Rolland Rebecca
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Wyp. 59 (Korkowa)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Rolland Rebecca
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(324)
Drewnowski Jacek (1974- )
(320)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(283)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(275)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(265)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(264)
Steel Danielle (1947- )
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Zarawska Patrycja (1970- )
(254)
Roberts Nora (1950- )
(253)
Zimnicka Iwona (1963- )
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(238)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(237)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Fabianowska Małgorzata
(210)
Mazan Maciejka
(208)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Braiter Paulina (1968- )
(196)
King Stephen (1947- )
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Szulc Andrzej
(192)
Gawryluk Barbara (1957- )
(190)
Mosiewicz Maria
(189)
Szekspir William (1564-1616)
(187)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(186)
Skalska Katarzyna
(186)
Goscinny René (1926-1977)
(185)
Lem Stanisław (1921-2006)
(182)
Mortka Marcin (1976- )
(181)
Prus Bolesław (1847-1912)
(178)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(172)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(168)
Widmark Martin (1961- )
(166)
Supeł Barbara
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Kraśko Jan (1954- )
(156)
Jansson Tove (1914-2001)
(155)
Siewior-Kuś Alina
(149)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(148)
Popławska Anna (literatura)
(147)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(145)
Możdżyńska Aldona
(145)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Tuwim Julian (1894-1953)
(145)
Ławnicki Lucjan
(144)
Pratchett Terry (1948-2015)
(143)
Spirydowicz Ewa
(141)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(140)
Webb Holly
(139)
Lech Justyna
(138)
Kozak Jolanta (1951- )
(136)
Głowińska Anita
(134)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(134)
Wilusz Tomasz
(134)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(132)
Ludwikowska Jolanta
(131)
Rolando Bianka
(131)
Ross Tony (1938- )
(131)
Stanecka Zofia (1972- )
(131)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Onichimowska Anna (1952- )
(128)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(126)
Bieroń Tomasz (1963- )
(125)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Polkowski Andrzej
(125)
Willis Helena (1964- )
(125)
Coben Harlan (1962- )
(124)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(124)
Kroszczyński Stanisław
(122)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(121)
Puszczewicz Marek
(120)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(120)
Włodarczyk Barbara
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Łoziński Jerzy (1947- )
(118)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(117)
Praski Łukasz
(117)
Beaumont Émilie (1948- )
(116)
Dickens Charles (1812-1870)
(116)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(115)
Ochab Janusz (1971- )
(115)
Palmer Diana (1946- )
(115)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Mróz Remigiusz (1987- )
(114)
Rzehak Wojciech
(113)
Grisham John (1955- )
(112)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Temat
Dzieci
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Kapitan Nauka Poleca)
Tytuł oryginału: "The art of talking with children" 2022.
Czujesz czasem, że tak naprawdę niewiele wiesz o własnym dziecku? Pytasz codziennie, jak mu poszło w szkole i co ciekawego się zdarzyło, ale dostajesz jedynie zdawkowe odpowiedzi? Nie martw się. Poradnik “Nie pytaj, jak było w szkole” pomoże konstruować rozmowy angażujące nawet najbardziej małomówne dziecko. Poznaj sztuczki, które wzmocnią Waszą relację! Krótkie odpowiedzi nie zawsze muszą oznaczać, że dziecko nie chce o czymś mówić. Często zdarza się, że dzień był tak intensywny, że opowiedzenie o wszystkim byłoby zbyt trudne. W efekcie dzieci, a czasem też dorośli, uciekają się do zdawkowych odpowiedzi. Dla pokonania tej bariery ważne jest, aby zrozumieć, jak formułować pytania otwierające drogę do wartościowej konwersacji. Z poradnika "Nie pytaj, jak było w szkole. Rozmowy, które dają dzieciom siłę. Dla rodziców przedszkolaków i uczniów" dowiesz się, że wystarczy zaledwie kilka zmian, aby skuteczniej komunikować się z własnym dzieckiem. Zrozumiesz, jak niewiele potrzeba, aby zbudować z nim bliższą relację. Jednocześnie uświadomisz sobie, jak wspomagać Twoją pociechę w rozwijaniu kluczowych kompetencji społecznych. Całość zamknięta w przystępnej formie, gdzie nie brakuje praktycznych porad i zadań. Wszystko to, aby pomóc Ci zbliżyć się do Twojego dziecka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej