Aplikacja mobilna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Czytelnia (Trawiasta)
(4)
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 47 (Powojowa)
(2)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Autor
Bougsiaa Hussein
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Cackowska Małgorzata
(1)
Grajcar Magdalena (1989- )
(1)
Granosik Grzegorz (1970- )
(1)
Gwiazda Aleksander
(1)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana (1969- )
(1)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana (1969- ). Siedem szczęśliwych 1
(1)
Kopciewicz Lucyna (1972- )
(1)
Kucharska Justyna
(1)
Kula Krzysztof (2000- )
(1)
Nowicki Tomasz (1982- )
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Pliszka Daniel
(1)
Smyczek Marek
(1)
St. Ive Ivy
(1)
Wiśniewski Michał R. (1979- )
(1)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(6747)
Literatura polska
(5452)
Kobieta
(4194)
Przyjaźń
(3275)
Rodzina
(3164)
Aplikacja mobilna
(-)
Miłość
(3023)
Literatura angielska
(2970)
Powieść amerykańska
(2800)
Powieść obyczajowa
(2475)
Tajemnica
(2285)
Zwierzęta
(2180)
Śledztwo i dochodzenie
(2110)
Zabójstwo
(1685)
Relacje międzyludzkie
(1671)
Magia
(1639)
Dziewczęta
(1408)
Nastolatki
(1310)
Dzieci
(1292)
Podróże
(1290)
II wojna światowa (1939-1945)
(1258)
Polska
(1205)
Rodzeństwo
(1203)
Powieść sensacyjna
(1109)
Życie codzienne
(1105)
Uczucia
(1084)
Literatura dziecięca polska
(1043)
Historia Polski
(1016)
Pisarze polscy
(1007)
Powieść polska
(1003)
Kultura
(997)
Opracowanie literackie
(983)
Literatura dziecięca
(967)
Powieść angielska
(945)
Uczniowie
(895)
Historia
(879)
Żydzi
(857)
Filozofia
(831)
Fantastyka
(827)
Manga
(790)
Ludzie a zwierzęta
(784)
Powieść przygodowa
(784)
Chłopcy
(783)
Małżeństwo
(773)
Literatura francuska
(761)
Psychologia
(753)
Psy
(737)
Polityka
(717)
Trudne sytuacje życiowe
(717)
Sekrety rodzinne
(706)
Boże Narodzenie
(700)
Koty
(700)
Policjanci
(698)
Sztuka
(694)
Literatura
(690)
Osoby zaginione
(678)
Władcy
(649)
Kryminał
(645)
Relacja romantyczna
(643)
Wakacje
(600)
Literatura niemiecka
(599)
Biografia indywidualna
(597)
Prywatni detektywi
(597)
Język polski
(592)
Poezja polska
(577)
Socjologia
(571)
Romans historyczny
(563)
Biografia historyczna
(548)
Wybory życiowe
(544)
Arystokracja
(534)
Mężczyzna
(532)
Powieść historyczna
(527)
Literatura młodzieżowa polska
(525)
Nauka
(525)
Przestępczość zorganizowana
(521)
Uprowadzenie
(518)
Matki i córki
(505)
Dojrzewanie
(502)
Śmierć
(500)
Wojna
(497)
Dziennikarze
(484)
Język angielski
(483)
Poszukiwania zaginionych
(474)
Pisarze
(462)
Powieść psychologiczna
(462)
Społeczeństwo
(462)
Humor
(460)
Samotność
(458)
Stworzenia fantastyczne
(441)
Dziadkowie i wnuki
(440)
Literatura młodzieżowa
(430)
Spisek
(428)
Religia
(427)
Zakochanie
(424)
Dziecko
(420)
Turystyka
(418)
Literatura młodzieżowa angielska
(415)
Zemsta
(414)
Przyroda
(413)
Romans współczesny
(413)
Polacy za granicą
(407)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Termin „Internet Rzeczy” (ang. Internet of Things, IoT) odnosi się do systemu wzajemnych połączeń, w którym aplikacje i usługi są sterowane danymi zebranymi z urządzeń badających świat fizyczny i łączących się z nim. Termin został użyty po raz pierwszy przez brytyjskiego przedsiębiorcę Kevina Ashtona w 1999 roku, podczas prezentacji przygotowanej na zlecenie Procter & Gamble. W Internecie Rzeczy urządzenia i obiekty cechują się możliwością komunikacji ze światem albo w formie bezpośredniego połączenia z internetem, albo za pośrednictwem sieci lokalnych lub rozległych, albo sieci elektrycznych. Następna fala w erze informatyki wyjdzie już poza sferę tradycyjnego komputera stacjonarnego. Zgodnie z paradygmatem IoT wiele otaczających nas obiektów znajduje się już w sieci w takiej czy w innej formie albo będzie do niej przyłączonych w niedalekiej przyszłości. Zgodny z takim paradygmatem rozwój IoT stanowi wyzwanie dla istniejących technologii identyfikacji radiowej (ang. Radio-Frequency Identification, RFID) i sieci czujników, gdyż systemy informacyjne i komunikacyjne będą niebawem niewidocznie osadzone (ang. embeded) w otaczającym nas środowisku. Będzie to powodować generowanie ogromnych ilości danych, które muszą być przechowywane, przetwarzane i prezentowane w spójnej, wydajnej i łatwej do interpretacji formie. Stąd też zastosowanie przetwarzania w chmurze, które powinno zapewnić wirtualną infrastrukturę dla wydajnych narzędzi obliczeniowych, które pozwolą zintegrować urządzenia monitorujące, systemy przechowywania wielkich zbiorów danych, narzędzia analityczne, platformy wizualizacyjne i łączności z klientami. Przyszły niskokosztowy IoT, oferujący przetwarzanie w chmurze, powinien umożliwić firmom i użytkownikom dostęp do aplikacji na żądanie z dowolnego miejsca na świecie. Jednym z filarów rozwoju IoT jest Przemysłowy Internet Rzeczy (ang. Industrial IoT, IIoT). To jeden z najszybciej rozwijających się i największych segmentów IoT, biorąc pod uwagę liczbę połączonych urządzeń i wartości, jaką te usługi wnoszą do produkcji i automatyzacji fabryk. IIoT obejmuje narzędzia sprzętowe i programowe do monitorowania urządzeń fizycznych. Jego zadaniem jest monitorowanie wydajności, czasu pracy lub przestojów, gromadzenie danych i sterowanie w czasie rzeczywistym. Elementem IIoT jest także predykcyjne zarządzanie ruchem tysięcy maszyn. Książka przybliża dzisiejszą rewolucję IoT. Zawiera też wiele wartościowych przykładów zastosowania IoT do rozwiązywania zagadnień w przemyśle, biznesie i edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Siedem szczęśliwych : baśnie nie dość znane / Roksana Jędrzejewska-Wróbel ; 1)
„Siedem szczęśliwych. Baśnie nie dość znane” to siedem opowieści na motywach baśni ludowych, których bohaterkami jest siedem dziewczynek. W każdej historii bohaterka wyrusza w drogę – bardziej lub mniej metaforyczną – aby zdobyć jakąś moc oraz przekonać się, że warto wziąć odpowiedzialność za własne szczęście, wyjść ze strefy komfortu i pokonać wewnętrzne ograniczenia. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Daj się wciągnąć do zabawy! Złap pokemona na swoim podwórku! Poznaj chwyty ekspertów i sam zostań mistrzem Pokémon Go! Pierwszy przewodnik po grze Pokémon Go przeniesie cię do niesamowitego świata z pogranicza fikcji i rzeczywistości. Podpowie ci, jak wyśledzić i schwytać stworki, które strategie są najlepsze i jak zdobywać odznaki. Zawiera cenne wskazówki dotyczące treningów, a także ciekawostki i profile postaci. Przechodź na wyższe poziomy, ułatwiaj sobie rozgrywki, zdobywaj doświadczenie. Ta książka nauczy cię wszystkiego, co musisz wiedzieć, żeby zostać mistrzem Pokémon Go w przeciągu jednej nocy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telefon komórkowy – kiedyś symbol statusu, dziś nieodłączny towarzysz każdego z nas. Mały komputerek ukryty w torebce czy kieszeni, bez którego trudno wyobrazić sobie codzienność. Pełny aplikacji porządkujących rzeczywistość – za ich pośrednictwem płacimy, bawimy się, pracujemy. Z nimi zasypiamy i z nimi się budzimy. Żyjemy w czasach trzech ekranów – telewizora, komputera i komórki, które konkurują ze sobą o naszą uwagę. Smartfony zmieniły sposób, w jaki konsumujemy i tworzymy treści. Czy to nie brzmi, jakbyśmy utknęli w grze komputerowej? Michał R. Wiśniewski błyskotliwie i z nutą nostalgii prowadzi nas przez historię telefonizacji. Od ciężkich i wielkich komórek z lat dziewięćdziesiątych, przez kosztowne SMS-y i MMS-y na początku XXI wieku, aż po dziesiątki aplikacji na ultranowoczesnych smartfonach. Rozkłada na czynniki pierwsze zagrożenia i korzyści płynące z coraz to nowszych cyfrowych rozwiązań i osadza je w szerszym kontekście – społecznym i politycznym. TikTok i mapy Google’a, Messenger i Candy Crush Saga, kolorowe emoji i szarzy panowie w garniturach używający Twittera jako politycznej broni. Możliwości jest wiele, a wybór którą „zabójczą aplikację” ściągnąć, należy do nas. Czy to my zmieniamy świat za pomocą smartfonów, czy to one zmieniają nas? Nie wiadomo. There’s no app for that.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sposób wykorzystania technologii rozszerzonej rzeczywistości w nowoczesnych usługach informacyjnych stanowi zasadniczy przedmiot rozważań w książce. Głównym celem opracowania jest wskazanie zakresu i form potencjalnego wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej bibliotek publicznych i akademickich. W niniejszym studium dokonano teoretycznej analizy pojęć wirtualności i realności w kontekście prowadzenia działalności usługowej w środowisku rozszerzonej rzeczywistości, określono cechy informacji udostępnianej za pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości, scharakteryzowano specyfikę współczesnych usług informacyjnych i opracowano ich typologię. Poza tym wyróżniono elementy składające się na proces projektowania nowoczesnych usług informacyjnych zgodnie z koncepcją ekonomii doświadczeń i service design, wytypowano dobre praktyki posiłkowania się rozszerzoną rzeczywistością w działalności usługowej instytucji książki, a także stworzono model wykorzystania technologii rozszerzonej rzeczywistości we współczesnych usługach informacyjnych. [https://www.azymut.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej