Sorting
Source
Katalog zbiorów
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Proza
(2)
Status
available
(2)
Branch
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Author
Oparkowska Anna
(2)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(2)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- ). Klub Poszukiwaczy Przygód
(2)
Nowowiejska Kasia
(1)
Pruszyński Kamil (ilustrator)
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
9-13 lat
(2)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Duchy
(2)
Kradzież dzieł sztuki
(2)
Lekarze
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Genre/Form
Powieść przygodowa
(2)
2 results Filter
Book
In basket
(Klub Poszukiwaczy Przygód / Agnieszka Stelmaszyk ; 1)
Kontynuowany w: Moneta zagłady
Głównym bohaterem i jednocześnie narratorem jest Przemek Więcławski. Przemek zakłada Klub Poszukiwaczy Przygód. Wstępują do niego jego najlepsi kumple: Bazyl, Muffin, Rodzynek. Potem dołączają jeszcze dwie dziewczynki: Miśka i Tola. W mieście doszło do wielkiego skandalu. Z muzeum wykradziono kolekcję cennych obrazów Leona Wyczółkowskiego. Sprawcy kradzieży bawią się z policją w ciuciu babkę, zamieszczają w Internecie wskazówki i zagadki, wskazujące miejsce ukrycia poszczególnych obrazów. Policja trudzi się nad rozwiązaniem zagadek. Tymczasem klubowicze zawsze odnajdują te miejsca pierwsi. W końcu inspektor Walery Szczurek zaczyna podejrzewać, że dzieciaki są zamieszane w aferę. To nie koniec ich kłopotów. Przypadkiem dowiadują się o problemach pediatry doktora Melchiora, którego nocami nawiedza zmora. Straszy doktora i nie pozwala mu się wyspać. Dzieciaki chcą pomóc doktorowi w rozwikłaniu i tej zagadki. Pewnego dnia na starym, opuszczonym cmentarzu odkrywają rozkopany grób. Przerażeni zawiadamiają policję. Kiedy inspektor dociera na miejsce, okazuje się, że nie ma żadnego rozkopanego grobu. Dzieciaki są coraz bardziej podejrzane i mają w związku z tym coraz więcej kłopotów. Wszystko zmienia się, gdy udaje im się rozwiązać zagadkę zmory, która dręczy pana Melchiora. Ona okazuje się kluczem do rozwiązania zagadek. Misterna sieć intryg doprowadza do zaskakującego zakończenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. III (1 egz.)
Book
In basket
(Klub Poszukiwaczy Przygód / Agnieszka Stelmaszyk ; 1)
Stanowi część 1. cyklu, część 2. pt.: Moneta zagłady, część 3. pt.: Ucieczka szalonego rumaka, część 4. pt.: Atak zmutowanych robotów, część 5. pt.: As piątych klas, część 6. pt.: Tajemnica starej kamienicy.
Przemek, Rodzynek, Bazyl i Muffin są najlepszymi kumplami i chodzą do jednej klasy. Uwielbiają spędzać razem czas i wciąż wpadają na tysiące zwariowanych pomysłów, które wielokrotnie wpędzają ich w kłopoty. Tym razem chłopacy w ramach zajęć pozalekcyjnych zakładają Klub Poszukiwaczy Przygód. Nic dziwnego, że w takim składzie klubu, na pierwszą przygodę nie trzeba długo czekać… Młodzi klubowicze włączają się do poszukiwań skradzionych obrazów, które zniknęły niedawno z lokalnego muzeum. Okazuje się, że rozwiązywanie zagadek pozostawionych przez złodziei idzie im lepiej niż stróżom prawa. Od tego momentu Policja zaczyna śledzić każdy ruch Klubu Poszukiwaczy Przygód, a na dodatek w mieście pojawia się zmora i wszystko wywraca się do góry nogami… Oj… Będzie się działo!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. III (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again