Figus Valentina
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wyp. 121 (Żegańska)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Figus Valentina
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(323)
Drewnowski Jacek (1974- )
(322)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(283)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(275)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(265)
Roberts Nora (1950- )
(263)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(263)
Steel Danielle (1947- )
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Zarawska Patrycja (1970- )
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(237)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(237)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Mazan Maciejka
(213)
Fabianowska Małgorzata
(212)
Goliński Zbigniew
(201)
King Stephen (1947- )
(201)
Braiter Paulina (1968- )
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Gawryluk Barbara (1957- )
(192)
Szulc Andrzej
(192)
Mosiewicz Maria
(189)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(187)
Goscinny René (1926-1977)
(186)
Skalska Katarzyna
(186)
Szekspir William (1564-1616)
(186)
Mortka Marcin (1976- )
(183)
Lem Stanisław (1921-2006)
(180)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(177)
Prus Bolesław (1847-1912)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(167)
Widmark Martin (1961- )
(167)
Supeł Barbara
(165)
Jachowicz Stanisław
(159)
Kraśko Jan (1954- )
(158)
Jansson Tove (1914-2001)
(156)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(151)
Siewior-Kuś Alina
(149)
Możdżyńska Aldona
(148)
Popławska Anna (literatura)
(147)
Tuwim Julian (1894-1953)
(147)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(146)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(144)
Ławnicki Lucjan
(144)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(142)
Pratchett Terry (1948-2015)
(141)
Spirydowicz Ewa
(141)
Webb Holly
(140)
Wilusz Tomasz
(140)
Lech Justyna
(138)
Kozak Jolanta (1951- )
(137)
Głowińska Anita
(135)
Bieroń Tomasz (1963- )
(134)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(132)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(132)
Ludwikowska Jolanta
(131)
Rolando Bianka
(131)
Stanecka Zofia (1972- )
(131)
Ross Tony (1938- )
(130)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Onichimowska Anna (1952- )
(128)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(127)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Polkowski Andrzej
(125)
Willis Helena (1964- )
(125)
Coben Harlan (1962- )
(124)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(124)
Łoziński Jerzy (1947- )
(123)
Kroszczyński Stanisław
(122)
Puszczewicz Marek
(122)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(120)
Praski Łukasz
(120)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(120)
Włodarczyk Barbara
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(119)
Palmer Diana (1946- )
(118)
Tolkien J. R. R. (1892-1973)
(117)
Beaumont Émilie (1948- )
(116)
Dickens Charles (1812-1870)
(116)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(116)
Ochab Janusz (1971- )
(115)
Mróz Remigiusz (1987- )
(114)
Grisham John (1955- )
(113)
Rzehak Wojciech
(112)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Gry komputerowe
(1)
Informatyka
(1)
Języki programowania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: zaprogramuj gry wideo ze scratchem.
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Dz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na animowanie gier Scratcha - linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Dz (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej