Gry paragrafowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(32)
Forma i typ
Książki
(31)
Komiksy i książki obrazkowe
(14)
Proza
(12)
Gry i zabawki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(45)
wypożyczone
(10)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(13)
Wyp. 26 (Błękitna)
(15)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(20)
Wyp. 59 (Korkowa)
(2)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Autor
Ślubowska Anna
(8)
Manuro (1977- )
(4)
Ced (1981- )
(3)
Boutanox (1982- )
(2)
Cajgner Wojtek
(2)
Chimiak Julia
(2)
Corradin Clarissa (1992- )
(2)
Crossley Kev
(2)
Dever Joe (1956-2016)
(2)
Dever Joe (1956-2016). Wojownik autostrady
(2)
Dofresh (1977- )
(2)
Gay Damien (1979- )
(2)
Gorobeï (1982- )
(2)
Gołdanowska Magdalena
(2)
Jarvin (1974- )
(2)
Jurdic Ben (1984- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Woolf Alex
(2)
Borgniet Thomas (1982- )
(1)
Błaszczykiewicz Paulina
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata
(1)
Cieślak Agata (tłumacz)
(1)
Conner Hari
(1)
Cétrix
(1)
De Dominicis Andrea
(1)
Demaegd Arnaud (1974- )
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Dratwa Ewa
(1)
Gałka Dominika (literatura dla dzieci)
(1)
Green Jonathan
(1)
Green Jonathan (1948- )
(1)
Grenier Laurence
(1)
Hałas Agnieszka
(1)
James Sian (1973- )
(1)
James Sian (1991- )
(1)
Ju (1990- )
(1)
Kali
(1)
Kecir-Lepetit Emmanuelle (1973- )
(1)
Lechowicz Karolina
(1)
Lipińska Ewa
(1)
Lis Marianna
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Maruszkin Małgorzata
(1)
Mialla Felix
(1)
Mindel Julien
(1)
Ming Chiu Pa
(1)
Misslin Sylvie (1963- )
(1)
Nawrocki Sylvain
(1)
Nessmann Philippe (1967- )
(1)
Novy
(1)
Paramaditha Intan (1973- )
(1)
Piu Amandine (1982- ).‪
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Shuky (1980- )
(1)
Sienkiewicz Simona
(1)
Simeone Anna
(1)
Skarn (1989- )
(1)
Stacey Faye
(1)
Syty Jakub (1982- )
(1)
Tkaczyk Katarzyna Anna (1982- )
(1)
Tuszyńska Kamila
(1)
Uldry Tiffanie
(1)
Waltch (1984- )
(1)
Wilson Letty
(1)
Woolf Alex. Escape Room
(1)
Woolf Alex. Escape room
(1)
Yuio (1976- )
(1)
Zozula Daria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Dzieci
(20)
9-13 lat
(19)
14-17 lat
(9)
Młodzież
(8)
6-8 lat
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(17)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura indonezyjska
(1)
Temat
Śledztwo i dochodzenie
(9)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(5)
Magia
(4)
Prywatni detektywi
(4)
Uprowadzenie
(3)
Zabójstwo
(3)
Apokalipsy
(2)
Broń jądrowa
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(2)
Escape rooms
(2)
Kradzież
(2)
Mars (planeta)
(2)
Podróże
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Potwory
(2)
Przestępcy
(2)
Terroryści
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Walka wręcz
(2)
Wojna
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Diabeł
(1)
Dwory
(1)
Dziewczęta
(1)
Feudalizm
(1)
Geolodzy
(1)
Kobieta
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Listonosze
(1)
Obuwie na wysokim obcasie
(1)
Okultyzm
(1)
Pech
(1)
Piraci
(1)
Piramidy
(1)
Pociągi
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Pościg
(1)
Praca
(1)
Prezenty
(1)
Rycerze
(1)
Rzeczywistość alternatywna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Smoki
(1)
Studenci
(1)
Szczęście
(1)
Szlachta
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(1)
Wilkołak
(1)
Współdziałanie
(1)
Wszechświat
(1)
Wybory życiowe
(1)
Wyspy
(1)
Łowiectwo
(1)
Średniowiecze
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Francja
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Amsterdam (Holandia)
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Dżakarta (Indonezja)
(1)
Egipt
(1)
Haarlem (Holandia)
(1)
Ho Chi Minh (Wietnam)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Nibylandia (kraina fikcyjna)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Tijuana (Meksyk)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(11859)
Powieść
(11600)
Opowiadania i nowele
(7974)
Kryminał
(5879)
Wiersze
(5549)
Gry paragrafowe
(-)
Powieść amerykańska
(5094)
Powieść przygodowa
(4317)
Fantastyka
(4274)
Literatura polska
(3198)
Opracowanie
(3156)
Fantasy
(3146)
Thriller
(3145)
Powieść historyczna
(2775)
Dokumenty dźwiękowe
(2755)
Publikacja bogato ilustrowana
(2519)
Powieść polska
(2478)
Audiobooki
(2434)
Komiks
(2368)
Biografia
(2265)
Poradnik
(2104)
Powieść angielska
(2082)
Romans
(2011)
Pamiętniki i wspomnienia
(1722)
Bajki i baśnie
(1586)
Wydawnictwa popularne
(1576)
Broszura
(1531)
Powieść psychologiczna
(1506)
Książka obrazkowa
(1441)
Antologia
(1286)
Reportaż
(1151)
Publikacje dla dzieci
(1101)
Sensacja
(1088)
Saga rodzinna
(1055)
Książki dla małych dzieci
(1032)
Powieść sensacyjna
(1021)
Romans historyczny
(979)
Opowiadanie dziecięce polskie
(977)
Podręcznik
(914)
Powieść francuska
(879)
Powieść młodzieżowa polska
(875)
Poezja
(860)
Esej
(708)
Monografia
(693)
Książki mówione
(679)
Przewodnik turystyczny
(667)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(656)
Powieść biograficzna
(629)
Biografie
(619)
Horror
(617)
Science fiction
(615)
Publicystyka
(608)
Literatura angielska
(598)
Opowiadania i nowele przygodowe
(568)
Dramat (gatunek literacki)
(563)
Powieść młodzieżowa angielska
(539)
Pamiętniki polskie
(493)
Materiały pomocnicze
(461)
Praca zbiorowa
(458)
Powieść niemiecka
(457)
Lektura z opracowaniem
(455)
Literatura amerykańska
(455)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(452)
Literatura dla dzieci
(442)
Powieść dziecięca polska
(436)
Film animowany
(435)
Wywiad dziennikarski
(427)
Poezja polska
(417)
Wydawnictwa dla dzieci
(379)
Adaptacja literacka
(373)
Komiks przygodowy
(369)
Publicystyka polska
(367)
Powieść autobiograficzna
(358)
Dokumenty audiowizualne
(355)
Poezja dziecięca polska
(354)
Powieść szwedzka
(346)
Thriller psychologiczny
(344)
Romans współczesny
(338)
Komedia
(337)
Literatura dziecięca polska
(330)
Podręczniki akademickie
(323)
Fraszki
(321)
Przepisy kulinarne
(303)
Relacja z podróży
(303)
Literatura dla młodzieży
(296)
Opowiadanie polskie
(290)
Film dla dzieci i młodzieży
(269)
Powieść rosyjska
(267)
Film fabularny
(263)
Książka zabawka
(259)
Encyklopedia
(257)
Powieść hiszpańska
(257)
Legendy i podania
(255)
Książka obrazkowa (picturebook)
(249)
Komiksy
(245)
Książki dla najmłodszych
(243)
Autobiografia
(240)
Tragedia
(239)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(238)
Poradniki
(233)
Powieść erotyczna
(231)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna.
Na stronie tytułowej copyright 2018, na stronie 4. okładki copyright 2019.
Na podstawie postaci stworzonych przez sir Arthura Conana Doyle'a.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach. Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedmioty, a gdy zajdzie potrzeba, staniesz do walki, w której ceną może być Twoje życie. Stawisz czoło ludziom i potworom, wykorzystasz swoją wiedzę i magię, a wszystko po to, by przeżyć niesamowite historie. Istnieje wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a czasem wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od tego, jakich dokonasz wyborów. Właśnie to sprawia, że komiksy paragrafowe możesz czytać wiele razy z tą samą ciekawością i zaangażowaniem. Poznaj cztery komiksy paragrafowe, których bohaterem jesteś Ty! „Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa” W mrocznym Londynie detektywom nigdy nie brakuje spraw do rozwiązania. Kto stoi za morderstwem madame Yvette, kradzieżą złotego skarabeusza, okrutnymi torturami i zniknięciem kotki pani Hudson? I kto podsunął ci te wszystkie sprawy? Przecież nie możliwe, żeby on powrócił… Masz mało czasu, bo ktoś tu bardzo sprawnie rozdaje karty i myli tropy, raz po raz narażając cię na śmiertelne niebezpieczeństwo. Jako ekscentryczny Sherlock lub zdystansowany doktor Watson - wybór postaci zależy od Ciebie - musisz w mig kojarzyć fakty, umiejętnie stawiać podejrzanym pytania i mieć oczy dookoła głowy. Twój umysł, intuicja i spostrzegawczość to wszystko, co masz. Czy to wystarczy, by przechytrzyć geniusza zbrodni?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Na okładce: gra dla młodszych i starszych graczy.
Sherlock Holmes wraz ze swoim bratem Mycroftem wyruszy w podróż dookoła świata! Czekają na nich trzy wyjątkowe śledztwa, w których tylko TY możesz im pomóc! Ramię w ramię z jednym z braci rozwiąż zagadki i przechytrz złoczyńców. Pamiętaj, w tym komiksie to TY jesteś bohaterem!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna.Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby - pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiksu na dwa odmienne sposoby - zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę! [https://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=93805201262KS&itr=2]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Strony nienumerowane, u dołu stron numeracja ilustracji.
Francja, początek okresu La Belle Epoque W Paryżu energia staje się zamiast pary źródłem zasilania dla maszyn, zaś węgiel ustępuje miejsca kryształom many. Francja wykorzystuje Wystawę Światową, by pokazać swoją potęgę i zademonstrować nową tajną broń: okazałą magiochronną wieżę Gustawa Eiffela. Ty, jako utalentowany student technomagii, otrzymujesz zadanie znalezienia cennej many niezbędnej do funkcjonowania Żelaznej Damy. Wykaż się inteligencją i umiejętnościami – dokonaj właściwych wyborów i doprowadź swoją misję do końca, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest : książka, gra, escape room)
Na okł.:Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także - o ile odważycie się po nie sięgnąć - bezcennych skarbów. W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Escape Book : zgaduj, rozwiązuj, wydostań się)
Tytuł oryginału: "The pharaoh's curse" 2021.
Mark i Fatima jadą z profesorem Piramidowskim do Egiptu. W czasie, gdy ON prowadzi wykopaliska i szuka grobowca Tutenchamona, dzieci znajdują tajemne przejście, które prowadzi je wprost do spotkanie z mumią. Mumia ożywa i podpowiada dzieciom jak mogą się wydostać z piramidy. Stawia jednocześni przed nimi kolejne zadania. Historia przeplatana jest ponad dwudziestoma zadaniami, które należy rozwiązać razem z bohaterami. Chcąc poznać kolejne losy Marka i Fatimy w labiryncie piramidy, czytelnik zmierzy się z liczeniem, porównywaniem, odnajdywaniem ścieżki w labiryncie, odczytywanie znaków itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Escape Book : zgaduj, rozwiązuj, wydostań się)
Tytuł oryginału: "The doomed treasure island' 2021.
Mark i Fatima jadą do swojej cioci i dowiadują się przez przypadek o wyspie piratów, na której kapitan Różowobrody zgromadził swoje skarby. Pragną odnaleźć to miejsce. Wyruszają więc w podróż łodzią i trafiają na papugę Pana Rogera należącą kiedyś do Różowobrodego. Papuga pomaga im wskazując miejsca ukrycia kolejnych stron z pamiętnika pirata. Pamiętnik jest potrzebny, aby rozwiązać wszystkie zadania i bezpiecznie powrócić do brzegu. Historia przeplatana jest ponad dwudziestoma zadaniami, które należy rozwiązać razem z bohaterami. Chcąc poznać kolejne losy Marka i Fatimy w podróży po skarb Różowobrodego, czytelnik zmierzy się z liczeniem, porównywaniem, odnajdywaniem ścieżki w labiryncie, odczytywanie znaków itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Piekło na autostradzie / Joe Dever ; z języka angielskiego przełożył Wojtek Cajgner. - Wydanie 1. - Poznań : Wydawnictwo Nowa Baśń, copyright 2020. - 350, [4] strony : ilustracje ; 22 cm + 1 mapa złożona luzem ; 21x20 cm.
(Wojownik autostrady / Joe Dever ; 1)
Powieść paragrafowa.
"Piekło na autostradzie" to postapokaliptyczna gra paragrafowa z 1988 roku, której autorem jest Joe Dever.
W niedalekiej przyszłości zbrodniczy syndykat doprowadza do detonacji głowic jądrowych, zmieniając świat w nuklearne pustkowie. Lata później garstka ocalałych ludzi decyduje się opuścić bezpieczne schronienia - porzucają więc zniszczony Teksas i ruszają do rzekomo bezpiecznej Kalifornii. Wśród nich jest młody Cal Phoenix, który w momencie wybuchu bomb atomowych był jeszcze nastolatkiem. Od dziś jest zwiadowcą i to od niego zależą dalsze losy grupy.
"Wojownik autostrady" to kultowa gra paragrafowa, doskonale znana weteranom tego gatunku. Czytelnik wciela się w niej w rolę Cala Phoeniksa, a rozgrywkę rozpoczyna od wyboru wyposażenia oraz przydzielenia punktów do statystyk protagonisty - to one będą decydować o sukcesach i porażkach podczas szeregu wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Przejście przez Góry Masakry / Joe Dever ; z języka angielskiego przełożył Wojtek Cajgner. - Wydanie 1. - Poznań : Wydawnictwo Nowa Baśń, copyright 2021. - 350, [5] stron : ilustracje ; 22 cm + 1 mapa złożona luzem ; 21x20 cm.
(Wojownik autostrady / Joe Dever ; 2)
Stanowi kontynuację: Piekło na autostradzie
Tytuł oryginału cyklu: Freeway warrior 2.
Rok 2033. Cal Phoenix jest młodym zwiadowcą dorastającym w świecie zniszczonym przez bomby atomowe. Dziś stoi na czele karawany, która opuściła rodzimy Teksas, by poszukać schronienia w Kalifornii. Dawne Stany Zjednoczone upadły, a wraz z nimi ludzkie prawa i moralność. Phoenix zdążył się już przekonać, że jego towarzysze muszą obawiać się nie tylko skażenia i wygłodniałych bestii, ale również groźnych band zdolnych do każdego okrucieństwa. Tym razem zwiadowca rusza na ratunek Kate Norton, którą już raz wyrwał ze szponów Szalonego Psa Michigana oraz jego ludzi. Ma na to tylko siedem dni, jeśli chce wraz z karawaną dostać się do El Paso.
"Przejście przez Góry Masakry. Wojownik autostrady. Tom 2" to legendarna paragrafówka, do której scenariusz napisał niezastąpiony Joe Dever. Wciel się w rolę Cala Phoenixa i zawalcz o przetrwanie na ziemiach dotkniętych nuklearną zagładą! Oto idealna pozycja dla wszystkich fanów kultowych filmów "Mad Max". "Przejście przez Góry Masakry" to gra paragrafowa, w której czytelnik decyduje o kolejnych krokach Cala Phoenixa - zbiera przedmioty, rozwija postać oraz bierze udział w starciach. Dzięki różnym podejściom do każdego zadania tę pozycję cechuje ogromna regrywalność.
Joe Dever był brytyjskim pisarzem oraz scenarzystą. Pracował m.in. nad grami komputerowymi oraz paragrafówkami, którym zawdzięcza największą sławę. Jego drugim najbardziej rozpoznawalnym dziełem (obok "Wojownika autostrady") jest wielotomowa seria "Samotny wilk".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poduszkowce)
Na okładce: książka interaktywna.
To jest Chruptak. Chruptaku, chodź do nas, przywitaj się ładnie! Nie chce… To pewnie dlatego, że jest dzisiaj trochę zmartwiony i bardzo Cię potrzebuje. Czy pomożesz mu znaleźć wyjście z trudnej sytuacji? Ta historia zapętla się tak, jak zechcesz! Każdy fragment opowieści został oznaczony kolorowym kółkiem z numerem. To Ty decydujesz, co będzie działo się dalej. Wystarczy, że wybierzesz jedno z możliwych rozwiązań i przejdziesz do fragmentu oznaczonego takim samym kolorowym kółkiem. Kogo Chruptak spotka na swojej drodze i czy znajdzie to, czego szuka? Jak myślisz? "Chruptak obudził się, otworzył szeroko swój kolorowy dziób i ziewnął. Ależ dobrze się spało! Teraz pora na śniadanie! Chciał przygotować swoją ulubioną kanapkę z masełkiem z żołędzi. Ale co to? Gdzie masełko? Skończyło się, co za pech! Postanowił wyjść z dziupli i uzupełnić zapasy, bo w brzuchu burczało mu już na całego. Najpierw grzecznie umył zęby. O nie! Ulubiony kubek, w którym Chruptak trzymał swoją szczoteczkę, spadł na podłogę i potłukł się w drobny mak. Taki pech! Jak to się mogło stać? Brak śniadania to zły znak! Moje szczęście bawi się ze mną w chowanego! – pomyślał Chruptak. – Muszę czym prędzej znaleźć żołędzie na masełko, bo tam, gdzie będą żołędzie, tam na pewno jest także moje szczęście. Tylko gdzie go szukać? Gdzie Chruptak szukał szczęścia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. Brzmi znajomo? To tylko pozory, bo znane bajki powracają w zupełnie nowej odsłonie! Wciel się w Hokusa lub Pokus, wybierz swoje magiczne zwierzę i pomóż rozwiązać tajemnicę zniknięcia dwójki dzieci w zaczarowanym lesie. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś ty!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
W grze Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat – kapitan Hak.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wybierz swoje własne zakończenie.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to TY decydował o losach Alicji z Krainy Czarów? Czy miałbyś na tyle odwagi, aby napisać własny scenariusz, pogrążając bohaterkę w koszmarze lub pomagając jej odnieść zwycięstwo? Czy napiłaby się eliksiru z tajemniczej butelki z etykietą „wypij mnie”? Zaufała Szalonemu Kapelusznikowi? Dołączyła do herbatki z Marcowym Zającem i Susłem?
Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze. Jesteś gotów, by wskoczyć w głąb króliczej nory?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym To Ty Jesteś Małym Bohaterem)
Tytuł oryginału serii: La BD dont tu es le petit héros.
Do samodzielnej lektury od 6. roku życia.
Tekst i ilustracje na wyklejkach.
Na okładce logo wydawcy oryginału: Makaka Editions.
Komiks i gra paragrafowa w jednym. Dzielny kociak Mo znów wyrusza na pełną przygód wyprawę. Zbliżają się urodziny jego mamusi i chciałby dać jej wyjątkowy prezent – bukiet smoczych kwiatów. Rosną one w wysokich górach, a dostępu do nich strzeże lodowy smok. Na szczęście, mały czytelniku, Mo będzie mógł liczyć na Twoją pomoc!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu? W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów? Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym To Ty Jesteś Małym Bohaterem)
Do samodzielnej lektury od 6. roku życia.
Tekst i ilustracje na wyklejkach.
Na okładce logo wydawcy oryginału: Makaka Editions.
Komiks i gra paragrafowa w jednym. Lucek nie jest zwykłym pracownikiem poczty, to listonosz żądny przygód! Jego przyjaciele z wioski, którzy znają jego zapał do wyzwań, powierzają mu zadania największej wagi. Mały czytelniku, w tej przygodzie wcielisz się w rolę Lucka, by stawić czoła pocztowym wyzwaniom i pomóc przyjaciołom. Od Twoich wyborów zależy to, czy wszystkie listy trafią do adresatów na czas.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Misja)
Na okładce: Książka paragrafowa. Decyduj o przebiegu akcji i przeżywaj przygody w średniowieczu!
Pełna ciekawostek historycznych i wciągająca jak powieść detektywistyczna. Jesteś najmłodszym dzieckiem zubożałego szlachcica, który został porwany! Tylko ty możesz uratować swojego ojca, a pomogą ci w tym odwaga, spryt i znajomość średniowiecznych realiów. Każdy problem, który trzeba rozwiązać, to okazja do odkrycia niesamowitych faktów o średniowieczu. Udałoby ci się przeżyć w tej epoce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
W urzekającym, choć nie wolnym od zagrożeń świecie średniowiecznej Azji, żądza zysku może mieć straszne konsekwencje. Ze świątyni bogini Nuwy trzech złoczyńców kradnie boskie pędy. Dla miasta, które zostaje w ten sposób pozbawione ochrony, oznacza to początek epoki pełnej nieszczęść. Jednak Ty, łowczyni nagród, podejmujesz się wyzwania: w nadziei na sowitą zapłatę obiecujesz odnaleźć złodziei i zwrócić skradzione relikwie. Spakuj więc fiolki z trucizną, naostrz swe noże i przygotuj się do dalekiej drogi, bo w poszukiwaniu łotrów przemierzać będziesz tajemnicze lasy, wilgotne lochy i wąskie uliczki chińskich wiosek. Musisz się jednak spieszyć, bo gdy zajdzie słońce na ocalenie miasta będzie za późno…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis według okładki. Tytuł oryginału: "Les larmes de Nüwa". Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Koniec tekstu na stronie 3. okładki.
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę.Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek.Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów.Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania. źródło opisu: https://www.gwfoksal.pl/lzy-bogini-nuwy.htmlźródło okładki: https://www.komiks.gildia.pl/komiksy/lzy-bogini-nuwy/1,okladka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej