Badania jakościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(8)
Autor
Silverman David
(2)
Flick Uwe (1956- )
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Kos Ewa
(1)
Kucharska Justyna (kulturoznawca)
(1)
Leavy Patricia (1975- )
(1)
Maison Dominika
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Ostrowska Joanna. (1977- )
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stanisz Katarzyna (tłumacz)
(1)
Surmiak Adrianna
(1)
Tomanek Paweł
(1)
Urbaniak-Zając Danuta (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Studenci
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6786)
Literatura polska
(5487)
Kobieta
(4154)
Przyjaźń
(3227)
Rodzina
(3136)
Badania jakościowe
(-)
Literatura angielska
(2986)
Miłość
(2986)
Powieść amerykańska
(2806)
Powieść obyczajowa
(2486)
Tajemnica
(2260)
Zwierzęta
(2159)
Śledztwo i dochodzenie
(2081)
Zabójstwo
(1663)
Relacje międzyludzkie
(1651)
Magia
(1628)
Dziewczęta
(1388)
Nastolatki
(1293)
Dzieci
(1276)
Podróże
(1273)
II wojna światowa (1939-1945)
(1247)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1188)
Powieść sensacyjna
(1117)
Życie codzienne
(1097)
Uczucia
(1068)
Literatura dziecięca polska
(1046)
Historia Polski
(1016)
Powieść polska
(1013)
Pisarze polscy
(1006)
Kultura
(994)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(968)
Powieść angielska
(952)
Uczniowie
(881)
Historia
(877)
Żydzi
(852)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(826)
Manga
(789)
Powieść przygodowa
(782)
Ludzie a zwierzęta
(776)
Chłopcy
(764)
Małżeństwo
(764)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(752)
Psy
(730)
Polityka
(715)
Trudne sytuacje życiowe
(706)
Boże Narodzenie
(696)
Koty
(693)
Sztuka
(692)
Literatura
(690)
Sekrety rodzinne
(686)
Policjanci
(682)
Osoby zaginione
(671)
Kryminał
(647)
Władcy
(646)
Relacja romantyczna
(637)
Literatura niemiecka
(600)
Biografia indywidualna
(597)
Wakacje
(596)
Język polski
(592)
Prywatni detektywi
(585)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(537)
Arystokracja
(529)
Mężczyzna
(528)
Powieść historyczna
(528)
Literatura młodzieżowa polska
(526)
Nauka
(522)
Przestępczość zorganizowana
(515)
Uprowadzenie
(514)
Matki i córki
(502)
Śmierć
(497)
Wojna
(491)
Dojrzewanie
(488)
Język angielski
(483)
Dziennikarze
(477)
Poszukiwania zaginionych
(468)
Powieść psychologiczna
(464)
Społeczeństwo
(459)
Pisarze
(457)
Samotność
(455)
Humor
(454)
Stworzenia fantastyczne
(440)
Dziadkowie i wnuki
(433)
Literatura młodzieżowa
(430)
Religia
(425)
Spisek
(425)
Dziecko
(418)
Turystyka
(417)
Zakochanie
(417)
Literatura młodzieżowa angielska
(416)
Romans współczesny
(414)
Przyroda
(411)
Polacy za granicą
(407)
Zemsta
(407)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Niezbędnik Badacza / Wydaw. Naukowe PWN)
(Metodologia / Wydaw. Naukowe PWN)
Tyt. oryg.: Designing qualitative research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 167/168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cieszący się niezwykłą popularnością na zachodnich uniwersytetach podręcznik do metodologii badań jakościowych. Autor w klarowny sposób prezentuje teoretyczne i praktyczne zagadnienia związane z korzystaniem z badań, takich jak: obserwacja, analiza rozmowy i dokumentów, analiza materiałów wizualnych, analiza konwersacyjna, Silverman porównuje wartość różnych rodzajów danych, przedstawia problemy z ocenianiem ich trafności i rzetelności. Porusza również ważne kwestie etyczne związane z pracą badacza. Każdy rozdział kończy się podsumowaniem i propozycją ćwiczeń oraz starannie dobranym zestawem dalszych lektur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Jest to pierwsze w Polsce tak obszerne i wszechstronne opracowanie problemów etyki badań socjologicznych. Konfrontując postulaty normatywne z praktyką badań jakościowych, zwłaszcza związanych z narażeniem osób badanych na zranienie (krzywdę), Adrianna Surmiak uświadamia czytelnikowi, jak duża część tej praktyki wymaga wrażliwości, intuicji etycznej, empatii, a ponadto jak wiele szczegółowych kwestii należałoby jeśli nie uregulować kodeksowo, to przynajmniej poddać środowiskowej dyskusji. (z recenzji dr. hab. Wojciecha Pawlika, prof. UW)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej