Dudzińska Iwona
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(6)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Dudzińska Iwona
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(323)
Drewnowski Jacek (1974- )
(319)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(283)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(275)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(265)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(264)
Steel Danielle (1947- )
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Zarawska Patrycja (1970- )
(254)
Roberts Nora (1950- )
(253)
Zimnicka Iwona (1963- )
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(237)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(236)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Fabianowska Małgorzata
(210)
Mazan Maciejka
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Braiter Paulina (1968- )
(196)
King Stephen (1947- )
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Szulc Andrzej
(190)
Gawryluk Barbara (1957- )
(189)
Mosiewicz Maria
(188)
Szekspir William (1564-1616)
(187)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(186)
Skalska Katarzyna
(186)
Goscinny René (1926-1977)
(185)
Lem Stanisław (1921-2006)
(182)
Mortka Marcin (1976- )
(179)
Prus Bolesław (1847-1912)
(178)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(172)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(168)
Widmark Martin (1961- )
(165)
Supeł Barbara
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Jansson Tove (1914-2001)
(153)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(148)
Siewior-Kuś Alina
(148)
Popławska Anna (literatura)
(147)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(146)
Kraśko Jan (1954- )
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(145)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Tuwim Julian (1894-1953)
(145)
Ławnicki Lucjan
(144)
Możdżyńska Aldona
(143)
Pratchett Terry (1948-2015)
(143)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(140)
Lech Justyna
(138)
Webb Holly
(138)
Spirydowicz Ewa
(136)
Głowińska Anita
(134)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(134)
Kozak Jolanta (1951- )
(133)
Wilusz Tomasz
(133)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(132)
Rolando Bianka
(131)
Ross Tony (1938- )
(131)
Stanecka Zofia (1972- )
(131)
Ludwikowska Jolanta
(130)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Onichimowska Anna (1952- )
(128)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(126)
Bieroń Tomasz (1963- )
(125)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Polkowski Andrzej
(125)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(124)
Willis Helena (1964- )
(124)
Coben Harlan (1962- )
(123)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(121)
Kroszczyński Stanisław
(120)
Puszczewicz Marek
(120)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(120)
Włodarczyk Barbara
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Beaumont Émilie (1948- )
(116)
Dickens Charles (1812-1870)
(116)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(116)
Praski Łukasz
(116)
Łoziński Jerzy (1947- )
(116)
Palmer Diana (1946- )
(115)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Ochab Janusz (1971- )
(114)
Mróz Remigiusz (1987- )
(113)
Rzehak Wojciech
(113)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(112)
Sandemo Margit (1924-2018)
(111)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(5)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Czytanie
(6)
Język polski
(5)
Sylaby
(2)
Wymowa
(2)
Podróże
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.27)
Opis wg okładki
Zeszyt 27. to kolejna książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. Jagoda i Janek w czasie kolejnej podróży odwiedzają Niemcy. Ten zeszyt, podobnie jak i kolejne, pomoże dziecku opanować ważne umiejętności – płynnego czytania, zapamiętywania istotnych informacji i przekazywania ich podczas rozmowy. Teksty zawarte w zeszycie pozwolą dziecku na aktywne, samodzielne uczenie się, a ponadto będą okazją do przekazywania sądów, ocen moralnych i postaw etycznych, a więc pozwolą na wprowadzenie elementu wychowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.17)
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Opis wg okładki
Ze wstępu Autorki : ?Czytanie wyrazów z samogłoskami nosowymi ą i ę jest najtrudniejszym etapem w nauce. Nie tylko dlatego, że wzrokowe zróżnicowanie liter a:ą i e:ę wymaga skupienia uwagi i precyzyjnego przeprowadzania analizy wzrokowej. Dziecko musi zrozumieć, że nie zawsze tak samo odczytuje się taką samą literę. Brak tej zgodności wymaga w początkowym etapie nauki czytania zapamiętanie obrazu (,,wyglądu") zapisanych wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.14)
Opis wg okładki
Ze wstępu Autorki : „Prawidłowy zapis głosek zawierających miękkie spółgłoski przysparza pierwszoklasistom wielu problemów. Dzieje się tak dlatego, że uczniom trudno zrozumieć różnice w oznaczeniu zmiękczenia głosek ś, ź, ć, dź, ń za pomocą znaku diakrytycznego „’” (kreseczki nad literą) względnie i. Tak, jak ma to miejsce na przykład w wyrazach ślimak i siano czy ćma i ciastko. Podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalnych połączeń słuchowych i wzrokowych. W Zeszycie 14. zastosowano nieco odmienny schemat niż przy głoskach twardych i zmiękczonych w zeszytach poprzednich. Stosując opozycję – sylaba otwarta: sylaba zamknięta – można pokazać dziecku różnice w zapisie spółgłosek miękkich, przy ich tożsamości audytywnej (percepcji słuchowej). Taki zabieg, oparty na jednoczesnym spostrzeżeniu obu rodzajów zapisu, uruchamia wzrokowe, prawopółkulowe sposoby przetwarzania informacji językowych, ułatwiając zapamiętanie prawidłowych zapisów”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 3)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Zeszyt trzeci wprowadza spółgłoski P i M. Aby ułatwić dziecku zapamiętanie obrazu graficznego spółgłosek zeszyt zawiera odpowiedni materiał ilustracyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać z. 1.)
Opis wg okł.
Wprowadza samogłoski prymarne – a, u, i według sposobu, który powtarza się przy każdym nowym materiale. Samogłoski przyporządkowane są do różnych sytuacji z życia malucha, tak aby mogły służyć komunikacji. Dzięki umiejętności odczytywania i wypowiadania samogłosek dziecko może samodzielnie czytać specjalnie skonstruowane książeczki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.6)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej