246051
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać AI, by wyprzedzić konkurencję, a nie zostać przez nią zastąpionym? Generatywna sztuczna inteligencja, ta sama, która stoi za ChatGPT, może w praktyce zmieniać procesy, tworzyć lepsze produkty i uwalniać kreatywność Twojego zespołu. Z tej książki dowiesz się, jak firmy, które nie boją się odważnie korzystać z AI - liderzy swoich branż, innowatorzy, którzy chcą wyprzedzać rynek - już dziś wprowadzają sztuczną inteligencję, by szybciej działać, lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i osiągać wyniki, które wcześniej wydawały się niemożliwe. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, jak radzić sobie z dylematami etycznymi AI, jak sprawić, by Twoje dane pracowały dla Ciebie, oraz jak przygotować się na zawody przyszłości. To przewodnik, który pomoże Ci wykorzystać AI do budowania przewagi i realnego wpływu. Autorzy książki to Paul Daugherty i James Wilson to eksperci Accenture, którzy na co dzień kształtują strategie wykorzystania AI w globalnych firmach, doradzają liderom biznesu i wyznaczają kierunki rozwoju technologii na świecie. Dzięki ich doświadczeniu książka łączy wiedzę, praktykę i inspirację.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca finansowania
Zrealizowano ze środków w ramach Programu Wieloletniego „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”. Priorytet 1- Zakup nowości wydawniczych do bibliotek publicznych. Płatne ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej