty - to one będą decydować o sukcesach i porażkach podczas szeregu wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Przejście przez Góry Masakry / Joe Dever ; z języka angielskiego przełożył Wojtek Cajgner. - Wydanie 1. - Poznań : Wydawnictwo Nowa Baśń, copyright 2021. - 350, [5] stron : ilustracje ; 22 cm + 1 mapa złożona luzem ; 21x20 cm.
(Wojownik autostrady / Joe Dever ; 2)
Stanowi kontynuację: Piekło na autostradzie
Tytuł oryginału cyklu: Freeway warrior 2.
Rok 2033. Cal Phoenix jest młodym zwiadowcą dorastającym w świecie zniszczonym przez bomby atomowe. Dziś stoi na czele karawany, która opuściła rodzimy Teksas, by poszukać schronienia w Kalifornii. Dawne Stany Zjednoczone upadły, a wraz z nimi ludzkie prawa i moralność. Phoenix zdążył się już przekonać, że jego towarzysze muszą obawiać się nie tylko skażenia i wygłodniałych bestii, ale również groźnych band zdolnych do każdego okrucieństwa. Tym razem zwiadowca rusza na ratunek Kate Norton, którą już raz wyrwał ze szponów Szalonego Psa Michigana oraz jego ludzi. Ma na to tylko siedem dni, jeśli chce wraz z karawaną dostać się do El Paso.
"Przejście przez Góry Masakry. Wojownik autostrady. Tom 2" to legendarna paragrafówka, do której scenariusz napisał niezastąpiony Joe Dever. Wciel się w rolę Cala Phoenixa i zawalcz o przetrwanie na ziemiach dotkniętych nuklearną zagładą! Oto idealna pozycja dla wszystkich fanów kultowych filmów "Mad Max". "Przejście przez Góry Masakry" to gra paragrafowa, w której czytelnik decyduje o kolejnych krokach Cala Phoenixa - zbiera przedmioty, rozwija postać oraz bierze udział w starciach. Dzięki różnym podejściom do każdego zadania tę pozycję cechuje ogromna regrywalność.
Joe Dever był brytyjskim pisarzem oraz scenarzystą. Pracował m.in. nad grami komputerowymi oraz paragrafówkami, którym zawdzięcza największą sławę. Jego drugim najbardziej rozpoznawalnym dziełem (obok "Wojownika autostrady") jest wielotomowa seria "Samotny wilk".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Złość / Isabelle Filliozat, Virginie Limousin, Éric Veillé ; [tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : HarperKids, copyright 2022. - 106, [6] stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 28 cm.
(Akceptuję, co czuję)
Na okładce: Aby czuć się dobrze w rodzinie, warto zrozumieć więzi, które nas łączą.
Skąd bierze się złość? Jak ją wyrażać bez agresji? Od zawsze uczono nas, że złość nie jest dobra. Tak naprawdę często mylimy ją z przemocą, a to dwie zupełnie różne rzeczy! Wybuchy agresji i stres nie są przejawami prawdziwej złości. Z tej książki nauczymy się, jak odróżniać te emocje i sobie z nimi radzić. Książka została opracowana przez Virginie Limousin, psycholożkę i terapeutkę dziecięcą, oraz Isabelle Filliozat, psychoterapeutkę i guru pozytywnego rodzicielstwa we Francji, autorkę bestsellerów takich jak Próbowałam już wszystkiego i W sercu emocji dziecka. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 159.9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Zmysły Wzrok)
(Gra w kolory)
W pudełku: tęczowa plansza do gry, 36 kółeczek z obrazkami, instrukcja.
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki [Gra planszowa] / Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : karton, tektura, drewno, plastik kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 17 cm).
Ilość graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej