Miksza Małgorzata (1957- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(2)
Czytelnia (Trawiasta)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Miksza Małgorzata (1957- )
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(324)
Drewnowski Jacek (1974- )
(321)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(283)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(275)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(264)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(263)
Steel Danielle (1947- )
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Roberts Nora (1950- )
(255)
Zarawska Patrycja (1970- )
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(237)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(236)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Fabianowska Małgorzata
(211)
Mazan Maciejka
(208)
Goliński Zbigniew
(201)
Braiter Paulina (1968- )
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
King Stephen (1947- )
(194)
Szulc Andrzej
(193)
Gawryluk Barbara (1957- )
(191)
Mosiewicz Maria
(189)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(187)
Skalska Katarzyna
(186)
Szekspir William (1564-1616)
(186)
Goscinny René (1926-1977)
(185)
Lem Stanisław (1921-2006)
(181)
Mortka Marcin (1976- )
(181)
Prus Bolesław (1847-1912)
(178)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(174)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(167)
Widmark Martin (1961- )
(166)
Supeł Barbara
(165)
Jachowicz Stanisław
(159)
Kraśko Jan (1954- )
(157)
Jansson Tove (1914-2001)
(155)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(150)
Siewior-Kuś Alina
(149)
Możdżyńska Aldona
(147)
Popławska Anna (literatura)
(147)
Tuwim Julian (1894-1953)
(147)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(146)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(144)
Ławnicki Lucjan
(144)
Spirydowicz Ewa
(143)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(141)
Pratchett Terry (1948-2015)
(141)
Lech Justyna
(138)
Webb Holly
(138)
Kozak Jolanta (1951- )
(137)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(136)
Wilusz Tomasz
(135)
Głowińska Anita
(134)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(132)
Ludwikowska Jolanta
(131)
Rolando Bianka
(131)
Stanecka Zofia (1972- )
(131)
Ross Tony (1938- )
(130)
Bieroń Tomasz (1963- )
(129)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Onichimowska Anna (1952- )
(128)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(127)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Polkowski Andrzej
(125)
Willis Helena (1964- )
(125)
Coben Harlan (1962- )
(124)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(124)
Kroszczyński Stanisław
(122)
Puszczewicz Marek
(122)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(121)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(120)
Włodarczyk Barbara
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Praski Łukasz
(118)
Łoziński Jerzy (1947- )
(118)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(117)
Beaumont Émilie (1948- )
(116)
Dickens Charles (1812-1870)
(116)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(115)
Palmer Diana (1946- )
(115)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Mróz Remigiusz (1987- )
(114)
Ochab Janusz (1971- )
(114)
Grisham John (1955- )
(113)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(113)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Metoda Montessori
(3)
Montessori, Maria (1870-1952)
(3)
Dzieci
(1)
Pedagogika
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1801-1900
(2)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Włochy
(2)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka "Zrozumieć Montessori. Czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka" ma przede wszystkim na celu wyjaśnienie czytelnikowi przesłania pedagogicznego Marii Montessori. Pomimo, ze w pracach Autorki często pojawiał się termin „metoda”, to M. Montessori zawsze w końcowym rezultacie chodziło o wszechstronną pomoc dziecku w jego trudzie indywidualnego rozwoju oraz włączenie go do życia w kulturze i cywilizacji ludzkiej przesyconej miłością i pokojem. Aby taka pomoc zaistniała, konieczne było, zdaniem M. Montessori odpowiednie przygotowanie dorosłych ( nauczycieli, rodziców, pedagogów), którzy znając prawa rozwojowe dziecka(chodzi tu m.in. o „polaryzację uwagi”, „wrażliwe fazy”),będą je wpierać w rozwoju, rozumnie kochając i darząc szacunkiem. Środkiem ma tu być „przygotowane otoczenie” a warunkiem sukcesu, respektowanie zasady porządku (samodyscypliny) i wolności, która w wyważonych klamrach prowadzi człowieka do optimum rozwojowego, czyli „normalizacji”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć Montessori Czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka / Małgorzata Miksza. - Wydanie II. - Kraków : "Impuls", 2004. - 87, [1] strona, [15] stron tablic kolorowych : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć Montessori, czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka / Małgorzata Miksza. - Wydanie 8 uzupełnione. - Kraków : "Impuls", 2018. - 129, [3] strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Książka "Zrozumieć Montessori. Czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka" ma przede wszystkim na celu wyjaśnienie czytelnikowi przesłania pedagogicznego Marii Montessori. Pomimo, ze w pracach Autorki często pojawiał się termin „metoda”, to M. Montessori zawsze w końcowym rezultacie chodziło o wszechstronną pomoc dziecku w jego trudzie indywidualnego rozwoju oraz włączenie go do życia w kulturze i cywilizacji ludzkiej przesyconej miłością i pokojem. Aby taka pomoc zaistniała, konieczne było, zdaniem M. Montessori odpowiednie przygotowanie dorosłych ( nauczycieli, rodziców, pedagogów), którzy znając prawa rozwojowe dziecka(chodzi tu m.in. o „polaryzację uwagi”, „wrażliwe fazy”),będą je wpierać w rozwoju, rozumnie kochając i darząc szacunkiem. Środkiem ma tu być „przygotowane otoczenie” a warunkiem sukcesu, respektowanie zasady porządku (samodyscypliny) i wolności, która w wyważonych klamrach prowadzi człowieka do optimum rozwojowego, czyli „normalizacji”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej