Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Gry-ODZ (Trawiasta)
(2)
Autor
Carroll Lewis (1832-1898)
(1)
Fujita Shingo
(1)
Kozak Jolanta (1951- )
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Mucha Robert (1946- )
(1)
Nakashima Shotaro
(1)
Ohki Motoyuki
(1)
Oikawa Hiromi
(1)
Ono Shintaro
(1)
Pasko Artur
(1)
Rokicki Paweł
(1)
Szulga Jędrzej
(1)
Zdęba Beata (1965- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
1801-1900
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Halucynacje
(1)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(1)
Lustra
(1)
Szachy
(1)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(11880)
Powieść
(11653)
Opowiadania i nowele
(8013)
Kryminał
(5896)
Wiersze
(5554)
Gry w karty
(-)
Powieść amerykańska
(5091)
Powieść przygodowa
(4328)
Fantastyka
(4286)
Literatura polska
(3195)
Opracowanie
(3172)
Fantasy
(3152)
Thriller
(3151)
Powieść historyczna
(2781)
Dokumenty dźwiękowe
(2755)
Publikacja bogato ilustrowana
(2537)
Powieść polska
(2476)
Audiobooki
(2434)
Komiks
(2377)
Biografia
(2270)
Poradnik
(2130)
Powieść angielska
(2082)
Romans
(2018)
Pamiętniki i wspomnienia
(1729)
Bajki i baśnie
(1587)
Wydawnictwa popularne
(1581)
Broszura
(1538)
Powieść psychologiczna
(1510)
Książka obrazkowa
(1445)
Antologia
(1291)
Reportaż
(1160)
Publikacje dla dzieci
(1107)
Sensacja
(1089)
Saga rodzinna
(1056)
Książki dla małych dzieci
(1036)
Powieść sensacyjna
(1018)
Romans historyczny
(979)
Opowiadanie dziecięce polskie
(977)
Podręcznik
(916)
Powieść francuska
(879)
Powieść młodzieżowa polska
(875)
Poezja
(860)
Esej
(709)
Monografia
(694)
Książki mówione
(679)
Przewodnik turystyczny
(673)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(656)
Powieść biograficzna
(630)
Science fiction
(620)
Biografie
(619)
Horror
(617)
Publicystyka
(610)
Literatura angielska
(598)
Opowiadania i nowele przygodowe
(568)
Dramat (gatunek literacki)
(566)
Powieść młodzieżowa angielska
(539)
Pamiętniki polskie
(492)
Materiały pomocnicze
(463)
Lektura z opracowaniem
(461)
Praca zbiorowa
(458)
Powieść niemiecka
(457)
Literatura amerykańska
(455)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(452)
Literatura dla dzieci
(442)
Powieść dziecięca polska
(436)
Film animowany
(435)
Wywiad dziennikarski
(429)
Poezja polska
(417)
Wydawnictwa dla dzieci
(379)
Adaptacja literacka
(373)
Komiks przygodowy
(370)
Publicystyka polska
(367)
Powieść autobiograficzna
(357)
Dokumenty audiowizualne
(355)
Poezja dziecięca polska
(354)
Powieść szwedzka
(346)
Thriller psychologiczny
(344)
Komedia
(338)
Romans współczesny
(337)
Literatura dziecięca polska
(330)
Podręczniki akademickie
(323)
Fraszki
(321)
Przepisy kulinarne
(304)
Relacja z podróży
(303)
Literatura dla młodzieży
(296)
Opowiadanie polskie
(290)
Film dla dzieci i młodzieży
(269)
Powieść rosyjska
(267)
Film fabularny
(263)
Książka zabawka
(261)
Encyklopedia
(258)
Powieść hiszpańska
(257)
Legendy i podania
(256)
Książka obrazkowa (picturebook)
(249)
Komiksy
(245)
Książki dla najmłodszych
(243)
Autobiografia
(241)
Tragedia
(240)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(238)
Poradniki
(233)
Powieść erotyczna
(231)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Klasyka Lektur Szkolnych)
Pewnego dnia Alicja wpada do króliczej nory i tym samym do świata przypominającego sen. Dziewczynka raz rośnie, raz maleje po wypiciu tajemniczego napoju i zjedzeniu ciastka. Na swojej drodze spotyka mnóstwo dziwnych postaci m.in. Pana Gąsienicę palącego fajkę wodną, Postrzelonego Zajączka, gniewną Królową Kier. Przed powrotem do rzeczywistości Alicja gra w szalonąpartię krokieta z talią kart… Nowe, ilustrowane wydanie klasyki lektur szkolnych przeniesie czytelników w świat nieprawdopodobnych przygód i wspaniałej rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Imago Family [Gra planszowa] / Shingo Fujita, Motoyuki Ohki, Hiromi Oikawa, Shotaro Nakashima ; tłumaczenie Jędrzej Szulga. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (60 przezroczystych kart, 120 dwustronnych kart Enigm, 24 znaczniki punktów, plansza do gry) : karton, plastik, papier, kolor ; w pudełku26x26x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 25x25 cm).
Gra dla 3-8 graczy. Czas rozgrywki 30 min.
Liczba graczy: 3-8.
czas gry: 30 minut.
Wspieraj kreatywność i rozwój wyobraźni dzięki zupełnie nowej odsłonie popularnej gry kalamburowej. Imago Family to wyjątkowa rozrywka dla całej rodziny. Podczas zabawy naszym zadaniem jest pokazywanie oraz odgadywanie wylosowanych haseł. Jednak informacje będziemy przekazywali bez mówienia, gestów i rysowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: instrukcja, 63 karty.
Wiek 10+, liczba graczy 2-8, czas gry 10 min.
„ZnajZnak – Sport” to kolejna część popularnej serii gier „ZnajZnak”, wyróżniającej się połączeniem emocjonującej rozgrywki z ciekawym przekazem edukacyjnym. Tym razem gracze, bawiąc się, poznają historię polskiego sportu w latach 1918‒1945.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gry-ODZ (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA PLANSZOWA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej