Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(167)
Forma i typ
Książki
(138974)
Proza
(38769)
Poezja
(7274)
E-booki
(6955)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6737)
Gry i zabawki
(167)
Audiobooki
(4923)
Komiksy i książki obrazkowe
(4787)
Publikacje popularnonaukowe
(4232)
Poradniki i przewodniki
(2801)
Publikacje naukowe
(2295)
Publikacje dydaktyczne
(1881)
Filmy i seriale
(990)
Publikacje fachowe
(952)
Dramat (rodzaj)
(846)
Albumy i książki artystyczne
(389)
Publikacje religijne
(240)
Czasopisma
(83)
Muzyka
(65)
Publikacje informacyjne
(63)
Rejestracje audio i wideo
(55)
Mapy
(50)
Druki ulotne
(31)
Nuty
(25)
Programy radiowe i telewizyjne
(17)
Rysunki
(16)
Obiekty trójwymiarowe
(12)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Fotografie
(9)
Publikacje promocyjne
(8)
Programy komputerowe
(3)
Publikacje dla niewidomych
(2)
Gry komputerowe
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Rękopisy
(1)
Wiersze
(1)
Dostępność
dostępne
(101)
wypożyczone
(33)
nieokreślona
(1)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(31)
Wyp. 26 (Błękitna)
(18)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(4)
Wyp. 47 (Powojowa)
(1)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(7)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Gry-ODZ (Trawiasta)
(71)
Autor
Reid Camilla
(6)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Moon Alan R. (1951- )
(5)
Drewnowski Jacek (1974- )
(4)
Glover David (1953- )
(4)
Glover David (1953- ). Matematyczne śledztwo
(4)
Hutchinson Tim
(4)
Reid Camilla / Mikuś
(4)
Slater Nicola
(4)
Wawak Anna
(4)
Zarawska Patrycja (1970- )
(4)
Grzyb Katarzyna
(3)
Barber Shirley
(2)
Berlik Natalia
(2)
Cajgner Wojtek
(2)
Colovini Leo
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dever Joe (1956-2016)
(2)
Dever Joe (1956-2016). Wojownik autostrady
(2)
Galloway Fhiona
(2)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(2)
Hach Hjalmar
(2)
Korkosz Monika
(2)
Kołecki Stefan
(2)
Larek Tomek
(2)
Lieske Harald
(2)
Lorenzo Silva
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Mizielińska Aleksandra (1982- )
(2)
Mizieliński Daniel (1982- )
(2)
Morais Elisabeth
(2)
Pallieres Philippe des
(2)
Peterson Arrhenius Ingela (1967- )
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Tranquilli Marta
(2)
Ambrzykowski Michał
(1)
Astley Neville
(1)
Baga Volkan
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Baranowski Marek
(1)
Benjamin Trevor
(1)
Blum Ulrich
(1)
Borowiak Mariusz (1964- )
(1)
Bruel François
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Cernuschi Claudio
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Choux Nathalie (1967- )
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata
(1)
Cossette Lina
(1)
Costamagna Angelica
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Daujean Julien
(1)
Derbis Konstancja
(1)
Derbis Marcin
(1)
Derbis Piotr
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dickason Chris
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Drans Joelle
(1)
Duda Dorota
(1)
Dudek-Polewka Anna
(1)
Durin Xavier Gueniffey
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Filliozat Isabelle (1957- )
(1)
Flkowska Ewa
(1)
Forest David
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fraga Roberto (1960- )
(1)
Franzen Jason
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fujita Shingo
(1)
Galewska-Kustra Marta. Autor
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gaudasińska Elżbieta (1943- )
(1)
Gifford Clive (1966- )
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gołdanowska Magdalena
(1)
Goździewicz Małgorzata
(1)
Grenier Laurence
(1)
Gulewicz Artur
(1)
Hamilton Gordon
(1)
Hussung Thomas
(1)
Jakeliunas Alvydas
(1)
James Sian (1991- )
(1)
Jędruszek Tomasz (1977- )
(1)
Karwan-Jastrzębska Ewa
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Kermarrec Henri
(1)
Kimmel David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(99)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(111)
Kraj wydania
Polska
(165)
Australia
(1)
Niemcy
(1)
Język
polski
(166)
Odbiorca
Dzieci
(72)
Młodzież
(57)
9-13 lat
(55)
14-17 lat
(50)
Dorośli
(49)
0-5 lat
(36)
6-8 lat
(36)
18+
(3)
5 + lat
(1)
5 + lat
(1)
6-9 lat
(1)
8+
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(6)
Literatura francuska
(3)
Literatura australijska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Polska
(1)
Rysunek włoski
(1)
Temat
Puzzle
(12)
Gry planszowe
(10)
Układanka wzorów, kolorów, proporcji
(6)
Gry i zabawy
(5)
Matematyka
(5)
Zabawa
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(4)
Pluszowy miś
(4)
Pociągi
(4)
Zwierzęta
(4)
Budownictwo
(3)
Elfy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
II wojna światowa (1939-1945)
(3)
Podróże
(3)
Rodzina
(3)
Wyspy
(3)
Apokalipsy
(2)
Barwy
(2)
Bogactwo
(2)
Broń jądrowa
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Ekologia
(2)
Energooszczędność
(2)
Escape rooms
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Gra
(2)
Gra rozrywkowa i edukacyjna
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Handel
(2)
Liczby
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Ochrona przyrody
(2)
Piraci
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Psy
(2)
Scooby-Doo (postać fikcyjna)
(2)
Skarby
(2)
Statki
(2)
Strategia
(2)
Terroryści
(2)
Trening umysłu
(2)
Uczucia
(2)
Walka
(2)
Wojna
(2)
Wsie
(2)
Współdziałanie
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wszechświat
(2)
Zdanie pytające
(2)
Zwierzęta gospodarskie
(2)
Złoto
(2)
Życie codzienne
(2)
Archipelagi
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Astronauci
(1)
Aukcja
(1)
Balet
(1)
Bali (wyspa indonezyjska)
(1)
Baśnie i legendy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Bitwy morskie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bóbr europejski
(1)
Ciasta
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czekolada
(1)
Delibes, Léo (1836-1891)
(1)
Desant
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Drogi
(1)
Drzewa
(1)
Dzieci
(1)
Elektrownie
(1)
Energia elektryczna
(1)
Flagi
(1)
Geografia
(1)
Gniew
(1)
Gondola (łódź)
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gra dzięki której poznajesz historię Polski
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gra planszowa
(1)
Handel wymienny
(1)
Handlowcy
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Inkowie
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Jan III Sobieski (król Polski ; 1629-1696)
(1)
Jaskinie
(1)
Jeż
(1)
Kaczor Donald
(1)
Kakaowiec
(1)
Temat: dzieło
Coppélia (balet)
(1)
Dziadek do orzechów
(1)
Jezioro łabędzie
(1)
Śpiąca królewna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1939-1945
(3)
1001-1100
(1)
1501-1600
(1)
1918-1939
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Amsterdam (Holandia ; okolice)
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Burano (Włochy ; okolice)
(1)
Francja
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Nowy Jork (stan)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Polska
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Santoryn (Grecja ; wyspa)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(58)
Gry planszowe
(58)
Książka zabawka
(20)
Gry strategiczne
(17)
Książki dla małych dzieci
(17)
Broszura
(13)
Układanki
(10)
Książka do wypełniania
(9)
Opowiadania i nowele
(8)
Gry paragrafowe
(6)
Książka do kolorowania
(6)
Książka obrazkowa
(5)
Publikacje dla dzieci
(5)
Fantastyka
(4)
Gry i zabawy
(4)
Bajki i baśnie
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Science fiction
(3)
Zagadki
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Gry w karty
(2)
Poradnik
(2)
Powieść
(2)
Puzzle
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gra planszowa
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy DBN
(1)
Gry planszowe: Plansza 545x750 cm, 130 figurek, 12 kości Walki, 100 kart, 7 znaczników Wodzów z podstawkami, zasady ze scenariuszami i tłem historycznym, kości inicjatywy w mieszku, znaczniki Podboju i znaczniki Rundy
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Plansze do gry
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(51)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
167 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wysokie napięcie : Gra karciana [Gra planszowa] / Friedemann Friese ; grafika Harald Lieske; tłumaczenie Anna Rymsza. - Wrocław : Wydawnicwo Lacerta, copyright 2016. - 1 gra (43 karty elektrowni, 51 kart paliw, 12 kart dyrektorów, 4 karty cen paliwa, 2 karty strzałek, 1 znacznik zniżki, 100 banknotów, 6 kart Wyburzenie) : karton, papier, drewno, kolor ; w pudełku 38x28x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 19cm.).
Czas gry: 60 min.
Liczba graczy: 2-6.
Wcielcie się w role dyrektorów potężnych korporacji produkujących energię elektryczną. W trakcie gry będziecie licytować elektrownie na aukcjach i dostarczać paliwo niezbędne do ich działania. Wasze zyski zależą od ilości energii, którą jesteście w stanie wyprodukować w każdej rundzie. Zwycięży ten, kto na koniec gry wyprodukuje najwięcej energii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Pucio)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce „Pucio uczy się mówić”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Bal z księżniczką / [ilustracje: Fhiona Galloway ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, copyright 2023. - [10] stron : ilustracje ; 19x23 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Czytaj i Baw się)
Zamek i jego okolice zwiedzamy różową karetą, która dołączona jest do książeczki na tasiemce. Karetę musimy wyciągnąć z okładki i postawić w odpowiednich nacięciach na środku pierwszej strony. Dzięki wycięciu w stronach kareta jedzie z nami przez kolejne strony książeczki. Karetą podjeżdżamy pod zamek, zwiedzamy zaczarowany las i poznajemy jego mieszkańców oraz poznajemy królewskie koniki. Na każdej stronie mały czytelnik ma krótkie pytanie wymagające pokazania lub policzenia. Książeczka zachęca do wspólnej zabawy, duże, lekkie strony są idealne dla małych rączek do oglądania i przekładania, a stojący pojazd umili zabawę i wspólne czytanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0n (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Piracka przygoda / [ilustracje: Fhiona Galloway ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, copyright 2023. - [10] stron : ilustracje ; 19x23 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Czytaj i Baw się)
Płyniemy po morzu razem ze statkiem, który dołączony jest do książeczki na tasiemce. Statek musimy wyciągnąć z okładki i postawić w odpowiednich nacięciach na środku pierwszej strony. Dzięki wycięciu w stronach statek płynie z nami przez kolejne strony książeczki. Razem z nim płyniemy przez morze, poznajmy morskie zwierzęta oraz szukamy zaginionego skarbu. Czy znajdziemy go razem z piratami? Na każdej stronie mały czytelnik ma krótkie pytanie wymagające pokazania lub policzenia. Książeczka zachęca do wspólnej zabawy, duże, lekkie strony są idealne dla małych rączek do oglądania i przekładania, a stojący pojazd umili zabawę i wspólne czytanie. [Nota Wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0 N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0n (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 złotych miast [Gra planszowa] / Romaric Galonnier ; ilustracje Joachim Leclercq. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 gra (32 karty skarbów (16 kart szarych z symbolem I na rewersie, 16 kart brązowych z symbolem II na rewersie), 10 kart totemów, świątynia, 24 poszukiwaczy, 13 skał, pochodnia) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 20x 22 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 19 cm.)..
Wiek graczy: 8-108 lat.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Wasza ekspedycja dotarła do krainy 7 Złotych Miast! Rozpoczyna się rywalizacja o skarby. Kto z was zgromadzi ich najwięcej? Bądźcie ostrożni - wielka świątynia niebawem się zawali! W XVI wieku w Ameryce Południowej popularna była legenda o El Dorado. Jej odpowiednikiem w Ameryce Północnej była legenda o 7 Złotych Miastach Ciboli. Pokusa zdobycia sławy i bogactwa przyciągała kolejne wyprawy europejskich poszukiwaczy. Podczas gry wcielacie się w uczestników jednej z nich!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sznurki i dziurki [GRA] / ilustracje Elżbieta Gaudasińska. - Warszawa : Granna, copyright 2015. - 1 gra (4 plansze, 8 sznurków) : karton, tektura, bawełna, kolor ; w pudełku 20x20x cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
Na pudełku tytuł serii: Klub przedszkolaka.
GRA PLANSZOWA. Adresowana do najmłodszych gra zręcznościowa polegająca na przewlekaniu sznurków przez dziurki na obrazkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zemsta robotów / Clive Gifford ; ilustracje David Shephard ; tłumaczenie Patryk Dobrowolski. - Kraków : Zielona Sowa, copyright 2015. - 48 strona : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Zagadki Logiczne)
Na dole okładki : Przygoda z robotami i wynalazkami.
Książki z tej serii zostały opracowane tak, by motywować dzieci do rozwijania zdolności z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki. Nauczą się, jak stosować zasady nauki w prawdziwym świecie dzięki zachęcającym do tego przygodom z kostką Rubika, łamigłówką popularną na całym świecie wśród ludzi w każdym wieku. Każda historia wymaga by czytelnik rozwiązywał szereg naukowych i technicznych zagadek, umożliwiających przejście do kolejnego wątku. Książki nie czyta się strona po stronie. Czytelnik porusza się po książce w tę i z powrotem, zgodnie ze wskazówkami i zależnie od udzielanych odpowiedzi. Jeśli odpowie poprawnie, może kontynuować przygodę. Jeśli się pomyli, zostanie wyprowadzony z błędu i otrzyma kolejną szansę. Na końcu książki znajduje się dodatkowa pomoc w postaci słowniczka pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Matematyczne śledztwo / David Glover)
Na okładce: Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę i odnajdź złoto pirata Czarnobrodego!.
Seria książek „Matematyczne śledztwo” ma za zadanie zachęcać dzieci do ćwiczenia i stosowania w praktyce zdolności matematycznych poprzez wciągające historie kryminalne. Książka pełni funkcję gry, w której dziecko musi rozwiązywać zadania matematyczne, by podążać do pasjonującego rozwiązania. Książki z tej serii nie mają klasycznej struktury. Czytelnik „skacze” po nich w przód i w tył, zależnie od odpowiedzi na poszczególne pytania. Przy prawidłowych rozwiązaniach przechodzi do dalszej części opowieści. W przypadku błędnej odpowiedzi narrator wyjaśni zagadnienie matematyczne, po czym odeśle czytelnika z powrotem do danego zadania. Dodatkową pomoc stanowi słowniczek na końcu książek. Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę. Rozwiązuj zadania, które zdecydują o przebiegu akcji. Wypełnij misję, a przy tym szlifuj swoją wiedzę matematyczną! Jaskinia Tropów Matematyczna tajemnica pełna ARYTMETYKI Straszliwy pirat Czarnobrody ukrył swoje złoto, a Ty znalazłeś mapę, która zaprowadzi Cię do skarbu. Jeśli Ci się nie powiedzie, już nigdy nie wyjdziesz z Jaskini Tropów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Matematyczne śledztwo / David Glover)
Matematyczna tajemnica pełna LICZB Trwa wyścig z czasem, by rozwiązać zagadki i uratować Złoty Skarb przed złodziejami. Jeśli Ci się nie uda, skarb przepadnie na zawsze! Seria książek „Matematyczne śledztwo” ma za zadanie zachęcać dzieci do ćwiczenia i stosowania w praktyce zdolności matematycznych poprzez wciągające historie kryminalne. Książka pełni funkcję gry, w której dziecko musi rozwiązywać zadania matematyczne, by podążać do pasjonującego rozwiązania. Książki z tej serii nie mają klasycznej struktury. Czytelnik „skacze” po nich w przód i w tył, zależnie od odpowiedzi na poszczególne pytania. Przy prawidłowych rozwiązaniach przechodzi do dalszej części opowieści. W przypadku błędnej odpowiedzi narrator wyjaśni zagadnienie matematyczne, po czym odeśle czytelnika z powrotem do danego zadania. Dodatkową pomoc stanowi słowniczek na końcu książek. Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę. Rozwiązuj zadania, które zdecydują o przebiegu akcji. Wypełnij misję, a przy tym szlifuj swoją wiedzę matematyczną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Matematyczne śledztwo / David Glover)
Matematyczna tajemnica pełna DANYCH Kosmici przejęli stację kosmiczną Alfa i tylko Ty możesz ją uratować. Jeśli Ci się nie powiedzie, Obcy opanują planetę! Seria książek „Matematyczne śledztwo” ma za zadanie zachęcać dzieci do ćwiczenia i stosowania w praktyce zdolności matematycznych poprzez wciągające historie kryminalne. Książka pełni funkcję gry, w której dziecko musi rozwiązywać zadania matematyczne, by podążać do pasjonującego rozwiązania. Książki z tej serii nie mają klasycznej struktury. Czytelnik „skacze” po nich w przód i w tył, zależnie od odpowiedzi na poszczególne pytania. Przy prawidłowych rozwiązaniach przechodzi do dalszej części opowieści. W przypadku błędnej odpowiedzi narrator wyjaśni zagadnienie matematyczne, po czym odeśle czytelnika z powrotem do danego zadania. Dodatkową pomoc stanowi słowniczek na końcu książek. Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę. Rozwiązuj zadania, które zdecydują o przebiegu akcji. Wypełnij misję, a przy tym szlifuj swoją wiedzę matematyczną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Matematyczne śledztwo / David Glover)
Matematyczna tajemnica pełna BRYŁ, FIGUR i MIAR Ktoś włamał się do Zamku Zagadek, a Ciebie poproszono o rozwiązanie tej sprawy. Jeśli zawiedziesz, sprawcy na dobre uciekną z łupem! Seria książek „Matematyczne śledztwo” ma za zadanie zachęcać dzieci do ćwiczenia i stosowania w praktyce zdolności matematycznych poprzez wciągające historie kryminalne. Książka pełni funkcję gry, w której dziecko musi rozwiązywać zadania matematyczne, by podążać do pasjonującego rozwiązania. Książki z tej serii nie mają klasycznej struktury. Czytelnik „skacze” po nich w przód i w tył, zależnie od odpowiedzi na poszczególne pytania. Przy prawidłowych rozwiązaniach przechodzi do dalszej części opowieści. W przypadku błędnej odpowiedzi narrator wyjaśni zagadnienie matematyczne, po czym odeśle czytelnika z powrotem do danego zadania. Dodatkową pomoc stanowi słowniczek na końcu książek. Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę. Rozwiązuj zadania, które zdecydują o przebiegu akcji. Wypełnij misję, a przy tym szlifuj swoją wiedzę matematyczną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0n (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na farmie / [ilustracje: Dawn Machell ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : HarperKids, copyright 2023. - [12] stron : ilustracje ; 20 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Poznaję Dotykiem)
Na Farmie jest książeczką zachęcającą małego czytelnika do wspólnej, aktywnej zabawy. Na każdej stronie mamy krótkie zadanie z serii szukaj i znajdź. Maluszek musi znaleźć, pokazać paluszkiem lub policzyć wskazane zwierzątko lub przedmiot na ilustracji. Na każdej stronie poznajemy zwierzęta i przedmioty znajdujące się na farmie. Wspólne czytanie uczy i bawi, jest dobrym pomysłem na spędzenie razem czasu. Dodatkowo czytanie dziecku ćwiczy koncentrację i skupienie, barwne ilustracje stymulują zmysł wzroku. [nota wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0n (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zwariowane pojazdy / Artur Gulewicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2017. - [16] stron : ilustracje kolorowe ; 19x30 cm.
Opis według okładki.
Jesteście znudzeni zwykłymi koparkami i wozami strażackimi? To wyjątkowa książka, w której sami decydujecie o tym, jak ma wyglądać każdy pojazd. Możecie dodać śmigło albo część rakiety do lokomotywy i sprawdzić, co z tego wyniknie. Podzielone na trzy części ilustracje pojazdów dają ogromne możliwości kombinacji i dobrej zabawy. Na pewno nie będziecie się nudzić!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0n (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejowy szlak : Głęboki błękit : [Gra planszowa] / Hjalmar Hach ; Autor Lorenzo Silva ; Ilustracje Marta Tanquilli. - Warszawa : Foksal Grupa Wydawnicza, 2019. - 1 gra (6 plansz, 6 pisaków, 4 kostki trasy, 2 kostki rzeki, 2 kostki jeziora) : karton, kamień, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 3,5x14,5x15 cm. + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 13,5 cm.)
Liczba graczy: 1-6.
Czas gry: 30 min.
W Kolejowym Szlaku gracze rzucają kośćmi, a następnie rysują trasy na swoich planszach. Pod koniec gry zdobywają punkty za swoje najdłuższe trasy oraz za stworzenie sieci połączeń. Muszą jednak uważać, bo za niezamknięte trasy mogą stracić punkty. W Płomiennej Czerwieni możemy skorzystać z kostek meteorytów i lawy, aby zwiększyć możliwość punktowania. Meteoryty niszczą trasy, ale są źródłem surowców, a lawy rozlewają się, przynosząc punkty za największy obszar. Łącząc Głęboki błękit z Płomienną czerwienią możesz zagrać nawet w 12 osób. Cechy gry: liczba graczy: 2-12 czas gry: 30 minut Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejowy szlak : Płomienna czerwień [Gra planszowa] / Hjalmar Hach ; Autor Lorenzo Silva ; Ilustracje Marta Tanquilli. - Warszawa : Foksal Grupa Wydawnicza, 2018. - 1 gra (6 plansz, 6 pisaków, 4 kostki trasy, 2 kostki lawy, 2 kostki meteorytu, instrukcja) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 3,5x14,5x15x + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 13 cm).
Liczba graczy: 1-6 graczy.
Czas gry: 30min.
W Kolejowym Szlaku gracze rzucają kośćmi, a następnie rysują trasy na swoich planszach. Pod koniec gry zdobywają punkty za swoje najdłuższe trasy oraz za stworzenie sieci połączeń. Muszą jednak uważać, bo za niezamknięte trasy mogą stracić punkty. W Płomiennej Czerwieni możemy skorzystać z kostek meteorytów i lawy, aby zwiększyć możliwość punktowania. Meteoryty niszczą trasy, ale są źródłem surowców, a lawy rozlewają się, przynosząc punkty za największy obszar. Łącząc Głęboki błękit z Płomienną czerwienią możesz zagrać nawet w 12 osób. Cechy gry: liczba graczy: 2-12 czas gry: 30 minut Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Santorini [Gra planszowa] / Gordon Hamilton ; projekt graficzny David Forest, Lina Cossette. - Luxembourg : Spin Master, copyright 2017. - 1 gra (18 kopuł, 22 bloki z 1 poziomu, 18 bloków z 2 poziomu, 14 bloków z 3 poziomu, 1 platforma w kształcie klifu, 1 plansza w kształcienwyspy, 30 kart Boskich mocy, 6 Murarzy (w 3 kolorach) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x6cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 28 cm.)
Czas gry: 20 minut.
Liczba graczy: 2-4.
Santorini to niesamowicie przystępna gra strategiczna. Jest na tyle nieskomplikowana, że z chęcią usiądą do niej uczniowie szkoły podstawowej, ale posiada głębię i możliwości, które od lat przyciągają do niej najbardziej zaawansowanych graczy. To prawdziwa gra dla każdego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Unikat [GRA] / Bernard Weber ; Richard Polle. - Warszawa : Granna, 2009. - 1 gra w składzie: 81 kart, 4 stojaczki pod karty, woreczek, instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jaskinia [Gra planszowa] / Adam Kałuża, opracowanie graficzne Jarek Nocoń. - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, 2012. - 1 gra (2 dwustronne plansze baz, 80 kafli jaskini podzielone na 4 grupy (I, II, III, IV), 16 kafli zwalisk, 50 żetonów zasobów zużywalnych, 40 żetonów lin, 20 dwustronnych żetonów tlenu, 5 żetonów zestawów foto, 5 żetonów pontonu, 12 żetonów premii punktowych, 5 plansz graczy, 5 pionków ekip speleologów w 5 kolorach, 5 pionków obozów w 5 kolorach, 25 żetonów eksploracji wody, 40 żetonów poręczówek, 30 żetonów zdjęć, 27 żetonów eksploracji zacisków, 40 żetonów osiągnięcia głębokości, 40 żetonów głębokości : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 29x29 cm. + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 28cm).
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 60 minut
Wiek graczy: 10+
W grze „Jaskinia” gracze kierują zespołami speleologów, przed którymi postawiono zadanie eksploracji nowo odkrytej jaskini. Rozpoczynając ze wspólnej bazy gracze będą odkrywać jaskinię, fragment po fragmencie, a ta stopniowo odsłoni przed nimi swoje tajemnice. Na ich drodze pojawią się strome zejścia, zalane wodą sale, wąskie przesmyki oraz warte uwiecznienia na fotografiach cuda podziemnego świata. Jednak, aby móc posuwać się do przodu, speleolodzy będą potrzebowali specjalistycznego sprzętu, który pozwoli im na przetrwanie w podziemiach i pokonanie kolejnych przeszkód, jakie napotkają w czasie wyprawy. Zespół, który najbardziej zasłuży się w odkrywaniu podziemnych korytarzy, okryje się sławą najlepszych speleologów i zasłuży na szacunek kolegów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0n (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej