Gry fabularne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(10)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(2)
Wyp. 26 (Błękitna)
(7)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(3)
Wyp. 47 (Powojowa)
(1)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(4)
Autor
Braiter Paulina (1968- )
(4)
Gillen Kieron (1975- )
(4)
Gillen Kieron (1975- ) Die
(4)
Hans Stephanie
(4)
Shuky (1980- )
(2)
Siesicka Krystyna (1928-2015)
(2)
Ślubowska Anna
(2)
Baryłka Marcin (1974- )
(1)
Bańka Michał
(1)
Biagłogłowski Patryk
(1)
Bove John-Paul
(1)
Burszta, Wojciech J
(1)
Dunbar Max
(1)
Grobei
(1)
Jacobson Tyler
(1)
Jurewicz Maciej
(1)
Komark Michael
(1)
Komuda Jacek L. (1972- )
(1)
Lafuente Joana
(1)
Novy
(1)
Papczyński Marcin
(1)
Starosta Marek
(1)
Stone Sarah
(1)
Swanland Raymond
(1)
Trzeszczkowska Katarzyna
(1)
Waltch (1984- )
(1)
Wasilewska Emilia
(1)
Wójcik Olgierd
(1)
Zub Jim
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(4)
Literatura francuska
(2)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6759)
Literatura polska
(5463)
Kobieta
(4183)
Przyjaźń
(3260)
Rodzina
(3157)
Gry fabularne
(-)
Miłość
(3010)
Literatura angielska
(2984)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2477)
Tajemnica
(2277)
Zwierzęta
(2172)
Śledztwo i dochodzenie
(2095)
Zabójstwo
(1680)
Relacje międzyludzkie
(1663)
Magia
(1635)
Dziewczęta
(1402)
Nastolatki
(1309)
Dzieci
(1288)
Podróże
(1283)
II wojna światowa (1939-1945)
(1257)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1199)
Powieść sensacyjna
(1111)
Życie codzienne
(1101)
Uczucia
(1078)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Pisarze polscy
(1006)
Powieść polska
(1005)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(951)
Uczniowie
(895)
Historia
(878)
Żydzi
(855)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Powieść przygodowa
(784)
Ludzie a zwierzęta
(782)
Chłopcy
(779)
Małżeństwo
(770)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(735)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(714)
Boże Narodzenie
(699)
Koty
(696)
Sekrety rodzinne
(694)
Sztuka
(693)
Policjanci
(691)
Literatura
(690)
Osoby zaginione
(675)
Władcy
(649)
Kryminał
(646)
Relacja romantyczna
(642)
Literatura niemiecka
(599)
Wakacje
(599)
Biografia indywidualna
(597)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(591)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(543)
Arystokracja
(531)
Mężczyzna
(531)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(525)
Nauka
(525)
Przestępczość zorganizowana
(521)
Uprowadzenie
(517)
Matki i córki
(503)
Dojrzewanie
(500)
Śmierć
(499)
Wojna
(496)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(482)
Poszukiwania zaginionych
(471)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(461)
Humor
(459)
Pisarze
(458)
Samotność
(456)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(439)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(428)
Religia
(426)
Zakochanie
(423)
Dziecko
(419)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(413)
Zemsta
(413)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Fantasy
(5)
Komiks
(5)
Fantastyka
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Komiks przygodowy
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Powieść młodzieżowa polska
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł. : Po Co Nam Rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
(Die / Kieron Gillen ; 1)
Kontynuowany w: Podzielona grupa
W latach sześćdziesiątych szóstka nastolatków zniknęła, wciągnięta w fabularną grę fantasy. Wróciło tylko pięcioro. Niemal trzydzieści lat później pokiereszowani życiem dorośli trafiają tam z powrotem i odkrywają, że gra jeszcze z nimi nie skończyła...
Kieron Gillen ("The Wicked + The Divine", "Young Avengers", "Star Wars") i Stephanie Hans ("Journey into Mystery", "Batwoman") połączyli siły, tworząc komiks, w którym fantasy staje się rzeczywistością. "DIE: Fantastyczne rozczarowanie" zbiera pierwszych pięć numerów uznanej przez krytyków serii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Die / Kieron Gillen ; 2)
Stanowi kontynuację: Fantastyczne rozczarowanie
Kontynuowany w: Wielka Gra
W latach sześćdziesiątych szóstka nastolatków zniknęła, wciągnięta w fabularną grę fantasy. Wróciło tylko pięcioro. Niemal trzydzieści lat później pokiereszowani życiem dorośli trafiają tam z powrotem i odkrywają, że gra jeszcze z nimi nie skończyła...
Kieron Gillen ("The Wicked + The Divine", "Young Avengers", "Star Wars") i Stephanie Hans ("Journey into Mystery", "Batwoman") połączyli siły, tworząc komiks, w którym fantasy staje się rzeczywistością. "DIE: Podzielona grupa" zbiera numery 6-10 uznanej przez krytyków serii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Die / Kieron Gillen ; 4)
Stanowi kontynuację: Wielka Gra
W latach sześćdziesiątych szóstka nastolatków zniknęła, wciągnięta w fabularną grę fantasy. Wróciło tylko pięcioro. Niemal trzydzieści lat później pokiereszowani życiem dorośli trafiają tam z powrotem i odkrywają, że gra jeszcze z nimi nie skończyła...
Kieron Gillen ("The Wicked + The Divine", "Young Avengers", "Star Wars") i Stephanie Hans ("Journey into Mystery", "Batwoman") połączyli siły, tworząc komiks, w którym fantasy staje się rzeczywistością. "DIE: Wielka Gra" zbiera numery 16-20 uznanej przez krytyków serii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 KOMIKS (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Die / Kieron Gillen ; 3)
Stanowi kontynuację: Podzielona grupa
Kontynuowany w: Przenikanie
W latach sześćdziesiątych szóstka nastolatków zniknęła, wciągnięta w fabularną grę fantasy. Wróciło tylko pięcioro. Niemal trzydzieści lat później pokiereszowani życiem dorośli trafiają tam z powrotem i odkrywają, że gra jeszcze z nimi nie skończyła...
Kieron Gillen ("The Wicked + The Divine", "Young Avengers", "Star Wars") i Stephanie Hans ("Journey into Mystery", "Batwoman") połączyli siły, tworząc komiks, w którym fantasy staje się rzeczywistością. "DIE: Wielka Gra" zbiera numery 11-15 uznanej przez krytyków serii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 KOMIKS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych)
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 359 paragrafów (komiks paragrafowy).
Komiks paragrafowy.
Wciel się w rolę jednego z młodych piratów, którzy po przybyciu na wyspę Shukanet zostali poproszeni o pomoc. Mieszkańcy tej odległej krainy poddani zostali działaniu klątwy, która wbrew ich woli zamieniła ich w… zwierzęta. Chociaż kapitan waha się przed uczestnictwem w nowej przygodzie, obietnica hojnej nagrody sprawia, że warto podjąć to wyzwanie. Wybierz jednego z 4 bohaterów i ruszaj na spotkanie z epicką przygodą! Czeka na ciebie wiele zagadek, eksploracja kilku wysp i spotkania z ich mieszkańcami. Wartka fabuła, zabawne sytuacje, świetny styl i humor, który bawi nie tylko dzieci, dostarczą wiele godziny wspaniałej zabawy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
Na książce wyłącznie pseudonimy autorów, nazwy drugiego i trzeciego autora: Pierre Waltch, Hervé Loiselet.
Komiks paragrafowy.
Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedmioty, a gdy zajdzie potrzeba, staniesz do walki, w której ceną może być Twoje życie. Stawisz czoło ludziom i potworom, wykorzystasz swoją wiedzę i magię, a wszystko po to, by przeżyć niesamowite historie. Istnieje wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a czasem wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od tego, jakich dokonasz wyborów. Właśnie to sprawia, że komiksy paragrafowe możesz czytać wiele razy z tą samą ciekawością i zaangażowaniem. Poznaj cztery komiksy paragrafowe, których bohaterem jesteś Ty! „Rycerze” Jesteś jednym z trzech braci, którzy pragną porzucić życie na wsi i zostać rycerzami w służbie miłościwego króla Ludwipchełka. Jednak w średniowiecznej szkole rycerzy obowiązują surowe zasady: jeśli chcesz sięgnąć po zaszczyty i wieść życie pełne przygód, musisz najpierw przejść serię prób. Udasz się więc w niebezpieczną podróż, stawisz czoło podstępnym szubrawcom, mściwemu nędzarzowi czy nieprzejednanej Karince, dowódcy królewskiej straży. Jeśli wykażesz się odwagą, wytrwałością i cierpliwością, a także znajdziesz bransoletki męstwa, zostaniesz pasowany na rycerza. Pamiętaj, by używać i mięśni, i rozumu. Twoje przeznaczenie jest w Twoich rękach, więc nie pozwól, by skrócono cię o głowę!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III KOMIKS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. IV
Książka
W koszyku
Dziewczyna Mistrza Gry / Krystyna Siesicka. - Wrocław : Siedmioróg, 1997. - 143, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Wokół Nas : bliblioteka powieści młodzieżowej ; 41)
"Dziewczyna Mistrza Gry" - jak twierdzi Autorka, również dla niej stała się grą. Zupełnie jednak inną niż ta, na której obrzeżach rozwija się akcja książki. RPG to świat fantazji i dziwnej fabuły stworzony przez Mistrza. Krystyna Siesicka napisała książkę o przenikaniu tej fantazji do rzeczywistości, do codzienności, do uczuć i spraw, w których przecież uczestniczy nie tylko Mistrz Gry. Jest obok niego Dziewczyna, którą prawdziwa miłość stawia na granicy obcego jej świata, otacza grozą i tajemnicą. Autorka dodaje, że zagrała sama ze sobą, bo dotknęła spraw, które zawsze były jej obce i od których świadomie odchodziła. Być może przegrała, bo będąc orędowniczką Dziewczyny, pokochała Mistrza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dungeons & Dragons ; 1)
(Klub Świata Komiksu ; album 2620)
Powieść graficzna dla miłośników kultowej gry RPG Dungeons & Dragons! Wiele pokoleń temu Wrota Baldura, bogate miasto położone na granicy Wybrzeża Mieczy i Zachodnich Ziem Centralnych, zostało uratowane przed zagładą przez Bohaterów. Obecnie grozi mu nowe niebezpieczeństwo, sprowadzone przez odrodzony Kult Smoka. W obronie Wrót Baldura staje nowe pokolenie bohaterów - elfka Delina, drobny złodziejaszek półelf Krydle, niziołka Shandie, a także wskrzeszeni Minsc i Boo. Autorem scenariusza albumu jest kanadyjski scenarzysta i rysownik Jim Zub („Batman: Urban Legends”, „Uncanny Avengers”), natomiast rysunki wykonał również pochodzący z Kanady ilustrator Max Dunbar („Batman Beyond”).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV KOMIKS (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej