Lewicka Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Lewicka Monika
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(323)
Drewnowski Jacek (1974- )
(321)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(283)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(275)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(264)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(263)
Steel Danielle (1947- )
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Roberts Nora (1950- )
(255)
Zarawska Patrycja (1970- )
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(237)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(236)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Fabianowska Małgorzata
(212)
Mazan Maciejka
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
King Stephen (1947- )
(201)
Braiter Paulina (1968- )
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Gawryluk Barbara (1957- )
(192)
Szulc Andrzej
(192)
Mosiewicz Maria
(189)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(187)
Skalska Katarzyna
(186)
Szekspir William (1564-1616)
(186)
Goscinny René (1926-1977)
(185)
Mortka Marcin (1976- )
(181)
Lem Stanisław (1921-2006)
(180)
Prus Bolesław (1847-1912)
(176)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(174)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(167)
Widmark Martin (1961- )
(167)
Supeł Barbara
(165)
Jachowicz Stanisław
(159)
Kraśko Jan (1954- )
(158)
Jansson Tove (1914-2001)
(156)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(151)
Siewior-Kuś Alina
(149)
Możdżyńska Aldona
(148)
Popławska Anna (literatura)
(147)
Tuwim Julian (1894-1953)
(147)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(146)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Ławnicki Lucjan
(144)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(143)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(142)
Pratchett Terry (1948-2015)
(141)
Spirydowicz Ewa
(141)
Lech Justyna
(138)
Webb Holly
(138)
Kozak Jolanta (1951- )
(137)
Wilusz Tomasz
(137)
Głowińska Anita
(134)
Bieroń Tomasz (1963- )
(133)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(132)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(132)
Ludwikowska Jolanta
(131)
Rolando Bianka
(131)
Stanecka Zofia (1972- )
(131)
Ross Tony (1938- )
(130)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Onichimowska Anna (1952- )
(128)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(127)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Polkowski Andrzej
(125)
Willis Helena (1964- )
(125)
Coben Harlan (1962- )
(124)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(124)
Kroszczyński Stanisław
(122)
Puszczewicz Marek
(122)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(120)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(120)
Włodarczyk Barbara
(120)
Łoziński Jerzy (1947- )
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(119)
Praski Łukasz
(119)
Palmer Diana (1946- )
(118)
Tolkien J. R. R. (1892-1973)
(117)
Beaumont Émilie (1948- )
(116)
Dickens Charles (1812-1870)
(116)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(116)
Ochab Janusz (1971- )
(115)
Mróz Remigiusz (1987- )
(114)
Grisham John (1955- )
(113)
Rzehak Wojciech
(112)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Młodzież
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Animacja kultury
(1)
Edukacja kulturalna
(1)
Kultura uczestnictwa
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Animacja społeczno-kulturalna jest jednym z kierunków pedagogiki zajmującym się zagadnieniem praktyki wychowawczej i edukacyjnej, realizowanej w obszarze szeroko rozumianej kultury. Można jednak powiedzieć, iż jest to tradycyjne zagadnienie pedagogiki w ogóle, gdyż we wszystkich subdyscyplinach pedagogicznych w mniejszym lub większym stopniu pojawia się i jest podejmowany temat kultury i jej wpływu na proces wychowania. Przy czym chodzi tu nie tylko o fundamentalne dla animacji społeczno-kulturalnej zagadnienie wartości, które jest przecież podstawą każdego myślenia o wychowaniu i edukacji, ale także o konkretne praktyczne rozstrzygnięcia – o wykorzystywanie treści kulturowych w działaniach edukacyjnych. Jest to przestrzeń rozważań i projektów dotyczących wychowania realizowanego przez określone, różnorodne instytucje edukacyjne. Za tym idzie zaś potrzeba nie tylko rozpoznawania i wpisywania się w określony kontekst, dziedzictwo i tożsamość kulturową, ale także odczytywania zmieniających się potrzeb kulturalnych ludzi, co przekłada się na możliwe i potrzebne uczestnictwo w kulturze wszystkich jednostek uczestniczących w życiu społecznym: dzieci, młodzieży, dorosłych oraz osób starych – seniorów. Tradycji rozwoju animacji społeczno-kulturalnej – tak szeroko i specyficznie tu rozumianej: jako praktyki wychowawczej odwołującej się do kultury – można i należy poszukiwać wieloaspektowo, a także w dość odległej przeszłości – na drogach rozwoju pedagogiki. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Animacja społeczno-kulturalna jest jednym z kierunków pedagogiki zajmującym się zagadnieniem praktyki wychowawczej i edukacyjnej, realizowanej w obszarze szeroko rozumianej kultury. Można jednak powiedzieć, iż jest to tradycyjne zagadnienie pedagogiki w ogóle, gdyż we wszystkich subdyscyplinach pedagogicznych w mniejszym lub większym stopniu pojawia się i jest podejmowany temat kultury i jej wpływu na proces wychowania. Przy czym chodzi tu nie tylko o fundamentalne dla animacji społeczno-kulturalnej zagadnienie wartości, które jest przecież podstawą każdego myślenia o wychowaniu i edukacji, ale także o konkretne praktyczne rozstrzygnięcia – o wykorzystywanie treści kulturowych w działaniach edukacyjnych. Jest to przestrzeń rozważań i projektów dotyczących wychowania realizowanego przez określone, różnorodne instytucje edukacyjne. Za tym idzie zaś potrzeba nie tylko rozpoznawania i wpisywania się w określony kontekst, dziedzictwo i tożsamość kulturową, ale także odczytywania zmieniających się potrzeb kulturalnych ludzi, co przekłada się na możliwe i potrzebne uczestnictwo w kulturze wszystkich jednostek uczestniczących w życiu społecznym: dzieci, młodzieży, dorosłych oraz osób starych – seniorów. Tradycji rozwoju animacji społeczno-kulturalnej – tak szeroko i specyficznie tu rozumianej: jako praktyki wychowawczej odwołującej się do kultury – można i należy poszukiwać wieloaspektowo, a także w dość odległej przeszłości – na drogach rozwoju pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 374 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej